Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op donderdag 20-03-2003 om 13:44:30
Bush is gestart, zullen de andere volken daadwerkelijk ingrijpen of wachten ze eerst af. Zal het vechten doorgaan tot Irak in puin ligt?
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 20-03-2003 om 14:03:20
Ik denk dat Bush nu met die 'bomtapijten' komt en dat vervolgens een bloedige oorlog in de straten zal worden uitgevochten. Dat kan dus nog wel even duren.

p.s. : ga eens doorwerken GZA&RZA!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2003 @ 14:03:34 ]

----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 20-03-2003 om 18:12:30
hoop niet lang. Ben 't gezeik zat, eerst word er gevraagd voor of tegen en nu dit, dit is trouwens mijn laatse post over Irak en de oorlog
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 20-03-2003 om 18:31:28
2 opties of binnen 4tot6 maanden is alles over en afgelopen.

OF

Het gaat langer als een jaar duren, maar daar zal denk ik niet genoeg steun voor zijn. Momenteel ben ik te druk in de privesfeer om me echt duk te maken over de oorlog, eigenlijk vind ik dat wel jammer aangezien ik toch wel redelijk van de regio daar en militaire acties af weet.

Misschien dat ik over een tijdje een echte inschatting kan maken. Denk overigens wel dat er binnenkort meer NLtroepen naar de regio gaan, eerst ter ondersteuning van de troepen reeds in Turkije, later misschien zelfs voor ondersteuning aan acties. DWZ. AWACS personeel ism. met NAVO en Nederlandse tanker vluchten binnen de regio en transport vluchten tussen de regio en europese landen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
squee
hm..
Gepost door squee op vrijdag 21-03-2003 om 13:41:53
te lang
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.