Index / Drop je eigen audio / | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Dronken shit vondepark freestyle shit Toen kwam er een man die ging filmen en wou battelen. Dit is die sheezey https://www.youtube.com/watch?v=Cw2ayW-68wU https://www.youtube.com/watch?v=zZSKiphJ9Jc ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hihi. wat doet de cameraman op het einde? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha koele shizz elton. Binnenkort ook eens een zonnige vondelparkchillsessie houden. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
oeh ik bedoelde toen kwam er een dronken man die ging filmen en wou battelen. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
de cameraman is irritant ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
wajoooo ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
owja dit is natuurlijk wel allemaal geschreven enzoooooo![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=6BF-NYYuArY l2n ![]() maare leuke filmpjes hoor ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
als dit een freestyle is, waarom hoor je die stemmen er dan doorheen? grapje dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2006 @ 14:53:02 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
heah ja dat kan natuurlijk niet dat mensen door een freestyle heen praten ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hun zijn die 2e stem jonge ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Tering als jullie neit eens geloven dat dit freestyle is... pffff uit welk hol komen jullie vandaan... | ||
spirit, bakkes houde, er komt toch niks zinnigs uit L2, is dat jouw chick? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
fakking kakker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2006 @ 14:43:35 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
freek word gesteekt ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
en terecht ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
fok die camara man hee.. hij laat je niet uitspreken komt er door heen met lelijke shit en hij is mad irritant.. is dat een mattie van je? ---------------------------------------- joahh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Een dronken vondelparkganger. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
aha ik snap, sorry had het niet gelezen.. wat is er daarna met die kerel gebeurt ---------------------------------------- joahh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe lauwness, en @ Simon die cameraman hebben ze daarna natuurlijk helemaal opengesneden, z'n biri gejat en daarna het lijk gedumpt in een sloot, heel logisch toch ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
haha dat kapsel van l2n ![]() ..grapje natuurlijk he.. ---------------------------------------- argh | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Hij lijkt helemaal niet zo hard op DGE, vind ik | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
de cameraman is een beetje gay... beter gaan jullie ipv rappen die chick proberen te hosselen, zij is spang!! ---------------------------------------- beng! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 29-09-2006 @ 18:19 de cameraman is een beetje gay.. hehe die cameraman praat iig wel gay en duidelijk teveel gezopen maar wel grapigge shit ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Tss " je mag niet schelden! " ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 29-09-2006 @ 18:26 Tss " je mag niet schelden! " ![]() Dan weten we ook gelijk wie die cameraman was ---------------------------------------- argh | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 29-09-2006 @ 18:29 (...) Dan weten we ook gelijk wie die cameraman was Ik had het over dat meisje.. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ey die chick is idd spang | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe dat is eltons sidechick ![]() | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind je flow en stem beetje irritant ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Ey eltweezy, als we ooit is ophooke dan maken we ook zo'n freestylefilmpje, sjah toch. Kheb dit echt al platgespeeld (de eerste video is men favoriet) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 29-09-2006 @ 18:34 (...) Ik had het over dat meisje.. Oh mijn fout ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
modderfokking is gewoon een mooi woord om te rijmen ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wie is die chick![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hou je pik in je broek ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
hahah tering die cameraman zeg hahaha is dat je hang spot in t vondelpark? volgende keer zal ik ook ff hoi zeggen. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 30-09-2006 @ 13:38 hou je pik in je broek sorry dude ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
@ mizou ik hang overal rond maar nu weet je wel hoe ik eruit zie![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ey die chick is wel spang hoor. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
fo sho nigga ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik ga haar binnenkort regelen, L2N weet. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
eej fok maar haar en verwacht 10 kogels door je deur of 1 klap op je kop.. ja leuke filmpies.. | ||
Index / Drop je eigen audio / |