Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 07-10-2006 om 18:54:06
Big L is hard, maar Cassidy zit nu wel bijna op het niveau wat Big L had voordat hij door ging. Natuurlijk zou big L verder ontwikkeld zijn als hij nog zou leven en waarschijnlijk beter zijn, maar ik vind het rijmtechnish/punchlinetechnish/stemgebruiktechnish/flowtechnish
niet zo veel schelen. In sommige dingen is Big L beter (punchlines, aggresievere delivery) En andere Cassidy ((gevarieerdere flows/rijmschema's, meer rijm, minder punchlines, smoothere flow waardoor hij niet zo aggresief als L overkomt, dus weet niet of het voordeel of nadeel is.)

Maar ja als je cassidy niet goed vind, dan weet je gewoon niks van de techniek wat er achter de texten zit. Die shit is gewoon hoog niveau.
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 07-10-2006 om 19:01:49
Quote:
Saizen schreef op 06-10-2006 @ 19:59
(...)

Volgens mij besef jij gewoon niet hoe hard hij is...

Die gast freestyled soms gewoon 16 bars 1 multie met veel binnenrijm en nog goeie inhoud ook


paps, ik neem aan dat je beseft dat lang niet alles freestyle is.. most shit is gewoon pre-written, net als alle smack dvd battles bijvoorbeeld.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 07-10-2006 om 19:02:54
jep, bij smack dvd battles hoor je ze af en toe de tekst mee zeggen
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 07-10-2006 om 19:05:38
Quote:
Arihasj schreef op 07-10-2006 @ 19:02
jep, bij smack dvd battles hoor je ze af en toe de tekst mee zeggen


ze zijn gewoon helderziends, snap dat dan !!

erhm nee ok, shit is vaak voorgeschreven. Toch blijf hij rocken. En zoals iemand al zei, ALS hij door kan gaan met rappen zal hij wel anders klinken. Ben benieuwd wat er dan uit komt.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op zaterdag 07-10-2006 om 19:15:18
Natuurlijk zijn sommige bars voorgeschreven, maar niet alles, die gasten reageren namelijk ook vaak op een text van iemand anders met 8 bars op dezelfde rijm, dat is blijkbaar dus wel freestyle, check Cassidy tegen Freeway. Cassidy reageerd gewoon met ille shit.
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 07-10-2006 om 19:16:15
Zo geweldig vind ik t niet. Het zal technisch wel heel goed in elkaar zitten maar daarmee klinkt het nog niet vet.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op zondag 08-10-2006 om 01:58:23
almeer bekend hoe het gaat dan
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 08-10-2006 om 02:26:44
een 16 bars multi bedenken is nou ook weer niet zó bijzonder. En de inhoud van die 16 bars op de vorige pagina is niet echt geweldig, het is een beetje flauw tekstje, geen coherent verhaal of zo.
Voor dope multi's luister je beter Kool G Rap.
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op donderdag 12-10-2006 om 16:38:44
De vrachtwagenchauffeur die vorige week z'n wagen in de SUV met Cassidy boorde, moet voorkomen vanwege het maken van een verboden draai. Volgens The Jersey Journal is de 36-jarige Javier Trujillo Gonzalez meteen na het ongeluk gedagvaard. Cassidy raakte zwaargewond en ligt in het ziekenhuis. Hij zat achterin en heeft een schedelbreuk. Verder zijn er meerdere botten aan de linkerkant van z'n gezicht gebroken.

"Hij heeft meerdere breuken in z'n gezicht", zegt Simon Rosen, Cassidy's advocaat in The Journal. "Hij heeft een lelijk litteken van z'n oor naar z'n mondhoek. Hij zit onder de kalmerende middelen om te voorkomen dat hij zich beweegt, en tegen de pijn. Het ziet er behoorlijk eng uit, maar hij is een sterke jonge man en een vechter. Hij komt er wel doorheen."

Cassidy's toestand is ernstig, maar naar verwachting overleeft hij het wel.
----------------------------------------
ya diggg
rame
Gepost door rame op donderdag 12-10-2006 om 17:19:20
hij is ook alweer bijgekomen
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op donderdag 12-10-2006 om 17:24:34
Jaaaa Hopelijk kan hij snel weer muziek maken
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.