Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Philly Gepost door Philly op zaterdag 30-09-2006 om 16:58:56
Royce Da 5'9" zit sinds 21 september een jaar achter tralies voor een - voor een rapper - relatief onschuldig vergrijp: autorijden met te veel drank op.

Afgelopen zomer werd hij aangehouden in zijn woonplaats Oakland County, Michigan. Een kennis vertelde dat "de reclasseringsambtenaren 30 dagen voorwaardelijk als advies gaven, maar de rechter heeft blijkbaar besloten dat Royce een lesje moet leren. Doorgaans neemt een rechter zo'n advies wel over." Het lijkt er op dat Royce tot voorbeeld moet dienen: "Hij was niet dronken, hij heeft niemand aangereden - hij reed gewoon naar huis om vier uur 's nachts." De projecten met DJ Butter (mixtape) en DJ Premier (album) staan dus even on hold, vooralsnog kunnen we niets anders doen dan de rapper steunen in zware tijden en hopen dat hij in hoger beroep succes heeft

ik wist niet dat ie gevangen zat dus stuur ik het eff
----------------------------------------
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 30-09-2006 om 16:59:29
aaight dat betekent dikke shit als ie eruitkomet
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 30-09-2006 om 17:16:30
wow, een jaar als er helemaal geen ongeluk is gebeurt...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 30-09-2006 om 17:19:43
Das genaaid voor 'm, Mr. Probz zit ook vast trouwens las ik op state.
----------------------------------------
Jos de Boss
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 30-09-2006 om 17:28:45
ja probz had een stalker ofzo hoorde ik op lijn5
die die een lesje geleerd heeft
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.