Index / Algemene zaken / | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
sjawel, het behoeft vast geen introductie, je kent het wel, sign in sign in! http://forum.theblazz.com/showthread.php?p=634221#post634221 ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
als ik ooit mijn registratie mailtje krijg dan doe ik misschien wel mee ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Al bij je ongewenste e-mail gekeken? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Tis tekst zeker? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
is het battle of topical? (of net als De Dood of de Gladiolen?) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
volgens mij beiden ja ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
als het beiden is wil ik wel meedoen, als het alleen battle is niet edit: tis of alleen topical, of beiden, dus ik ben in [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2006 @ 23:11:01 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wie gaat er van NLHH mee doen ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2006 @ 23:35:19 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 11-10-2006 @ 23:22 wie gaat er van NLHH mee doen ? ik ben in ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog steeds geen activate fock mail ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
het is alleen topical nu.. helaas ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
ik vind dat alle mensen die altijd zo haten op tekst zich ff moeten inschrijven, alleen maar om te laten zien dat zij het wél kunnen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
wooordd kom op sletjes, nu kan jullie Gangsterlijke stem je niet meer bijstaan hehe ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee met dit. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik moet tegen azn... | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
succes ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
word al meteen lastig voor je. word wel vetjes | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
k heb met die dood of de gladiolen 1 ronde meegedaan maar ik vond er geen ene kanker aan dus ben er na 1 ronde direct mee gekapt audios maken is gewoon 20x leuker [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 16:47:43 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
taterataa: ik was daar, dertig jaar geleden jong, zwart, arm, terecht ontevreden want de regering deed niets en verpestte zo ons leven ik was al opgegeven... maar werd gered door de feesten iedereen danste en was vrolijk, lachte en vergat zorgen niemand had een baan, dus iedereen bleef hangen tot de morgen liefde voor muziek stond centraal, iedereen hoorde erbij want de armoede zorgde voor een diepe verbondenheid de eerste dj was daar, de eerste mc greep de mic het was meer dan muziek: hiphop was een way of life want ondanks de armoede, gaf het ons één zekerheid: we hadden niets, geen geld, geen medicijnen, geen eens water om te koken geen hulp, geen sympathie, geen toekomst, we waren levende doden maar hoe ze het ook probeerden, onze geesten waren niet gebroken als ik daar aan terugdenk... shiit, tranen in m'n ogen maar dat was toen, de tijden zijn veranderd en het is triest maar waar: hiphop lijdt aan kanqer liefde werd haat, realness werd straat hiphop ging alleen verder terwijl 't plezier nog in de seventies staat en het is bijna grappig om te zien hoe erg de clips op elkaar lijken hoe de negers stoer en de chicks zogenaamd geil kijken en bij een rapper gaat het al lang niet meer om hoe dik ie flowt of hoe echt ie is hiphop draait om geld - hoezo contradictio in terminis? tegenwoordig schaam ik me zelfs om te zeggen welke muziek ik digg want alhoewel feit blijft dat hiphop mijn grote liefde is zeg ik niets meer als ik mensen hoor over hoeren en negers in de gevangenis maar vraag ik me stilletjes af hoe hiphop zo diep gevallen is ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Mooie text(maar wat is terminis? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
eeen contradictio in terminis is als een rond vierkant zegmaar, het kan niet rond zijn omdat een vierkant vierkant moet zijn ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
oke dan thx ![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Index / Algemene zaken / |