Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 16-10-2008 om 10:16:07
Thnx! Werkte prima.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
D-on Gepost door D-on op woensdag 22-10-2008 om 04:02:25
Hij was weer fijn, veel twists zoals altijd
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 28-10-2008 om 00:28:44
hoelaat komt ie online vanavond?
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 28-10-2008 om 00:39:23
dacht 4 uur, weet niet zeker
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 04-11-2008 om 15:35:34
Waar is de nieuwe epi?
----------------------------------------
Days to come
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 04-11-2008 om 16:03:51
volgens mij is er deze week geen aflevering
----------------------------------------
beng!
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 04-11-2008 om 16:14:17
Lijers.
----------------------------------------
Days to come
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 04-11-2008 om 16:36:05
10-11 de nieuwe

vind nog wel netjes 7 epis zonder break, das een record voor Heroes
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 04-11-2008 om 16:41:27
Papa Petrelli is wel een baas trouwens
----------------------------------------
beng!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 04-11-2008 om 16:42:54
zeker, zieke ziekigheid

I can let you do this Arthur ..

"Knak"

owned.. dag papa parkman
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 04-11-2008 om 16:48:28
Parkman is eigenlijk murder sterk alleen heeft hij het zelf nog niet zo door
----------------------------------------
beng!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 04-11-2008 om 19:13:48
whut? hoezo geen nieuwe dan?
----------------------------------------
Jos de Boss
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 04-11-2008 om 19:46:37
break, zal wel met verkiezingen temaken hebben, of gewoon een break, zoals ze wel vaker deden in voorgaande seisoenen
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 17-11-2008 om 19:54:44
Blijft dope, maar er gebeurt zoveel, in verschillende tijdslijnen enzo, ik weet amper meer wie nou waar op welk moment is. + schrap die Jap en Mohinderlijk nou eens!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 17-11-2008 om 22:09:57
Mohinder vind ik ook niet zo, snap ook niet echt waar ze nou naartoe willen met zijn rol, wat ik ook vaag vind is dat je in seizoen 2 een chick had die door ergens naar te kijken op tv die shit ook kon, die heb je nog totaal niet gezien in seizoen 3 net als dat kleine jochie die bij haar was. Verder is Arthur trouwens echt een koning, maar hoop dat er iemand komt die het tegen hem op kan nemen en Peter moet z'n powers weer terug krijgen. Afgelopen aflevering is eigenlijk niet zoveel gebeurd, maar gaf wel een hoop info. Hoop dinsdag weer op een hoop actie
----------------------------------------
Jos de Boss
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 18-11-2008 om 02:05:42
zal ik het voorspellen?
ik denk dat sylar peter zn krachten gaat trug geven
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 18-11-2008 om 02:10:58
Wie heeft er voor mij een linkje naar EP 6 t/m 8. Site waar ik het vandaan haalde doet het al een hele tijd niet.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 28-11-2008 om 19:04:01
Spoiler:
Slechte ontwikkelingen. Mohinderlijk is weer fit. En ook Petrelli sr kan blijkbaar niemand anders vinden die met een computer overweg kan en hier en daar wat injecties kan uitdelen.
Hiro en Ando. Ik snap het niet. Heroes is soms best gory en hard. Waarom moet zo'n cruciaal personage dan zo hindelijk kinderlijk blijven? Ik merk weinig verschil, nu hij 10 is.
Wel goed dat Noah terug is.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 16-12-2008 om 15:05:20
During a trip to the Edinburgh TV Festival, Tim Kring, creator and God-like dude on Heroes, “let slip” the title of the forthcoming Volume 4 (which will take up the second half of Season 3). The title? It’s called “Fugitives”. As you may or may not know, Volume 3’s “Villians” won’t take up the entirety of Season 3, and according to this article from Digital Spy, it will only last for 13 episodes, after which “Fugitives” will pick up a new story arc and take it to the end of the season where, no doubt, we’ll be treated to a cliffhanger.

Here’s the news from Digital Spy:

I come to you straight from a session at the Edinburgh TV Festival with Heroes creator Tim Kring, where he let slip the title of volume four.

And it is… drum roll…. ‘Fugitives’!

The third season, beginning here and in the US at the end of next month, will comprise two volumes: the well-documented ‘Villains’, which will run to 13 episodes, then ‘Fugitives’, which will make up the remaining 12.

So whatever happens in “Villains” will lead directly into “Fugitives”. Are we talking about the villains becoming fugitives, or some of the heroes becoming fugitives? Or perhaps the presence of the villains will force our heroes to become fugitives? Let the speculation begin.

To sum it up: “Villains” will run for 13 episodes, after which “Fugitives” will run the final 12 episodes of Season 3.
----------
volgende aflevering 2 feb
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2008 @ 15:16:07 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 16-12-2008 om 18:28:10
arg dat sucks... en ik wist het niet, dus sucks het heel erg atm...

ben benieuwd naar de afsluiter dan, nu aant downe
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 16-12-2008 om 22:31:35
laatste aflevering was dope, maar heb nu wel trek in meer.

Spoiler:
vraag me af of sylar echt dood is, peter al z'n krachten terug heeft en of hiro z'n krachten nog terug krijgt. Nathan is trouwens wel een teringlijer als je dat ziet op het eind. Wel grappig dat die president die je ziet op het einde een neger is, en z'n stem lijkt ook nog op die van obama

----------------------------------------
Jos de Boss
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 19-01-2010 om 14:14:20
Iemand die dit nog kijkt ?

Spoiler:
Dit is precies waarom Heroes zo faalt in zijn afgelopen seisoenen, ik baalde hard toen ik Hiro in die tunnel zag staan met iedereen eromheen, maar ik vond het goed want er moest iemand dood gaan mocht deze serie nog hoop hebben. Maar nee tuurlijk komt zijn mamie hem redden op het laatste moment, dit gaat epi na epi season na season, steeds het zelfde, zelfs de dood van nathan duurde nog een half seisoen nadat sylar zijn keel doorsneed. Maar goed het is met deze actie wel bevestigd dat dit het laatste seisoen word voor Heroes. nog 3 epis te gaan. En NBC heeft belooft dat ze met een Bang uitgaan. Dat zal we reden zijn dat Hiro weer terug kwam. Ben benieuwd wat er in 3 episodes nog voor geweldigs kan gebeuren. Ik bereid me voor op een zeer teleurstellend eind van deze serie. Niet dat dat iets nieuws is bij Heroes, Teleurstelling na teleurstelling vult deze serie met meer crap dan de eerste episodes van Lost. Oh well iemand een andere mening ?
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 19-01-2010 om 16:02:19
Ja ik kijk dit nog, vind er de laatste tijd alleen niet zo heel veel meer aan, de actie moet terug komen. Ik ga je spoiler nog niet lezen want ik moet de aflevering van gister in de VS nog downloaden.
----------------------------------------
Jos de Boss
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 19-01-2010 om 16:54:42
ik ben ook afgehaakt, niet interessant meer
----------------------------------------
beng!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 19-01-2010 om 17:41:52
is dit echt het laatste seizoen?
nee geloof ik niet, ik wil bronnen zien dan.
vind het nog steeds erg hard en vet elke aflevering weer.
laatste aflevering was ook gewoon vet hoor,
als je voor de actie kijkt moet je maar A-team of terminator gaan kijken, je moet dit gewoon als een verhaal zien, dat word verteld
en als er actie is vreed, maar als er geen actie is dan word er iets belangrijks verteld.
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 19-01-2010 om 17:55:18
Dan ben je 1 van de weinige die dat vind.

En er gaan al geruchten sinds het begin van dit seisoen dat dit het laatste seisoen zou zijn. Sterker nog een insider bij NBC heeft aangekondigd dat iedereen er vannuit gaat dat dit het laatste seisoen is.

-------------------
In TV news tonight: It looks like Heroes may finally be put out of its misery come the end of its fourth season (which is currently airing). A source tells E! online, “Everyone is expecting this to be the last season. The cast, the crew, everyone.” The news comes after Sendhil Ramamurthy was cast in an upcoming NBC pilot, Rex Is Not Your Lawyer.

All I can say is good riddance. The show lost me with its anti-climactic first season finale, and it never recovered in subsequent seasons. The majority of season one will always have a special place in my heart thanks to some great work by the ever-wonderful Bryan Fuller, and it was obvious that the show was never the same without him.

Read more: TV Tidbits: Fourth Season May Be Heroes’ Last, Entourage Movie to End Series, Fox Developing Werewolf Show Howl | /Film http://www.slashfilm.com/2009/12/04/tv-tidbit....-developing-werewolf-show-howl/#ixzz0d6cjFqAf
http://www.slashfilm.com/2009/12/04/tv-tidbits-fourth-season-may-be-heroes-last-entourage-movie-to-end-series-fox-developing-werewolf-show-howl/
--------------------------------------
http://backseatcuddler.com/2009/10/30/heroes-is-being-cancelled-final-season-details/

sorry dat ik de gene ben die je het slechte nieuws brengt, maar Heroes is sinds season 1 alleen maar achteruit gegaan. In US zenden ze heroes nu om 9 uur uit ipv 8 uur. de kijkcijfers dalen iedere week.

QUOTE
8 p.m.

ABC: "Dancing with the Stars" season premiere (17.4 million viewers, 11.0/17 households)
FOX: "House" season premiere (15.8 million, 9.2/14)
CBS: "How I Met Your Mother" season premiere (9.2 million, 5.7/9)/"Accidentally on Purpose" series premiere (9 million, 5.7/
NBC: "Heroes" season premiere (6.3 million, 3.9/6)
The CW: "One Tree Hill" (2.5 million, 1.7/2)

18-49 leader: "House" (6.1)

9 p.m.

ABC: "Dancing with the Stars" (17.6 million, 11.3/17)
FOX: "House" (17.2 million (9.8/14)
CBS: "Two and a Half Men" season premiere (13.6 million, 8.5/12)/"The Big Bang Theory" season premiere (12.8 million, 7.8/11)
NBC: "Heroes" (5.8 million, 3.4/5)
The CW: "Gossip Girl" (2.1 million, 1.4/2)

En het is juist het verhaal waarom Heroes het minder doet dan voorheen. Teveel dingen lopen langs elkaar heen ze krijgen geen vastigheid in het verhaal.

Het feit dat er minder actie is ben ik na season 2 al aan gewent. Het gaat niet meer om de actie schijnbaar. Maar verder gaat het ook nergens meer over

EDIT:
Stiekem hoop ik natuurlijk dat de schrijvers zich kunnen herpakken en met zon knallende season final komen dat NBC er nog een jaar aanvast wil plakken, en ze nog een GOED seisoen kunnen uitbrengen.

Ik denk alleen niet dat dat nog gaat gebeuren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2010 @ 18:06:11 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 19-01-2010 om 18:52:11
ja pascool ik geef toe dat het minder hard is als in het begin,
maar toch kan ik niet stoppen met kijken en wil ik elke week weer weten wat er gebeurd,
ik vind dit seizoen niet heel slecht hoor eerlijk gezegt.
en al die verhaal lijnen is altijd wel zo gewoon toch, waar uiteindelijk in de laatste 2 afleveringen alles samen komt,
ik hoop het zelfde als jij dat ze een extreem hard einde maken,
waardoor ze het nog een kans geven,
als goede tijden het kan moet heroes toch een makkie zijn
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 19-01-2010 om 19:49:59
Tsja weer eens een matige aflevering, opzig wel tof gedaan dat gedoe bij Hiro maarja wat jij zegt pascool..

Verder vind ik Samuel een tof figuur, alleen het gaat allemaal maar nergens naartoe, waar willen ze heen?

Als er echt nog maar 3 episodes zijn tot het einde van het seizoen dan heb ik echt het gevoel dat ik het hele seizoen voor niks gevolgd heb want voor mijn gevoel moet het nog steeds gaan beginnen.

Hoop inderdaad wel dat ze met een gigantische klapper op het eind komen dat ze nog een seizoen speling krijgen en daar hun kansen eindelijk weer wel pakken, want het heeft nog steeds potentie maar de makers doen er niks mee en dat is jammer.
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.016 sec.