Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 26-10-2006 om 19:51:17
2 kanten aan elk verhaal.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op donderdag 26-10-2006 om 21:10:11
kankerzooi...wat de fak is dit


opgezwolle heb ik al gezien enzo en wat de fak heb ik aan tim, gmb en die overschatte kutjawat terwijl ik 2 weken terug blij denkend aan een dik optreden van (vooral) U-niq en winne een kaartje stond te kopen

matig...erg matig...nja hopelijk knallen jiggy en unorthadox dan maar extra...maar ik kan wel zeggen dat ik hier flink van baal..kutzooi
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Prism
Gepost door Prism op vrijdag 27-10-2006 om 01:26:56
Quote:
Wekss schreef op 26-10-2006 @ 21:10
die overschatte kutjawat

Haaaaaterrrrrrr.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 27-10-2006 om 08:03:27
kankerrrrrr ik kwam dus serieus voor uniq en winne wat een wacke kut zooi dit.. nja ik ga alsnog wel maar dit is wel echt te lelijk..
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 27-10-2006 om 10:15:47
dope van de organisatie dat ze iig wel vervanging hebben gefixt..dat is ook vaak genoeg niet het geval!
maar tering....gaan huilen omdat je naam evengroot op de poster staat als alle andere namen behalve Opgezwolle
dan heb je t wel beetje te hoog in je bol yo.
dan vind ik juist dat je geen respect toont naar je mede mc's
en wat op met hun fans? die laten ze nu gewoon zitten..niet echt professioneel van ze...als dit allemaal waar is dan vind ik ze echt triest
----------------------------------------
www.serife.nl
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 27-10-2006 om 10:27:28
Quote:
Wekss schreef op 26-10-2006 @ 21:10
kankerzooi...wat de fak is dit

matig...erg matig...nja hopelijk knallen jiggy en unorthadox dan maar extra...maar ik kan wel zeggen dat ik hier flink van baal..kutzooi


Word, maar dat van Jawat! slaat nergens op Wekss, ik heb 'em al een keer live gezien en hij brengt zeker wel dezelfde energie als bijv. Opgezwolle...zeker ook de moeite waard, maarja ik baal er ook van dat U-Niq & Winne niet komen, echt kut gewoon
Wel dope dat er vervanging is in ieder geval, Jawat! is wel dope ook maar daar kwam ik eigenlijk niet voor.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 27-10-2006 om 12:34:43
Energie brengen is niet genoeg om iedereen te overtuigen he. Ik vind Jawat zelf ook niet dope, en al zou hij 20 keer zo energiek komen op stage (misschien niet haalbaar maar je weet zelf) vond ik er nog geen flikker aan.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 27-10-2006 om 12:38:26
Ach ja t is wel leuk, maar ik moet toegeven dat mijn zwarte aap ook stof ligt te happen
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 27-10-2006 om 12:42:31
word, die van mij ook..

alleen "Zo Alleen" (zonder die veel te lange intro) luister ik nog weleens..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op vrijdag 27-10-2006 om 17:06:52
Quote:
Monn-E schreef op 27-10-2006 @ 10:27
(...)

Word, maar dat van Jawat! slaat nergens op Wekss


hoezo slaat dat nergens op dan? ik hoef hem toch niet per se dope te vinden...ik vind hem verre van dope, onstage is ie gewoon te overdreven en tekstueel en flowwise vind ik hem zwaar onderdoen voor emcees die ik wél dope vind...bovendien ben ik geen fan van zijn stem (maar daar heeft hij zelf ook geen invloed op eigenlijk)...

...ik ben trouwens heus niet de enige die niet snapt waarom een emcee als jawat zo gehypt word
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 28-10-2006 om 12:23:36
ik heb mn kaart binnen, wel jammer dat het nu niet echt die rotterdamse party wordt maar ik heb er zin in!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 28-10-2006 om 15:13:11
Tering, ik lees net de Doorpolicy op die Now&Wow site, haha echt streng/vaag. Niet dat ik bij een van die groepen hoor maarja, check zelf ...
http://www.now-wow.com/home.php dan Info en dan doorpolicy
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 28-10-2006 om 15:20:01
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


beetje overdreven niet ?
straks mag weks niet binnen omdat hij te breed is
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 28-10-2006 om 15:21:30
Quote:
bigsam schreef op 28-10-2006 @ 15:20

beetje overdreven niet ?
straks mag weks niet binnen omdat hij te breed is


Whaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 15:22:06 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 28-10-2006 om 15:22:43
shit en ik mag mijn streep trui niet aan verdomme
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 28-10-2006 om 15:34:30


dat is alleen voor normale avonden die ze zelf organiseren, al vind ik het wel goede regels opzich..
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 28-10-2006 om 15:38:53
ja opzich wel maar bijv geen john travolta not look-a-likes

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 28-10-2006 om 16:05:45
hahah tering ik ga stuk man..echt sick en hoe ze t ook allemaal beschrijven whahhhaha

maaruh morgen is dus anders? denk dat je sowieso geen wiet ofzo mee naar binnen krijgt..vriend van me moest ook al is zn dikke zak inleveren...ookal moest ie daar live verven << eigenlijk was ie dus soort van artiest..ze zijn echt beetje doorgedraait man met hun regeltjes
----------------------------------------
www.serife.nl
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 28-10-2006 om 16:07:54
zowieso geen wiet voor mij ik ga wat biertjes drinken en gewoon lekker chillen daar
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 28-10-2006 om 18:16:35
hahaha afgunstig kijkende r&b types wtf zijn dat dan. Boze negers ofzo?
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 28-10-2006 om 18:19:55
nee bitches met een attitude
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 28-10-2006 om 18:20:37
Haha dope die regels, is dat gewoon een soort grapje of letten ze daar echt op?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zaterdag 28-10-2006 om 18:35:25
Quote:
bigsam schreef op 28-10-2006 @ 15:20
straks mag weks niet binnen omdat hij te breed is


haha nou ik heb toch niet veel getraind laatste tijd dus wees maar niet bang dat jullie me bij de deur achter moeten laten hoor

edit: jezus shit is niet normaal ...die tent is steeds leeg als ze zich daar echt aan houden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 18:37:38 ]

----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 28-10-2006 om 18:37:20
ghehe
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zaterdag 28-10-2006 om 18:38:15
en hoe zit het morgen...kingo mee? dus 1 of 2 auto's?
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 28-10-2006 om 18:45:08
kingo gaat niet meer volgens mij enuuh monne zei 1 auto
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 28-10-2006 om 19:00:41
nlhiphop is aanwezig, jawel
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 28-10-2006 om 23:38:32
@ Wekss & Sam, Kingo zit in de Time-Out nou, dus die gaat niet meer...en het wordt 1 auto, Rik rijdt en Alex komt met jou hierheen Wekss, 12.00 bij mij aii


...Wie gaan er nog meer van NLHipHop hier???

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zondag 29-10-2006 om 02:56:01
Me!
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Ruled
Gepost door Ruled op zondag 29-10-2006 om 11:42:39
zo vertrekken
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 29-10-2006 om 12:12:31
Wij zijn weg....laterss
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Lappy
Gepost door Lappy op maandag 30-10-2006 om 00:43:59
Quote:
Ruled schreef op 29-10-2006 @ 11:42
zo vertrekken

Het was echt fucking vet.
Ik had het echt niet willen missen.

Bij Typhoon - zo niet mij ging ik wel goed los, t is gewoon het beste nummer ooit gemaakt.

Die beatboxer was ook echt ziek bezig. hij kon het duidelijk erg goed.

En uiteraard, opgezwolle die het afmaakte. In het begin van hun performance had iedereen er nog zin in en bouncete op die beat, maar, op de laatste 10 minuten trokken mensen het al niet meer en gingen weg. De MC die de show aan elkaar praate, kreeg met zijn final speach ook vrijwel geen reactie van het publiek.
Ik ben ook kapot, eeenn naar mn bed. welterusten Rule.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 01:20:39
Quote:
Lappy schreef op 30-10-2006 @ 00:43
(...)
Het was echt fucking vet.
Ik had het echt niet willen missen.

Bij Typhoon - zo niet mij ging ik wel goed los, t is gewoon het beste nummer ooit gemaakt.

Die beatboxer was ook echt ziek bezig. hij kon het duidelijk erg goed.

En uiteraard, opgezwolle die het afmaakte. In het begin van hun performance had iedereen er nog zin in en bouncete op die beat, maar, op de laatste 10 minuten trokken mensen het al niet meer en gingen weg. De MC die de show aan elkaar praate, kreeg met zijn final speach ook vrijwel geen reactie van het publiek.
Ik ben ook kapot, eeenn naar mn bed. welterusten Rule.


Jepperdepep show was vet

Bij Ty vond ik de beats alleen veels te zacht staan, ben anders van hem gewend. Waren op deze aovnd wel vaker problemen met het geluid geloof ik..

Die Foreign Beggars waren zeker heel dope incl. beatboxer Foz. Kan iemand wat shit van hun droppen???

Dappoza nog tegengekomen in een doorweekt Spookradio shirtje hehe.
Spacekees heeft naar eigen zeggen de show speciaal voor mij gedaan . Kortom we waren allebei te lam om uit ons ogen te kijken (Kees en ik haha)

Maar het was weer een dope avond. ik ga ook slapen, morgen om half 9 tentamen Marketingstrategie.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Lappy
Gepost door Lappy op maandag 30-10-2006 om 06:19:04
Quote:
MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 01:20
(...)

Jepperdepep show was vet

Bij Ty vond ik de beats alleen veels te zacht staan, ben anders van hem gewend. Waren op deze aovnd wel vaker problemen met het geluid geloof ik..

Die Foreign Beggars waren zeker heel dope incl. beatboxer Foz. Kan iemand wat shit van hun droppen???

Dappoza nog tegengekomen in een doorweekt Spookradio shirtje hehe.
Spacekees heeft naar eigen zeggen de show speciaal voor mij gedaan . Kortom we waren allebei te lam om uit ons ogen te kijken (Kees en ik haha)

Maar het was weer een dope avond. ik ga ook slapen, morgen om half 9 tentamen Marketingstrategie.
goedemorgen.

2x ofzo moesten we wachten door technische problemen.
T liep allemaal ook ca. 45 min. uit.
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 30-10-2006 om 09:00:54
Het was zeker vet

Werden eerst een beetje opgewarmd met Tim, persoonlijk dig ik hem niet.. Toen Jawat kwam ging ineens iedereen los dat was echt dope zeker toen hij zichzelf het publiek in gooide
Ik heb nog 2 tracks van Opgezwolle kunnen meegenieten en toen moest ik weg anders had ik geen vervoer naar huis dus dat was wel jammer..

Maar ik heb zeker genoten, als dit volgend jaar weer word gedaan ben ik van de partij
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 09:17:35
Fok tentamen gemist, maar wel een dope avond gehad, herkansen maar
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op maandag 30-10-2006 om 09:17:51
hahahahahahah das wel kut
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 30-10-2006 om 10:03:37
Ik vond het om te beginnen al een fokking wrede locatie...damn de Now & Wow is echt dope, shit leek net op een illegale party ofzo echt vet...

Dat freerunnen vond ik niet zo heel veel aan, 0118 was wel relaxt alleen een beetje te kort en ik had het idee dat mensen in Rotterdam ze niet echt goed kende

Tim met z'n Bloed Zweet & Tranen track was vet, en bij Jawat! ging ik zwaar uit m'n dak, te erg gewoon, stond ook helemaal vooraan...

Foreign Beggars waren dope van wat ik ervan gezien heb (stuk begin en stuk eind)

GMB en Unorthadox waren ook vet, CD van hun ga ik zeker weten kopen, maar bij een optreden zijn hun tracks iets te emotioneel allemaal, er zitten niet echte bangers tussen, wel goede muziek dat wel

Typhoon, tja, was de vierde keer dat ik 'em live heb gezien en het blijft gewoon wreed, Zo Niet Mij is een übernummer en de energie van de DeRandami is altijd goed...

Opgezwolle is altijd een ideaale afsluiter natuurlijk...
Publiek was 1 grote pit jonge !!! ''Iedereen 2 stappen naar voor'' haha shit was te erg, heel het publiek werd van links naar rechts en voor naar achter geduwd...

Meesterlijke avond gehad!
Alleen was het eten een minpuntje daar, je kon niet naar buiten en binnen was er ook niet veel (goeds) te eten
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 30-10-2006 om 10:06:05
Quote:
Monn-E schreef op 30-10-2006 @ 10:03
Ik vond het om te beginnen al een fokking wrede locatie...damn de Now & Wow is echt dope, shit leek net op een illegale party ofzo echt vet...


Dat was inderdaad wel dope ja, ik was nog nooit in de Now geweest.. Ik liep naar binnen en kreeg echt zo'n underground gevoel
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 30-10-2006 om 10:40:14
Quote:
MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 01:20
Die Foreign Beggars waren zeker heel dope incl. beatboxer Foz. Kan iemand wat shit van hun droppen???


Check je inbox...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 10:50:38
Ok dan dank je Monn-E

en over de locatie, het si zonde dat jullie niet in de oude zaal zijn geweest dan.. Dan was het 1 zaal en was hij net iets groter en die palen die er staan waren hele grote dikke pilaren.. toen was die shit echt alsof je in een fabriekshal stond.. als je naar boven keek zag je die dikke stenen pilaren nog wel een beetje.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 30-10-2006 om 12:53:49
Was tot mijn spijt pas de eerste keer dat ik Opgezwolle en Jawat heb gezien, zeker voor herhaling vatbaar. 19 November in Hedon ben ik er dan ook bij.

De show was wel te eeergg. Had 2 shirts bij me, waren op het einde allebij doorweekt, heb 1tje zelfs weg moeten gooien. Stond ook helemaal vooraan en ben op het einde ook het podium opgeklommen.

Overdag was het ook dope. Vooral die (blanke) beatboxer was goed (niet Foz, maar die op de middelste stage.

Wel een blunder dat we de kaartjes waren vergeten en dus nieuwe moesten kopen.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 30-10-2006 om 14:05:54
Shit was dope! Kheb alleen spierpijn als een moeder in mijn schouders van al dat pitten! Kheb me echt vermaakt.
Alleen jammer van het eten...Te lange rij, chaos en je kon niet naar buiten. Ghehehe, khad 6 uur niet gegeten en toch wezen pitten en bieren... Kwas kapot! Toen ik eindelijk me broodje had was die zo weg
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 14:49:59
Niet naar buiten?? joh.. wat is het toch makkelijk om je zwager als uitsmijter te hebben.. Ben even een turkse pizza met kaas gaan halen bij dat kraampje bij de metro hehe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 30-10-2006 om 14:54:05
Quote:
MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 14:49
Niet naar buiten?? joh.. wat is het toch makkelijk om je zwager als uitsmijter te hebben.. Ben even een turkse pizza met kaas gaan halen bij dat kraampje bij de metro hehe


Geluksvogel, ik had vette honger, 1 broodje saté als avondeten op, na het feest waren we nog naar die avondwinkel aan de overkant gegaan om wat dingen te kopen...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 30-10-2006 om 14:54:17
Ghehehe, jah dat heb ik niet Ik zag je nog een biertje halen bij de bar. Anderen van wie ik de foto heb gezien, ben ik niet tegenkomen.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 14:56:15
hehe ja dat kan je wel behoorlijk wat keren gezien hebben haha.. ik weet niet hoe je eruit ziet dus geen idee wie jij was.. maar monn-e beter was je naar dat kraampje gegaan voor een turkse pizza of een kapsalon.. dat is veel beter haha
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 30-10-2006 om 14:57:24
eerste feest waar ik geen bekenden heb gezien. Dope feestje, dat wel maar ik ben dus totaal NIET losgegaan, ondanks dat ik dit keer geen apparatuur bij me had
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 30-10-2006 om 15:00:13
ik heb jouw kale kop ook nergens zien schitteren spade.. wel een verdwaalde/verdronken dap
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 30-10-2006 om 15:01:06
Quote:
MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 14:56
hehe ja dat kan je wel behoorlijk wat keren gezien hebben haha.. ik weet niet hoe je eruit ziet dus geen idee wie jij was.. maar monn-e beter was je naar dat kraampje gegaan voor een turkse pizza of een kapsalon.. dat is veel beter haha


Achteraf misschien wel ja, ik wou nog een pizzapunt nemen in de Now&Wow maar die zagen er niet zo lekker uit vond ik hehe...

...Sta trouwens ook nog op de foto met Typhoon, maar die foto heb ik nog niet, BigSam heeft nog niks van zich laten horenen die had de fotocamera

Edit: Spade een kale kop? bril op en Spookradio T-shirt? Zo ja, dan heb ik 'em ook gezien hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 15:02:08 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0171 sec.