Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-03-2001 om 13:26:55
quote:
GERUCHTEN ROCK WERCHTER

Het blijft angstvallig stil in Werchter. De organisatie heeft dit jaar nog geen officiele site dus zijn we voor informatie aangewezen op de sites van veel bands. Zo hebben een flink aantal bands zelf al aangekondigd op Rock Werchter te staan. Hooverphonic, Sting, Tool, Coldplay, Incubus, DJ Remy, Faithless en David Gray zouden min of meer zeker zijn. Ook Suzanne Vega zal voor de derde keer op rij op het festival te zien zijn. Naast dit lijstje zijn er ook veel bands en artiesten genoemd die wat minder zeker zijn. Zo zouden Muse, Das Pop, Cosmic Action Girl, Anouk en Beck ook op het festival te zien zijn. Om zeker te weten wie er komt moeten we de officiele persverklaring van de organisatie afwachten. Rock Werchter zal gehouden worden van 29 juni tot en met 1 juli 2001.

Bron: www.saucytout.com



Voordegene die van plan waren naar Rock Werchter te gaan. Hier een aantal waarschijnlijke bands :

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op maandag 26-03-2001 om 22:54:20
Bleh ik ga toch maar niet denk ik, NEE pfff
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 03-07-2001 om 08:19:17
't is waarschijnlijk niemand opgevallen wegens concurrentie van een of ander ander festival maar euh, dit festival is dus ook dit weekend geweest.

Is er een moderator in de zaal?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-07-2001 @ 08:19:54 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.