Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op donderdag 20-03-2003 om 02:02:54
was major SHIT. heel de dag hoofdpijn oogpijn ik ben helemaal rood
en over 1min zal bush laten zien WHO THE MAN!!!!!! en dan laat saddam on zienwho the man en na dat kunnen wij mostlikely niet meer forumen LOL (not funny)
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op donderdag 20-03-2003 om 02:20:30
ik ben waarschijnlijk de einige wakker nu! het regent hier niet normaal hard enik kan niet weg want heb geen auto en met my rent-a-bike red ik het niet want als ik zo kijk zijn het geen normale regendruppels meer iets als kleine emmers water of zo en als je naar buiten gaat verdrink je......... ik verveel me dood spaans leren is moeilijk lol (wist ik niet)btw


heb echt een shit dag vandaaggggggggggg;`(;`(;`(;`(
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op donderdag 20-03-2003 om 02:43:41
oh een licht puntje in myn shit dag
new afleveringen van SOUTHPARK vandaag yaaaaaaaaaaaay


limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 08:05:36
Quote:
Obay schreef op 20-03-2003 @ 02:02:54
was major SHIT. heel de dag hoofdpijn oogpijn ik ben helemaal rood
en over 1min zal bush laten zien WHO THE MAN!!!!!! en dan laat saddam on zienwho the man en na dat kunnen wij mostlikely niet meer forumen LOL (not funny)


Misschien moet je de volgende keer eens VOOR 02.00 gaan slapen als je de volgende dag weer wat nuttigs moet doen.

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 20-03-2003 om 10:09:51
mijn dag van gister dan ok?

t was een leuke dag (net als tot nu toe alle dagen in utrecht!)
ik werd wakker heel chilllll...ff ontbijten omkleden en op naar het station om daar ff een klasgenootje op te halen omdat ie een piece in mn kamer kwam zetten naja die piece is vet geworden!! jippie nu heb ik 2 piecejes in mn kamer!! 1 van ZERK en 1 van DYME!! woei!
later kwam spam is ff mn kamer checken...we zijn toen naar de hall of fame van utrecht gegaan daar was dyme bezig met een piece samen met mix!
daar ff chillen
en op naar de ikea...hotdogs eten! vet cheap daar man
een hotdog + 0,4 dl drinken is 1 euro!!!! en je kunt zoveel drinken bij vullen ald je wil!
naja toen nog ff naar de stad weer chillen en toen thuis ook nog chillen
ok dat was mijn dag
en nu zit ik weer op school (in den bosch) en ik heb pas 15:15 les
en vanavond een feestje in utrecht van een klasgenootje!
ow wat bof ik toch!!!
ow ja en mn fiets ophalen bij de fietsenmaker (niet vergeten!)
dat was het
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2003 @ 10:12:39 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Mip
Gepost door Mip op donderdag 20-03-2003 om 15:04:05
myn dag was ook bes wel shit, naar school geweest, huiswerk gemaakt en nu achter de computer heh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 15:09:04
Quote:
Mip schreef op 20-03-2003 @ 15:04:05
myn dag was ook bes wel shit, naar school geweest, huiswerk gemaakt en nu achter de computer heh


dus je hebt al je werk al af, het is nog maar 15.00u en je hebt een shit dag? Wat is voor jou een normale, leuke dag dan?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 20-03-2003 om 15:21:39
Quote:
limon schreef op 20-03-2003 @ 15:09:04
[...]

dus je hebt al je werk al af, het is nog maar 15.00u en je hebt een shit dag? Wat is voor jou een normale, leuke dag dan?


Als ie niet naar school hoeft, wat dat betreft heb ik alleen maar normale, leuke dagen
----------------------------------------
Code #404: User not found
Mip
Gepost door Mip op donderdag 20-03-2003 om 21:48:06
precies teig, jij begrijpt t

enne limon, werk was nog niet helemaal af hoor, huiswerk maken betekent niet altijd dat alles af is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2003 @ 21:48:21 ]
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 20-03-2003 om 22:10:53
Mijn dag:
Half acht wakker moeten worden van de wekker, hardstikke gaar van een 2,5 uur durend foongesprek wat de avond ervoor tot 2 uur geduurd heeft en de rest van de nacht nog aardig door me kop heeft lopen malen.
Op tv alleen maar troep over Irak. Begin van de meest wacke toespraak ooit gezien (die van Balkenende, twas net jeugdjournaal...)
Daarna eens naar me werk toe, hele dag lekker beetje achter een machine staan die aldoor vastloopt omdat er zakken opgemaakt worden die er eigenlijk helemaal niet op gemaakt kunnen worden.
Ondertussen verplicht worden te luisteren naar een veredelde piratenzender.
Op het eind van me werkdag nog eens verblijd worden met een speciaal karweitje: van 1000 zakken met de hand 2 hoekjes afsnijden, omdat die ook al niet helemaal met de machine gemaakt konden worden, maar ze waren nou eenmaal beloofd aan de klant.
Dan naar huis, stapels rekeningen opzij mieteren, opgebeld worden door een gast met allemaal onduidelijke vragen over iets wat ik zelf helemaal niet organiseer en daardoor ook nauwelijks iets vanaf weet, ons ma nog eens uit de brand helpen, omdat zij geen zak snapt van de video en de rest van de avond te gaar zijn om iets te doen aan de stapels werk die er nog op mij liggen te wachten....
En dan had ik vandaag nog een goeie dag...

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 21-03-2003 om 20:19:51
Vandaag was bes wel goede dag, wel wat vroeg opgestaan, tot 12.50 school, de stad in, bij vrienden hangen 's middags, etuh,tv zitten kijken,computer nu, vanavond weet ik nog niet maar t komt wel goed
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 22-03-2003 om 15:49:52
ik werd vanmorgen om 9:00 gmt wakker... liep naar de badkamer... keek in de spiegel... ik schrok... poetste me tanden... gezicht gewassen... liep de trap af... ontbijt... liep weer naar boven... ging douchen... trok schone kleren aan... en sokken... liep weer naar beneden... drukte cnn aan... begon me te vervelen... drukte cnn uit... tot 12:00 THPS4 gespeeld... best ver gekomen... liep naar tank station... kocht een krant... liep weer terug naar huis... lunchen... pc aangezet... mail checken... celebdaq checken... ik ben £10000 rijker geworden... hotmail checken... yahoo mail checken... lycos mail checken... etc... drukte monitor uit... liep naar de woonkamer... ging op bank chillen... pakte dvd... die deed ik in de dvd speler... guest house paradiso gekeken... en nu ben ik weer op m'n pc... dit aan het typen.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 22-03-2003 om 18:34:23
7:00 wakker geworden, 7:30 begonnen met tulpen bossen, 9:30 koffie drinken, 10:00 weer tulpen gaan bossen, 12:00 eten, 13:00 weer tulpen bossen, 15:00 koffie drinken want we hadden wel genoeg aan 1500 bos, 15:30 violieren gaan poten, 17:00 ff in de zon gezeten, 17:30 eten, 18:00 doelloos rondsuffen op internet...
----------------------------------------
Code #404: User not found
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 22-03-2003 om 18:59:09
Quote:
N8 schreef op 22-03-2003 @ 15:49:52
ik werd vanmorgen om 9:00 gmt wakker... liep naar de badkamer... keek in de spiegel... ik schrok... poetste me tanden... gezicht gewassen... liep de trap af... ontbijt... liep weer naar boven... ging douchen... trok schone kleren aan... en sokken... liep weer naar beneden... drukte cnn aan... begon me te vervelen... drukte cnn uit... tot 12:00 THPS4 gespeeld... best ver gekomen... liep naar tank station... kocht een krant... liep weer terug naar huis... lunchen... pc aangezet... mail checken... celebdaq checken... ik ben £10000 rijker geworden... hotmail checken... yahoo mail checken... lycos mail checken... etc... drukte monitor uit... liep naar de woonkamer... ging op bank chillen... pakte dvd... die deed ik in de dvd speler... guest house paradiso gekeken... en nu ben ik weer op m'n pc... dit aan het typen.


i wanna be like n8!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op zaterdag 22-03-2003 om 19:03:59
05:00 opgestaan
06:04 aangekomen op 't TPG kantoor, postbussen sorteren
07:00 wijk sorteren
09:45 de straat op, post rondbrengen
12:15 weer thuis, nieuws gecheckt
14:30 slapen
16:35 wakker, enorm gedesoriënteerd
16:45 gelezen in bijbel
18:30 eten, torellini, nog over van de vorige dag
19:00 wazig film aan het kijken op net5, mezelf verbazend dat er nog geen commercials zijn langsgekomen

Edit:

En tussendoor natuurlijk de nodige hoeveelheid IRC
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2003 @ 19:05:21 ]
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op zaterdag 22-03-2003 om 19:05:11
ahh vandaag gaat veel beter. ontbyt leftover pizza+cola zeer yummy btw, over 15min zwemmen en een beetje niets doen......... en vanavond salsa dansen


laters alligators
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 22-03-2003 om 19:13:13
niksen...F1 checken, tony hawk 4 spelen en straks (rond 23:00) eens checken waar het ill_legal hiphop feest wordt gehouden
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 23-03-2003 om 00:11:16
en morgen is het zondag...

sleepin' all day must be the way to go!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 25-03-2003 om 15:38:37
vroeg opgestaan om naar school te gaan...kom ik op het station heeft die fokking trein 40 minuten vertraging
dus ik was te laat op school...toen bespreken wat voor nieuwe projecten we gaan doen op school..gaat leuk worden!
toen ff met 2 klasgenootjes naar alle kringloop winkels in den bosch geweeest..erg leuk! lekker lopen in t zonnetje!
toen terug naar school...5 min op school gezeten en toen hup weer is naar de hall of fame van den bosch ff piecejes checken..ja ta!
toen weer terug naar school en ff in de kantine hangen...wat een lamme dag..tja t is ook zo lekker weer
dalijk naar de verjaardag van mn zusje!
gaat leuk worden
----------------------------------------
www.serife.nl
Rylane Gepost door Rylane op dinsdag 25-03-2003 om 17:26:28
Vandaag is mijn beste dinsdag sinds tijden. Eerst tot 11 uur op bed gelegen Daarna rustig ontbeten. Beetje voor school geleerd (nadruk op een beetje). Na lunch ben ik een uurtje wezen skaten. Al bij al een lekker rustig dagje.
Maar nu wordt het tijd dat ik echt ga leren, want ik moet morgen toch echt drie tentamens gaan doen .
----------------------------------------
Just like this..
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 25-03-2003 om 20:13:25
KUT!!!! K-U-T
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.