Index / Algemene zaken / | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zoek deze dobbelstenen voor iemand:![]() T zijn van die pluche gele dobbelstenen voor in je auto en ik zou er iemand een heeeel groot plezier mee doen dus wil ze echt per se kopen maar ik kan nergens vinden waar je die klere dingen kan kopen ![]() ik kan alleen een amerikaanse site vinden maar ik kan me niet voorstellen dat je ze in heel nederland nergens kunt kopen. Op nederlandse sites vind ik alleen groene en oranje maar het moeten gele zijn. Heeft iemand toevallig tips ofzo want ik kom er echt niet meer uit ![]() jullie zouden me onwijs helpen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2006 @ 13:37:24 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
bij de expo of een van die prullaria winkels kan je ze vast wel vinden ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Auto assosoires winkels? | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 05-10-2006 @ 13:36 bij de expo of een van die prullaria winkels kan je ze vast wel vinden ik ben 1 keer de stad ingeweest o.a ook naar expo maar kon ze toen niet vinden daarom dacht ik op internet zijn ze vast wel te vinden ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar niet op een site waar mischien 4 mensen een auto hebben ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik heb een beertje in mijn auto hangen | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
geloof me die shit is echt onvindbaar ik heb de hoop al een beetje opgegeven ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
je kunt van die witte dobbelstenen wassen met van die speciale verf voor in de wasmachine. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik zie ze wel een rijden g! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ghehe waarom zou je eigenlijk zoiets willen vind het een beetje corny ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ow ze moeten ook persee geel zijn? ik zie wel vaak van die roden met witte stippen en nee dat zijn geen paddestoelen | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
zal ik ze proberen te maken voor je? ![]() ik heb nu toch naaimachinevaardigheden ![]() dang fix ik ze voor je.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
kun je ook een oma sjaaltje maken? ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 05-10-2006 @ 19:31 zal ik ze proberen te maken voor je? ![]() ik heb nu toch naaimachinevaardigheden ![]() dang fix ik ze voor je.. ik kan ook naaien ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 05-10-2006 @ 19:41 kun je ook een oma sjaaltje maken? vast wel.. maar daar doe ik geen moeite voor ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 05-10-2006 @ 19:42 (...) ik kan ook naaien ik denk dat je beter kan battlen dan naaien ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2006 @ 19:45:24 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 05-10-2006 @ 19:42 (...) ik kan ook naaien ja en 3 keer raden hoe ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Innocent_ And i'm like yeah.. ![]() |
![]() | ![]() |
Kgeloof dat een vriendin van me zulke is een keer op de kermis heeft gewonnen afgelopen zomer.. ![]() | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
vraag dr ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 05-10-2006 @ 19:44 (...) ja en 3 keer raden hoe ![]() ghehe raad maar ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
je avater zegt genoeg schatje ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 05-10-2006 @ 19:31 zal ik ze proberen te maken voor je? ![]() ik heb nu toch naaimachinevaardigheden ![]() dang fix ik ze voor je.. wil je dat doen voor mij? ![]() waar woon je? ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ameraaaa 033 amersfoort en als je snel bent en dat dichterbij voor je is.. kan je het ook morgen in woerden langs komen droppen ![]() moet je heel snel zijn want ik ga naar whoa.. en zaterdag beweeg ik niet.. :p maar ik zou het heel graag voor je willen doen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2006 @ 20:05:23 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha lady space is daaa shit ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
i know i know ![]() ![]() word up for LayD Space!!!!! ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
nou uhhh deze topic kan dicht dan he ik heb mijn leverancier gevonden ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.megagadgets.nl/lucky-dice-p-354.html | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
dap.... thanks voor je hulp maar ik heb echt werkelijk alles al afgezocht ik moet echt van die knal gele hebben en dat schijnt nogal een schaarse kleur te zijn dat past goed bij de kleur van de auto ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooh okay dacht dat ze nog wel in een bepaalde kleur waren te selecteren | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
bij die autoshops moet je kijken ---------------------------------------- betta believe that | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
zie ze best wel vaak in autos dus moeten ook wel simpel te verkrijgen zijn expo etc zijn wel de juiste winkels idd.. autoparts ook ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
nope expo heeft ze niet, ben ik al geweest en heb halfords gemailed maar die hebben alleen zwarte ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
maar van die site waarvan je die afbeelding hebt, kan je toch wel kleinere gele bestellen. Of wil je per se die grote? edit ![]() deze dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2006 @ 21:21:20 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Index / Algemene zaken / |