Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
tomasito
tommytori
Gepost door tomasito op donderdag 28-09-2006 om 22:29:40
Oorlog in Paradiso?

Ja! OntFront is door naar de finale van de prixdenuit (beste nachtinitiatief van Amsterdam)! Van de 100 genomineerden zijn wij 1 van de 10 finalisten! Dankzij jouw digitale stem zijn we door. Nu kunnen we tonen waar de daadwerkelijke kracht van OntFront zit. Straatwaarde. We gaan mobiliseren!

Op aankomende zaterdag 30 september staat ons leger in de Paradiso naast de andere finalisten. OntFront roept alle straatsoldaten op zich te verenigen en vanaf 20:00 gemaskerd de Paradiso te bestormen.

De straatsoldaten krijgen uiteraard een verlof aangeboden: een gratis VIP arrangement bij ons éénjarig bestaan in de Bitterzoet op 31 oktober. Dus kom 30 september om 20:00 naar de Paradiso, toon je ingevulde stembiljet en we gaan los.

Nadat wij allen met OntFront de titel kapen, is het feest tot 05.00 uur met o.a optredens door o.a; Handel (Eric de Man), Matik, 3-1 (Betamax), Malkovich, Stikka, Veelplegers, Basterds of Glitter, Red Nose Distrikt (Aardvarck, DJ Toby, Steven Depeven), DJ Sanyi (disco twins), Victor Coral (rush), Saskia Rocks (Fridge), DJ Bone (Diepte), Mulat (Lftfld), MP Dré, Covenant Sound (EL Rub-a-Dub, DubTuan, Ital Youth), KMDG (Kwasten Met de Gasten) Abner Preis (No Champions) Anneriek Schuurman, Ming Face, Fred Abels & Major B. En dat alles voor 7,50 entree (inclusief verlof: gratis VIP arrangement voor éénjarig bestaan OntFront 31 oktober)!

Straatsoldaten! Tot daar!



[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 22:33:00 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-09-2006 om 22:32:31
dope dat jullie door zijn, gefeliciteerd.

van die lineup (leek dat ik ben) zeggen alleen Veelplegers en Red Nose Distrikt me wat..
tomasito
tommytori
Gepost door tomasito op donderdag 28-09-2006 om 23:32:37
thnx brah!

En dap, volgens mij ben ik de hele tijd via jouw youtube dope clips aan het checken. Thnx daarvoor.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 28-09-2006 om 23:34:12
veelplegers gaan klaren daar
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 29-09-2006 om 02:13:32
klaren sowieso wel
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op dinsdag 03-10-2006 om 12:25:54
was leuk.. maar we stonden daar eigenlijk niet als veelplegers.. maar als:

Vrij-zinnig!

een freestyle (gelegenheids-) formatie bestaande uit Regga, Dax, Surya en Robian (McMenemen zou ook meedoen maar moest wegens omstandigheden in den haag blijven)

anyway
shit was dope! en scheelt een hoop schrijfwerk zo een freestyle show
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.