Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 07:53:54
Het is zover, Bush heeft de oorlog aan Irak verklaard. En Nederland is POLITIEK ook nog voor.......... Oorlog kan toch nooit een oplossing zijn?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 18-03-2003 om 11:05:45
EEN oplossing is het sowieso. Of het de beste / gewenste oplossing is is nog maar de vraag.
De Iraakse bevolking heeft iig last van 2 mafketels. Bush en Hussein.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 11:38:00
Quote:
creech schreef op 18-03-2003 @ 11:05:45
EEN oplossing is het sowieso.


Wat lost het op dan? Welk probleem wordt verholpen? Ik zie alleen maar meer ellende en meer problemen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op dinsdag 18-03-2003 om 13:21:10
Het CDA is politiek voor, PvdA niet.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 18-03-2003 om 13:46:41
SP blijft DE pacifisten partij voor mij
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 18-03-2003 om 14:09:58
Quote:
limon schreef op 18-03-2003 @ 11:38:00
[...]

Wat lost het op dan? Welk probleem wordt verholpen? Ik zie alleen maar meer ellende en meer problemen.


Waarschijnlijk zal die oorlog Hussein zijn kop kosten en Bush zijn presidentschap. Dat klinkt mij als 2 problemen minder in de oren. Nadeel is dat je niet zeker weet of hun opvolgers zoveel beter zijn.
Verder zeg ik ook niet dat er geen nieuwe problemen door komen. Dat betwijfel ik zelfs.

Volgens mij hebben Balkenende en Bos inmiddels allebei gezegd dat Nederland geen militaire steun aan de aanval gaat geven, omdat de VN/Veiligheidsraad er niet achter staan.
Nadeel is dat Nederland wel weer gaat verdedigen voor Turkije bijveerbeeld. En daardoor zorgt dat de agressoren daar geen troepen voor vrij hoeven te maken
Net zoals bij al die flut VN interventies gebeurd. De VNtroepen worden misbruikt om dorpen etc te beschermen omdat de strijdende partijen daar allebei te lui voor zijn en liever alleen, maar aanvallen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 18-03-2003 om 17:21:20
Quote:
creech schreef op 18-03-2003 @ 14:09:58
[...]

Waarschijnlijk zal die oorlog Hussein zijn kop kosten en Bush zijn presidentschap.

Zou je denken?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 18-03-2003 om 18:08:01
Die kans zit er wel in ja.
Iedere Amerikaan voor de oorlog maar tegen Bush zal zijn best doen om Bush af te laten treden en een oorlog die om zulke onduidelijke redenen wordt gevoerd zonder goedkeuring van de vn/veiligheidsraad zorgt echt niet dat het rustiger wordt in de politiek. Sterker nog dat is tegen de amerikaanse wet vziw. En die mag niet overtreden worden. Ook niet door de president.

cl: Het polderkartel - Geen hiphoppers
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op woensdag 19-03-2003 om 13:13:18
IDD er zal niet veel animo zijn meer voor Blair en Bush na een oorlog. Beide zullen vallen als een blok.
Maar ja stel dat Amerika niets had gedaan, had de rest van de wereld dan omgekeken naar Irak, of zou het enkel een oneindigende diplomatiek kwestie worden, waar Saddam toch weer op zijn plek blijft.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
Mip
Gepost door Mip op woensdag 19-03-2003 om 16:01:23
Quote:
GZA&RZA schreef op 19-03-2003 @ 13:13:18
IDD er zal niet veel animo zijn meer voor Blair en Bush na een oorlog. Beide zullen vallen als een blok.
Maar ja stel dat Amerika niets had gedaan, had de rest van de wereld dan omgekeken naar Irak, of zou het enkel een oneindigende diplomatiek kwestie worden, waar Saddam toch weer op zijn plek blijft.

Idd, als bush niks had gedaan dan zou saddam nu nog steeds rustig doorgaan met kernwapens etc maken, in dat opzicht is t wel goed maarja
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 19-03-2003 om 23:27:40
"Dit is de wijze waarop Amerika zichzelf ontwapend."
----------------------------------------
Code #404: User not found
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op woensdag 19-03-2003 om 23:52:30
Quote:
Dit is de wijze waarop Amerika zichzelf ontwapend.


idd om "clean" uit te komen bij toekomstige inspections!!!!!!!!!!!


Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 20-03-2003 om 01:48:50
als de amerikanen niks hadden gedaan ten tijden van de ayatollah, had saddam nooit die wapens, die macht en die technology gehad. amerika kweekt haar eigen vijanden...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op donderdag 20-03-2003 om 12:42:51
Als hebben we niets aan, als Amerika niets had gedaan dan waren wij nu nepduitsers. Maar dan hadden we nog wel Suriname en Indonesie als kolonie
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 20-03-2003 om 13:03:43
nederlanders zijn ook nepduitsers, stelletje neutralen
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 13:18:39
Quote:
GZA&RZA schreef op 20-03-2003 @ 12:42:51
Als hebben we niets aan, als Amerika niets had gedaan dan waren wij nu nepduitsers. Maar dan hadden we nog wel Suriname en Indonesie als kolonie


Nee daar hebben we wat aan joh. Konden we daar nog meer geld in stoppen en de problemen daar ook oplossen zeker. Net als met de Antillen, dat schiet lekker op.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op donderdag 20-03-2003 om 13:23:35
Quote:
limon schreef op 20-03-2003 @ 13:18:39
[...]

Nee daar hebben we wat aan joh. Konden we daar nog meer geld in stoppen en de problemen daar ook oplossen zeker. Net als met de Antillen, dat schiet lekker op.


Het gaat om de macht en prestige die je daarbij krijgt, hoe meer steden hoe beter. Geld en macht. Die corrupte plekken kan je weer uitbuiten en legers laten bouwen zodat je weer verder kan uitbreiden en als ze revolteren, dan brand je de stad plat..... Oeps ik zat nog teveel met mijn spelletje civ bezig. Maar goed je hebt wel enigzins gelijk, het zullen niet echt gebieden zijn waarvan je veel profijt hebt en ze zouden later toch wel onafhankelijk willen worden.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 14:05:41
Quote:
GZA&RZA schreef op 20-03-2003 @ 13:23:35
[...]
Oeps ik zat nog teveel met mijn spelletje civ bezig.


JAh, vooral die kutottomanen! En de Irokezen ipv Irakezen

Quote:
Maar goed je hebt wel enigzins gelijk, het zullen niet echt gebieden zijn waarvan je veel profijt hebt en ze zouden later toch wel onafhankelijk willen worden.


Daarom.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2003 @ 14:16:50 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-03-2003 om 10:20:29
X500 Gepost door X500 op vrijdag 21-03-2003 om 10:24:26
LOL
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-03-2003 om 17:06:55
Nederland steunt wel militair de oorlog.
"de patriots in Turkije zijn voor de verdediging van turkije"

Dan help je tog mee, of ligt dat aan mij?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 21-03-2003 om 18:55:01
Quote:
mc De Beul schreef op 21-03-2003 @ 17:06:55
Nederland steunt wel militair de oorlog.
"de patriots in Turkije zijn voor de verdediging van turkije"

Dan help je tog mee, of ligt dat aan mij?


Wel woordje snap je niet? Patriots zijn wapens om je mee te beschermen. Of moeten we onze bondgenoten maar af laten knallen als Saddam Scuds op Turkije af vuurt.

Ik neem aan dat jij ook beschermt wil worden door bondgenoten als er oorlog in duitsland komt en duitsland zou een raket met mogelijk gifgas af vuren op NL. Dan zou je ook graag zien dat bondgenoten ons helpen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.