Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kan hem niet vinden sorry, maar waar ken je arnhem gewijs van dan? heet nu Andere gekte trouwens ---------------------------------------- .... | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dankjewel ![]() | ||
Jerry_Hh | ![]() | ![]() |
heej mensen wie kan ff die track uploaden van raymzter - vechten op t schoolplein ![]() ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 20-10-2006 @ 13:37 Brainpower - schreeuw het uit Yukkie B - wat nou? Of Yukkie zijn album turks fruit Of de Cd van O-ja-joh!? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jerry_Hh schreef op 20-10-2006 @ 16:42 heej mensen wie kan ff die track uploaden van raymzter - vechten op t schoolplein ![]() ![]() Raymzter - Vechten Op Het Schoolplein | ||
thnx mainn![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
AFVALBAK | ![]() | ![]() |
iemand Blaxtar - Kost? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:08:51 ] | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AFVALBAK schreef op 20-10-2006 @ 17:08 iemand Blaxtar - Kost? Blaxtar - Kost | ||
kan je uhm ff in mp3 droppe ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jerry_Hh schreef op 20-10-2006 @ 17:17 kan je uhm ff in mp3 droppe ![]() haha sorry man, had dit al verwacht, tis een iTunes bestand ja.. heb em niet in mp3 krijg je als je cd's koopt en ript met iTunes.. ![]() | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: jewelz schreef op 20-10-2006 @ 17:20 (...) haha sorry man, had dit al verwacht, tis een iTunes bestand ja.. heb em niet in mp3 krijg je als je cd's koopt en ript met iTunes.. ![]() Kan ook in mp3! ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zet hem dan om in mp3 kan dat met cool edit? anders doe ik het wel ff ---------------------------------------- .... | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 20-10-2006 @ 17:21 (...) Kan ook in mp3! serieus? ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
joh, wat je mij stuurde was ook in mp4 man. maar makt niet uit, ik probeer hem ff om te zetten ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
fok itunes.. ![]() | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
wat is het voor soort dan? kijk bijv. wav dan klik je op een gekke wereld bol op je bureaublad ( bij firefox een gekke vos) en dan typ je in www.google.nl ( als je het niet kan typen moet je het ff kopieren van mijn bericht!!!!!!!! ) en dan doe je: convert wav to mp3 wooow en dan zie je 3 miljoen komma 455345 resultaten. klik op een goeie en dan heb je dat programma!! of je moet duku's betalen moet je ff aan je moeder vragen groetjes jan alleman ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
aiitt .. maar i tunes is toch all1 voor i-pod ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
![]() | ![]() |
heb het omgezet met itunes, ik upload nu @Jewelz, je gaat daarboven naar bewerken, dan ga je naar voorkeuren. Tabblad Geavanceerd, en daarvan weer tabblad importeren en dan staat er importeren met: en dan moet je mp3-codering doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:30:02 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
aii thnxx![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
![]() | ![]() |
Kost MP3 ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
wiie dropt dan ff vechten op t schoolplein in mp3 ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
![]() | ![]() |
Hahaha, zul ik die ook maar ff omzetten dan?! EDIT: ik heb hem al op pc staan, ik upload wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 18:08:06 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
jaa als je wil ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Kevin Nepnerd ![]() |
![]() | ![]() |
en heb iemand Lloyd - Minuten Tikken Weg (Over) al gevind? ---------------------------------------- Ik ben van dat ene radiostation! | ||
![]() | ![]() |
Vechten op het scoolplein ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
eey thnx man ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
wack nr. | ||
eey wiie heeft en kan uhm ff uploaden klaas - wie is de baas ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jerry_Hh schreef op 20-10-2006 @ 18:39 eey wiie heeft en kan uhm ff uploaden klaas - wie is de baas Klaas - Wie Is De Baas ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-10-2006 @ 14:43 El Moro - Outlandish (instrumental) heeft iemand die? ---------------------------------------- .... | ||
thnnx voor die track man ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 20-10-2006 @ 08:35 (...) de instrumental heb ik (DGE) thuis kzal em straks uploaden yo dge , pasen dan ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 20-10-2006 @ 19:48 (...) yo dge , pasen dan ![]() Hij is uit. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
instrumental van lijnrechters - stemmen van dordt svp ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Bolt![]() |
![]() | ![]() |
Iemand Doemalauw van Wudstik voor me? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Wudstik - Doemalauw [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 20:53:13 ] ---------------------------------------- .... | ||
Bolt![]() |
![]() | ![]() |
Mijn dank is groot ![]() | ||
sletwin bel maar ![]() |
![]() | ![]() |
WEET ER IEMAND NOU OF DENIAL (spitt battle Kimo vs. Denial) MUZIEK UIT HEB GEBRACHT EN WAAR IK DAT ZOU KUNNEN VINDEN?? (als hij muziek uit heb gebracht he) alvast BEDANKT ---------------------------------------- tjow.. | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
nee, weet ik niet ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
denial is lid van ftg ... download daar maar liedjes van ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, als mensen iets weten dan zeggen ze het wel. maar we zijn verder niet doof ofzo, dus praat int vervolg normaal ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
instrumental van lijnrechters - stemmen van dordt en ik was ff rapcity aant checke en was g unit da ...en da chockt 50 dik (biet van ashantie)ma dana komen banks en buck op zo n rauwe biet ...die biet moek ook hebben svp ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
en was g unit da ...en da chockt 50 dik (biet van ashantie)ma dana komen banks en buck op zo n rauwe biet kun je dat herhalenn alleen dan in normaal nederlands ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Sjezus, ik snap er idd ook geen fock van... Praat eens normaal yo! Wow, 'yo'. Dat klinkt wel stoer, moet ik vaker gebruiken. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
haha srri peeps .....was freestyle sjit van g unit op rapcity en dan begint 50 op biet van ashantie en gaat ie in de fout en dan komen banks en buck op zon rauwe biet en die vind ik dope die wou ik svp hebbe ma weet nie hoe die heet en vanwie die is zo een beetje betere ABN voor de heren ![]() ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
jewelz![]() |
![]() | ![]() |
@ Flexmaster das Jadakiss - Hardcore, veel plezier met zoeken [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 21:45:01 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
voor de heren? weeeyooww ga je mond spoelen!!! ![]() Mensen zien en hiphop forum en denken gelijk dat er alleen maar mannen actief zijn hier, tfoe WIJ VROUWEN HEBBEN OOK VERSTAND VAN HIPHOP HOOR ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 21:47:02 ] ---------------------------------------- .... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, misschien had ik die 'yo' niet moeten gebruiken, daardoor gaan mensen zelfs denken dat een Leyla mannelijk kan zijn... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
haha srri madameke ...ma hiphop is in zon geval vergelijkbaaar met voetbal ..nie veel vrouwen hebben er intressen en verstand van ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 21:48:54 ] ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Shit, dubbele belediging hier. Ook vrouwen kunnen wel degelijk verstand van voetbal hebben, gek! Oh ja, on topic. Ik verlies de controle over mijn handelingen door mijn verbazing enzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 21:50:12 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |