Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ik ben de eerste! wat gaan we vandaag doen? Ik ga naar me vriendin toe wordt leuk daggie ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga voor 2 uur helemaal naar utrecht toe (reis van 1 uur) om 2 uur les te hebben (dus dan wwer 1 uur naar huis reizen) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vandaag plannen: sad zijn ff mee naar cwi met vriend daarna ff middelburg checken vanavond kk leip worden | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Kater uitwerken. Naar de resterende lessen gaan ( Heb al les calculus gemist) En naar huis gaan. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
misschien wat opnemen, misschien komt er een meidjes langs, en ik eigenlijk ook nog naar t postkantoor maar dat wordt ook een misschien ben lui vandaag ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
vandaag: werken tot 17.00 urenbriefje inleveren bij het uitzendbureau door naar de shop die daar om de hoek is, 2gr halen thuis eten en ff tv kijken vnvnd naar vrienden en chillen ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
standaard vrijdagje ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
gaan er nog mensen naar Postman vanavond? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
alsof je als je veel smoket geen lachkick meer krijgt layd space, dat is echt dikke bullshit. en degene die dat nr Next Level had gedropt (ik dacht Kaya) van Flinke Namen, hulde. Dat nummer is te fokking dope. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
waar staat die? ---------------------------------------- .... | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
@ replay hij staat in het next level topic pagina 2 ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ow door monnn-e niet door kaya, kon het al niet vinden bedankt! ---------------------------------------- .... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey hoelaat begint de lama's ook alweer? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
rond 10. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ok tnx, ik hoop dat het deze week leuker wordt dan vorige week, dat kwam bijna tot het niveau ''bagger''. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 06-10-2006 @ 20:26 Ok tnx, ik hoop dat het deze week leuker wordt dan vorige week, dat kwam bijna tot het niveau ''bagger''. ik vond ze juist beter dan normaal. gruwelijk dat sarah kroos weg is. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 06-10-2006 @ 20:36 (...) ik vond ze juist beter dan normaal. gruwelijk dat sarah kroos weg is. Het kwam doordat de gast gewoon niet leuk was... Het wordt vanaaf echt gruwelijke shit! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
't kon zijn dat ik niet moest lachen omdat ik 40 graden koorts had. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je quote de verkeerde ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Hehe lama's was toch wel tof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
godver, vergeet ik zelf gewoon te kijken. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 06-10-2006 @ 22:54 Hehe lama's was toch wel tof. mmmh, best wel. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
waar zijn al die spamhoeren? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Replay is werken. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vandaar. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Mike Anne ! zegt: hehe, soms heb ik totaaaaaaal geen zin om te schrijven, dan komt dr niks uit - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: ghe ghe - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: zin heb ik wel - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: maar dr komt niets uit Mike Anne ! zegt: hmmm, das kut - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: die opmerking is wel dubbelzinnig trouwens | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
- Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: doe me nog es zon dope rebus - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: Mike Anne ! zegt: teennagel -nagel n=l +bal +kop -op +anker ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
In heel 3voor12xl niks over het nieuws van de week. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 06-10-2006 @ 23:52 present waar zijn al die spamhoeren? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
slapen a kansloze mensen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
boz is de stad die nooit slaapt. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Weer als eerste vandaag een chillende dag onder een dak | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
wees blij gek, voetbal is nog niet afgelast ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 06-10-2006 @ 23:59 - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: doe me nog es zon dope rebus - Thomas, [ Ik verkies daden boven woorden. ] zegt: Mike Anne ! zegt: teennagel -nagel n=l +bal +kop -op +anker ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
hahahaa | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
gister feest, weg gegaan met hoofdpijn | ||
![]() | ![]() |
gister feest, wakker geworden met hoofdpijn ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Gister geen feest, al een week hoofd pijn. | ||
![]() | ![]() |
_+88_________________+880_____ _+880_______________++80______ _++88______________+880_______ _++88_____________++88________ __+880___________++88_________ __+888_________++880__________ __++880_______++880___________ __++888_____+++880____________ __++8888__+++8880++88_________ __+++8888+++8880++8888________ ___++888++8888+++888888+80____ ___++88++8888++8888888++888___ ___++++++888888888888888888___ ____++++++88888888888888888___ ____++++++++000888888888888___ _____+++++++000088888888888___ ______+++++++00088888888888___ _______+++++++088888888888____ _______+++++++088888888888____ ________+++++++8888888888_____ ________+++++++0088888888_____ ________++++++0088888888 _____________________________________ _____________________________________ _____________________________________ ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Brutus, je moet wat doen met je creatieve kunsten. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
yes yes ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Op naar damsco ouwe, jeweetoch! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb 2 hardcore platen gehad van mijn zusje ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
zo dan... waar is mn bed... heb gewoon 11 uur lang staan feesten net.. waar is mijn bed.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij thuis ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
eigenlijk staat hij 3 meter bij me vandaan maar ik heb nog niet gedouched.. en ik ben te dood om naar de douche te lopen.. dus zit ik hier.. maar zonder te douchen duik ik mn bed niet in.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
even wachten dan maar ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
damn lady jij hebt echt een pik nodig he | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo? Ze is gewoon lui ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ja dus? | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |