Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Goedemorgen maatje hoe maak je het? | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
nou pas wakker, gisteren goeie avond gehad? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
weet iemand nog iets leuks om te kijken op internet leuke stand up show of iets. iets wat een beetje lang duurd ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Zelfde als gister, En die nerds bij bloedprikken zeiden dat ik vandaag uitslag kreeg te horen. Bel ik op, zeggen ze dat ik t maandag hoor. ![]() Maar goed hoe maak jij het vandaag? Je kaartjes al af? Edit: @ bigsam Hier ben je wel even zoet mee, zitten dope filmpjes tussen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2006 @ 11:55:02 ] | ||
![]() | ![]() |
ja die zijn nog niet af maar wel verder gevorderd dan voor ik er mee bezig ging![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik liep net op de markt en toen moest ik een scheetje laten dus ik aanzetten hungggg moest ik poepen ging nog maar net goed die scheet stonk wel btw dus ben maar naast de viskraam gaan staan aight p'z ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
sjonge | ||
![]() | ![]() |
fuck waarom heb ik dat gelezen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
dat dacht ik ook maar ik rock me nieuwe avatar | ||
![]() | ![]() |
ik blijf toch deze houden ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Die oude was leuker man! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
eey geen geintjes met clowntje bumba he![]() | ||
![]() | ![]() |
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4714 damn deze is vet man. jammer dat ik niet smoke ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
waarom niet? Dope filmpje ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2006 @ 12:38:43 ] ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
gewoon ik rook niet, nooit gedaan en blowen doe ik ook niet. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
dat is inderdaad wel dope om een keer te proberen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
ik rook ook niet maar ik heb wel een avatar met clowntje bumba | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
aight! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4720 deze is echt vies ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 13-10-2006 @ 12:39 gewoon ik rook niet, nooit gedaan en blowen doe ik ook niet. is het om godsdienstige redenen? Want ik heb een moslim als vriend en hij mag niet roken of drinken. No offence als je geen moslim bent he, niets mee bedoeld! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Gadver jah! Je hebt ook een vlieg in Zuid-Amerika. Die legt zijn larve in de huid van een koe ofzo en na een aantal weken is er een soort puist onstaan en als je die dan uitknijpt komt er een larve uit :S kan ook bij een mens gebeuren, maar is echt fucking vies! Het kost de veeteelt ook miljarden in Zuid-Amerika! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
nee het is omdat mijn moeder mij anders inelkaar slaat (ik ben al 19 !!) en ik ben geen moslim ik ben roomskatholiek. maar ik drink wel gewoon ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 13-10-2006 @ 12:44 nee het is omdat mijn moeder mij anders inelkaar slaat (ik ben al 19 !!) en ik ben geen moslim ik ben roomskatholiek. maar ik drink wel gewoon ow oke dan. Ja dat je meerderjarig was wist ik wel ![]() Maar je kan het best achter de rug van je moeder doen ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
ghehe weet ik ![]() maar ik wil gewoon niet roken/blowen, weet niet eigenlijk niet echt een behoefte aan gehad ofzo ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Doe je ding dan maar he! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook nog nooit geblowt rook niet en drink niet en ik heb een clowntje bumba avatar netjes he | ||
![]() | ![]() |
mensen moeten doen waar ze zin in hebben en als ze geen zin hebben om te blowen moeten ze dat niet doen en als ze zin hebben in een clowntjesavatar moeten ze dat doen![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
word office 95 voor jou ,kippie | ||
![]() | ![]() |
kom je dat ff brengen dan? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
download maar![]() | ||
![]() | ![]() |
was dat nou weer voor service![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
aldi formule goedkope shit met weinig service![]() | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 13-10-2006 @ 12:56 aldi formule goedkope shit met weinig service ![]() Minder voor minder dus... Toch grappig dat t werkt ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
aldi ijsthee is de shit gek ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Weet ik niet.. kom er nooit ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
ik wel, worstebroodjes lekker croissantjes lekker en nog wel meer | ||
![]() | ![]() |
vooral die ijsthee ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
`golden power owend ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 13-10-2006 @ 13:36 vooral die ijsthee Woord, die ijsthee is zo relax. Ook lekker voor als je geblowd hebt. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Fristi is het best. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Niet. | ||
![]() | ![]() |
fristi is ook geil als je geblowt heb maar ijsthee rouleert ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
kom we maken een 'hou jij ook zo van aldi ijsthee'-topic aan! iedereen die ervan houdt komt op een lijst zodat we kunnen zien wat we gemeen hebben ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ik rock een vette nieuwe clowntje bumba avatar | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ka pow pow pow ski ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
clowntje bumba? dat was tog ook die ene van de lion king timo en bumba? [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2006 @ 16:06:19 ] ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
simon en pumba ja ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Ja die clown show checkt mn zusje ook wel es. Ik vind het maar een vervelend mannetje. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |