Index / [arch] Battle corner / | ||
lousy 2 times ![]() |
![]() | ![]() |
yo peepz, je weet et battle staat om elkaar te dissen en zo hard mogelijk te komen en dat doen we hier ook, maar vandaag draiien we de zaken om en gaan we juist positief doen over elkaar drop wel 4 lines peace ---------------------------------------- mixtape is comming | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Lousy je hebt een uitstekende woordenschat Ik wou dat ik dezelfde vocabulaire had Maar dit topic mag van mij nu wel weer dicht Anders een klap in je gezicht ---------------------------------------- Days to come | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ja...laten we rappen over de birds & the bees! Beetje gay dit ofniet... | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Lousy, jij held, jij bent voor mij een ware meester, Een blik in dit topic en ik ben al mn haat vergeten, Dikke props naar jou, respect voor je goede hartje, Al zou het met een touw om je nek moeten hangen. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, strijker het begon goed! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En dan zo laag dat de honden erbij kunnen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 28-09-2006 @ 17:38 En dan zo laag dat de honden erbij kunnen. Juist ![]() | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
strijker, da's ook echt zo'n mooi figuur. ook al komt 'ie dan uit zo'n klote buurt. hij kwam hier en spitte wat, maar niemand die het inzag toen iedereen 'm nog disste zag ik allang al dat 'ie skills had. lief he ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 23:06:49 ] ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind jullie allemaal aardig, zo lief en als ik brace was, waren jullie mijn hartendieven de mensen die op deze site surfen zijn zo koel zoveel, ik kan ze niet turfen, als je begrijpt wat ik bedoel ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Lieve, lieve Özcan, hier even een post van Strijker, begrijp me, ik bedoelde het niet rot man, Wilde leuk doen als Nozzman, beetje flauw van me, fok dat, Vind je eigenlijk wel tof gast, nou word je er al soft van? ![]() | ||
Zeker Ondertitel: ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben hier net nieuw maar toch houd ik al van jullie gasten Op het eerste gezicht zag ik al dat we bij elkaar pasten Jullie weten het , wij zijn matties voor life ntb vas wjnk als een echt msn wijf ---------------------------------------- Ik hard als erectie jij lelijk als infectie.. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Het leven is mooi het leven is fijn, als ik bij jullie ben, krijg ik weer gelijk, het zij gewoon een enal blijde en lol Thomas, die line is echt onvermijdelijk dom! | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas is dope, als gencondoleerd van Tupac en Big op een kaartje/ Nee veel doper eigenlijk, als een verhaal met een staartje/ Rent de wereld achter hem aan, zijn leven is een achtbaan er zit geen rem aan/ Zo'n playa als hij inlogd doen alle chicka's hun cam aan/ ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Soepel tekst met een pittige smaakje The Bre, Mag ik jouw handtekening en je kaartje? Water bij de wijn doen en jij brouwt een goddelijke flow Treed jij op straks? dan heb jij een volle dope show ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Dopo maakt zn naam waar, weer een dope tekst, je hebt te goeie longen, ga leren roken, gek een voorbeeld voor menigeen, Is it a plane? Noo man, het is dopo, en hij nakt iedereen ![]() Nog best lastig om positief te praten ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hey, mannen check die Bizzy_D hijs echt straat, nee echt geen sissy hey, gast komt dope en heeft verstand van zaken, als opgezwolle verstandig was gingen ze een track met bizzy maken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2006 @ 17:34:27 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zeker Ondertitel: ![]() |
![]() | ![]() |
Opgezwolle vroeg Jspr voor een Collab maar hij wees ze af. Toen ik die rijm had gelezen stond ik helemaal Paf. Jspr doet niet anders dan boelen jo, Zijn huis is iller dan gangster paradise van Coolio Zucht @ Die laatste 2 lines.. ---------------------------------------- Ik hard als erectie jij lelijk als infectie.. | ||
MC-Koffie Zeker Niet Zuiver ![]() |
![]() | ![]() |
Neem aan dat je telkens de laatste pakt.. ff afgeraffeld ![]() Ja zeker.. ik weet niets van die gast maar na een regel lezen wist ik al dat die dope was Ja.. het is net of 'tie je behekst. Hij dist je de grond in, met of zonder text. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2006 @ 19:32:57 ] ---------------------------------------- Schatje noem me koffie pappie | ||
Index / [arch] Battle corner / |