Index / Radio, televisie en film / | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand um al gezien? dope clip RUMBLE!!! https://www.youtube.com/watch?v=cWz1r781Tos ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, heb die nog helemaal niet op tv gezien, wel previews. Ondertussen kun je ook al de vechten op het schoolplein clip aanvragen trouwens. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
heee climax - hoogseizoen ![]() | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
konde ze die lipsync niet beter doen ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
waarom van die mongolen clips... | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
die vechten op 't schoolplein clip is best dope, al irriteert die dwarsfluit me een beetje aan 't einde, maar deze clip zuigt als de tering ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
lekerenderes rotterdammer-@hotmail.nl ![]() |
![]() | ![]() |
is van vechten op het school plein al een clip | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
meen je dat nou serieus? die clip lijkt wel heel erg op Hoogseizoen ja ![]() wel dope, maar da's vooral door het nummer denk ik [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 16:59:32 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
kenker geen eens echte slette wat nep zeg ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Vechten Op Het Schoolplein is wel een dope clip, deze ffkes kijken dan maar... Edit: Ghaha lijkt idd veel op Hoogseizoen... [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 09:36:23 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje blije boel allemaal. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
wat een kut clip, heeft iemand die vechten op het schoolplein clip toevallig? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom dropt hij die clips ineens? aandachttekort? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
hou je bek spirit ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 28-09-2006 @ 11:09 Waarom dropt hij die clips ineens? aandachttekort? ineens? leg ff uit ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hij bedoelt zo een lange tijd na die vorige twee clips neem ik aan. Ik vind hem wel grappig trouwens, dope track sowieso. Ben ook wel benieuwd naar Vechten Op Het Schoolplein. Volgens mij lagen die clips trouwens al lang op de plank. Vorig jaar ergens bij Microphone Rayacties optreden zei Raymzter al dat deze clips er aan zaten te komen... [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2006 @ 19:23:55 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
volgens mij is ie toch wel redelijk gewoon door gegeaan met clips maken, t zijn alleen clips die niet aanslaan ofzo..ik bedoel check de reakties in dit topic alleen al, bijna niemand vindt er wat aan..tja als veel mensen dat vinden zie je die clip ook niet op tv edit: rumble is echt al dik half jaar geleden begonnen met die clip [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2006 @ 19:27:34 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Die vechten op het schoolplein vind ik anders wel dope hoor, vrouw of bitch vond ik sowiezo niet zo'n vet nummer en de clip heb ik nog niet gezien. heb ook niet echt zin om 'm te checken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2006 @ 19:28:50 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
gister vechten op het schoolplein gezien ja.. staat nog niet op youtube en kan hem ook niet downloade.. klauwie ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
vechten op het schoolplein komt hier echt vaak op tv dope zeker lekker clippie ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
vechten op het schoolplein is ook BoxBom oid, dus dan komt ie elk uur ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
beetje te blije clip voor eigenlijk een serieuze track... ---------------------------------------- beng! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
nee mijn beste vrienden, ik bedoel dat zijn album nu al oude koek is en er toch een nieuwe mixtape + album in de maak is. ik zie geen reden om zomaar uit het niets 2 clips achter elkaar te droppen. no spang. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja inderdaad een beetje raar | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
die vechten op het schoolplein clip is toch anders dan de albumversie van het liedje? Die dwarsfluit hoor je namelijk niet op de albumversie of heb ik dat fout? Vind het overigens wel een vette clip. Sommige stukjes doen denken aan NERD - Provider. Daar waar je raymzter op de bmx ziet met die andere gasten.. ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wel dwarsfluit in het origineel, maar in de clip is ie live gespeeld ofzo. | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 01-10-2006 @ 11:44 Wel dwarsfluit in het origineel, maar in de clip is ie live gespeeld ofzo. Ja dan is dat het. Maarja het geeft wel een heel andere sound aan het liedje.. vind het dope ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
Index / Radio, televisie en film / |