Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ja mensen helpen me de straat over .. staan voor me op in de bus, ik drink jenever tijdens het klaverjassen en rook een sigaar na het eten en val daarna in slaap op me stoel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 15-10-2006 @ 23:23 20? ouwe lul.. 20 klinkt indd wel oud ja, ben ik blij dak da nog lang nie ben ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En dat heb ik dus al 4 jaar. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 15-10-2006 @ 23:26 ja mensen helpen me de straat over .. staan voor me op in de bus, ik drink jenever tijdens het klaverjassen en rook een sigaar na het eten en val daarna in slaap op me stoel ![]() Proficiat nog.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
3 maanden geleden jarig geweest, word die nu nog gefeliciteerd door mensen![]() ---------------------------------------- .... | ||
laat reactievermogen | ||
![]() | ![]() |
= [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2006 @ 23:38:51 ] | ||
damn,. nu ben ik nieuwsgierig.. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
wanneer ben jij dat nou niet ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
ik kkijk de vaaagste film ooit ik zeg et je, wtf waar gaat dit over | ||
welke? | ||
![]() | ![]() |
de vlinder effect.. 2 nog wel.. | ||
zegt me niks.. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
rups, cocon, vlinder sabbi tok ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zo weer klaar met werken er is alleen geen fuck meer te doen verdomme ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
En dan kom je thuis, check je het videotopic, en zie je daar van die lijpe aziaten over elkaar heen kotsen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
kankersmerig ik krijg t gewoon niet meer uit mn kop kutkankerhoerenzooi ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
WAajooeeeuiewasdx ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Whahahahah die engelse vertaling erachter ![]() op wikipedia Spuugdingen op die Mic. (2001) Mafkezen (wacko's) Bob Sticky Verwend (spoiled) Opgezwolle de Volle Ritmen (rhythm'in) Als die Mic Aanstaat (when the mic is on) ft. Typhoon Voor de Peeps (for the people) ft. Blaxtar XI ft. Karlijn Zwolle Spuugdingen op die Mic. (spitting on the mic) 't Duurde Even (it took some time) Kruidig en Pittig (spicy and hot) ft. BlaBla Vloeistof (2003) Sporen (tracks [of an object, activity etc.]) Stop De Tijd Leert (only time tells) Tempel (temple) Verre Oosten (the far east) (Single) Vraag & Antwoord (question & answer) ft. BlaBla Dit is... (this is...) Tjappies & Mammies (boys & chicks) (Single) Dip Saus (dip sauce) Hook Up ft. Blaxtar & Typhoon Rustug (easy going) Vork (fork) Concept of Niet (concept or not) Beestenboel (animal affair) Haters en Stokers (haters and 'conflict starters') Brandstof (2003) Hardcore Raps Je Weet 't (you know it) Doe je wat je Doet (why do what you're doing) ft. Kubus Klap (applause, punch) Skeit (shit) Waarheid van 't Uur (thruth of the hour) Praten (talking) ft. Duvel Eigen Wereld (2006) Hoedenplank (guarding beam) (single) Werk aan de Winkel (work to be done) Balans (balance) ft. Josje & Shyrock Gekkenhuis (sanitarium) ft. Jawat Nagemaakt (copied, faked) Eigen Wereld (our own world) Elektrostress Passievrucht/Bosmuis (passion fruit/mouse) ft. Duvel Made in NL NL Door (through the Netherlands) Gebleven (stayed) Ut Is Wat Het Is (that's the way it is) ft. Raymzter Volle Kracht (full power) ft. Winnie Gerrit (a Dutch name) Ukkie (kid) Vroeger/Nu (the past/now) ft. James Regendans (raindance) Open Ogen (with eyes open) Tunnelvisie (tunnelvision) De Jug (the jug, ?) Park ft. Bert Vrielink [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2006 @ 13:44:50 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
hahah wat een dwaas ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Gerrit (a Dutch name) whahah ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
droogheid | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Tjappies & Mammies (boys & chicks) (Single) haha. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
shit eddie murphy en mel B krijgen een kind, die gozer neukt er ook op los, bij zn ex-vrouw ook al 5 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wauw!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat een foktop nieuwkomers weer allemaal zeg, je kunt weer merken dat het kouder word buiten ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.dumpalink.com/media/1160927104/Rapper_Humiliates_A_Geek ---------------------------------------- beng! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 16-10-2006 @ 17:16 wat een foktop nieuwkomers weer allemaal zeg, je kunt weer merken dat het kouder word buiten Hoezo nieuwkomers? Jouw registratiejaar is 2006 -.- ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ghehehe DopeR is terug ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Huussuh, geen mod meer? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 16-10-2006 @ 18:53 http://www.dumpalink.com/media/1160927104/Rapper_Humiliates_A_Geek voorbedachte lines ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 16-10-2006 @ 19:03 (...) Hoezo nieuwkomers? Jouw registratiejaar is 2006 -.- 19 oktober 2005 ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ja toen heette je nog goldvingerrrrr | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zag ik gister om half 1 nou op arnhem centraal noedels met zijn vriendin lopen? of in elk geval met een blond meisje ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2006 @ 19:20:05 ] ---------------------------------------- .... | ||
Quote: DopeR schreef op 16-10-2006 @ 19:06 Huussuh, geen mod meer? Hehe, al een flinke tijd niet meer. En iedereen op dit forum heeft Noedels al ns gespot volgensmij, dus als je m nog niet gespot hebt hoor je er niet bij! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2006 @ 19:35:56 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Op non-actief gezet wegens tietenavatar. ---------------------------------------- Days to come | ||
TIETEN! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Po Po! Ik ben morgen mooi vrij, dus ik ga het op een zuipen zetten, later mensen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
word @ hierboven, alleen ik blijf wel hierzitten ---------------------------------------- .... | ||
ik heb mawfackin vakantie bokbokbok ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
en ik maar keihard werken ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wajow, loonsopslag gekregen ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
doe je beter dan ik! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nogsteeds pizzaboer![]() of hoe zeggen ze dat daar ---------------------------------------- .... | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
op zijn blauwe tomos ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
waarom heb ik geen zin meer om te posten? | ||
![]() | ![]() |
is een dip ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Heheheh, ja nog steeds pizzaboer, maar niet meer op mn blauwe tomos, die gaat verkocht worden, kk ding. 4 euro per uur! Ik werk zwart he, anders was het weinig. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
terwijl binnekort het ''kut kapowski chillt hem al een jaar hier feest'' wordt geopend door mij | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |