Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 17-10-2006 om 13:27:34
haha damn jonge ze werken dus niet?
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 17-10-2006 om 13:48:50
NM.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 13:53:08 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 18-10-2006 om 01:44:53
Quote:
FreakyFreek schreef op 17-10-2006 @ 02:40
dan claim ik mood indingo ! , of niet

Whuuut, is cool!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 18-10-2006 om 14:21:22
Nou ja, als jullie deze beats niet dope vinden, so be it. Ik doe veel mensen een plezier want ik krijg op dit en andere fora geregeld PB'tjes met vragen of mijn beats te koop zijn. En idd. dit is oude shit. Ik produceer voor een crew waar ik zelf ook in rap en die krijgen de nieuwe shit.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 18-10-2006 om 14:22:54
ik ben eigenlijk wel meer benieuwd naar de crew waarin jij rapt.
kun je daar niet iets van laten horen ofzo
----------------------------------------
....
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op woensdag 18-10-2006 om 16:10:09
Quote:
Brandt schreef op 17-10-2006 @ 13:27
haha damn jonge ze werken dus niet?

jonge lees dan...

----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 19-10-2006 om 00:24:53
Quote:
Replay schreef op 18-10-2006 @ 14:22
ik ben eigenlijk wel meer benieuwd naar de crew waarin jij rapt.
kun je daar niet iets van laten horen ofzo


Alles op zijn tijd...
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 19-10-2006 om 01:05:00
"Twister ruimt op" klinkt wel grappig by the way, soort van c&a actie.

Maar ik heb nogsteeds geen (naja, een onduidelijk) antwoord op mijn vraag :

Quote:
Mx Fortune schreef op 16-10-2006 @ 17:28
Waar verkoop je beats aan dan ? zijn dat dan niet mensen die een album aan het maken zijn met potentie enzo ? Want om nou voor een , bijv : nlhh mixtape track een beat voor 50 pleuro's aan te schaffen, nee dankje.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 19-10-2006 om 14:41:59
interessante/goede vraag
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 20-10-2006 om 01:15:19
Quote:
Mx Fortune schreef op 19-10-2006 @ 01:05
"Twister ruimt op" klinkt wel grappig by the way, soort van c&a actie.

Maar ik heb nogsteeds geen (naja, een onduidelijk) antwoord op mijn vraag :

(...)


Jonge iedereen mag ze hebben van mij, ze mogen helemaal zelf weten wat ze ermee doen. Zie me maar als de uitverkoop bak in de Free Record Shop of zo. Dit is toch allemaal oud werk. Mijn nieuwere werk houdt ik nog een tijdje voor mezelf, tot ik er 100% tevreden mee ben.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
volumebeats Gepost door volumebeats op vrijdag 20-10-2006 om 13:09:05
die van mij gooi ik ook in de uitverkoop.

prijzen varieren van 5000 - 10000 euro


Check me soundclick.....


Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 20-10-2006 om 13:15:00
Quote:
volumebeats schreef op 20-10-2006 @ 13:09

prijzen varieren van 5000 - 10000 euro




----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
fat-nexus
Ja zoiets denk ik ook
Gepost door fat-nexus op vrijdag 20-10-2006 om 17:24:07
Ik snap niet dat soundclick beat verkopers niet door hebben dat hun beats gewoon te rippen zijn, dat is fokking makkelijk als ik een dope beat zie en ik wil hem gebruiken voor freestylen of een persoonlijke track kan ik hem zo krijgen.
dus tip naar jou gebruik andere site dan soundclick om je beats te verkopen
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 20-10-2006 om 17:26:13
Quote:
fat-nexus schreef op 20-10-2006 @ 17:24
Ik snap niet dat soundclick beat verkopers niet door hebben dat hun beats gewoon te rippen zijn, dat is fokking makkelijk als ik een dope beat zie en ik wil hem gebruiken voor freestylen of een persoonlijke track kan ik hem zo krijgen.
dus tip naar jou gebruik andere site dan soundclick om je beats te verkopen


ohja natuurlijk thanx voor die shit

volgende battle nak ik er zo eentje, niet dat ik ze vet vind, maar gewoon voor het idee. staat toch vast geen copyrights op of wel dude?

ey volume, je maakt een grapje zeker? zoiezo je moet hier eerder betalen om een dope mc op je beats te laten spitten, serieus...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:28:30 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
fat-nexus
Ja zoiets denk ik ook
Gepost door fat-nexus op vrijdag 20-10-2006 om 17:28:03
Als we ff heel officeel gaan doen zit er eigenlijk wel een copyright niet dat het veel voorstelt maar ja het is illegaal,
ik drop ook nooit dat soort nummers als ik zo een beat gebruik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:28:22 ]
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op vrijdag 20-10-2006 om 19:09:21
beats mag je meestal wel gewoon gebruiken maar niet van profiteren in de vorm van geld
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Halve_Zool
tot de schijt ons dood
Gepost door Halve_Zool op vrijdag 20-10-2006 om 19:18:36
ik geloof niet dat er ook maar 1 iemand geld heeft betaald voor deze beats.

ze klinken gewoon te amateuristisch/simpel.
----------------------------------------
Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 20-10-2006 om 21:48:47
Quote:
Twister schreef op 20-10-2006 @ 01:15
(...)

Jonge iedereen mag ze hebben van mij, ze mogen helemaal zelf weten wat ze ermee doen. Zie me maar als de uitverkoop bak in de Free Record Shop of zo. Dit is toch allemaal oud werk. Mijn nieuwere werk houdt ik nog een tijdje voor mezelf, tot ik er 100% tevreden mee ben.


hehe ! Erhm ja hoe breng ik dit netjes,

ik zou je nog geen tientje voor die beats geven Je zal best een aardige gast zijn, maar ik vind je beats gewoon geen geld waard. Maar doe je ding, ze klinken niet slecht.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 24-10-2006 om 16:46:44
Ff over copyright, de license op mijn beats is niet zonder schriftelijke toestemming gebruiken of namaken, en ja, dat is geregistreert.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 24-10-2006 om 16:52:45
Serieus ik vind dat je de marketing in moet gaan als je deze kan verkopen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 24-10-2006 om 16:57:31
Hij begint in ieder geval met een subtiel kickje. Hij heeft de strategie denk ik al redelijk uitgewerkt.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op donderdag 04-01-2007 om 00:15:25
Als deze beats vna ozne twist zo slecht zijn waarom mocht SW (van onze crew) erdan op spitte tijdens hype 013?
er zijn ook voorrondes geweest he..

http://www.hypetilburg.nl

Sw stond te spitten tussen onder andere Tim en Jiggy dje
en voor degene die het nogniet weten daar had negativ een gevecht gehad op het podium tjek geenstyle.nl


----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 04-01-2007 om 00:21:06
De beats heb ik niet geluisterd maar ik ken iemand die verkoopt ze voor 1000 euries.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Saaie_Hendrik
Ik ben niet saai!
Gepost door Saaie_Hendrik op donderdag 04-01-2007 om 05:01:07
Als het echt zo is dat ik beats zou kunnen kopen voor 50 Euro dan toon ik bij deze graag interesse. Misschien herinneren sommigen van jullie nog mijn zes minuten lange freestyle. Daar heb ik best veel gave reacties op mogen ontvangen. Ik zou wel eens aan de slag willen op een beat die helemaal van mij is. Die vorige beat had ik gedownload. Die was van ene Prince Paul, wie dat ook mag zijn. Dus neem bij deze contact met me op. Ik ben benieuwd wat er van onze samenwerking gaat komen!
----------------------------------------
Ik hou van hip-hop muziek.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-01-2007 om 05:23:25
haha meteen ze beats van soundclick halen, je moet gewoon zo'n iritante TWIST MAKE YOUR CHICK SUCK MY DICK sample door al je beats heen gooien. Maja Basic ben jij een of andere groupie ofzo, jeeeej hij stond tussen jiggy dje en tim te spitten. Jonge al spitt ie tussen fucking tupac en biggie zegt dat geen moer.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jakyman Gepost door Jakyman op donderdag 04-01-2007 om 13:02:30
@l2, echt wel, dan kan hij doden weer tot leven brengen, dat is toch heel wat
duvee
Gepost door duvee op donderdag 04-01-2007 om 16:42:35
hahahaha kut jaky
Anima
Gepost door Anima op donderdag 04-01-2007 om 18:20:22
Ben het wel eens met de voirge posts als het aankomt op geld vragen voor die beats. ZO vet zijn ze nou ook weer niet.
----------------------------------------
http://www.myspace.com/zeroloss
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op donderdag 04-01-2007 om 19:58:19
even vor L2N twister zit in Realistik, tjek eerst me site of wtf danook voordat je ordeel poeni
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 04-01-2007 om 22:40:41
Realistik is dan ook wel heel erg goed en bekend. Zelf zo bekend dat ze een .tk domein hebben. :o

Komt niet echt professioneel over he..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2007 @ 22:42:04 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 04-01-2007 om 22:41:40
Dat wil niets zeggen, Neo en Manu hebben ook een .tk domein.
http://www.verwarring.tk/
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 04-01-2007 om 22:43:26
Ik vind het onprofessioneel overkomen. En als je die professionaliteit nodig hebt vind ik dat je daar wel even verandering in kan brengen. Het is maar een kleine moeite om het in een .nl domein te veranderen.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 05-01-2007 om 00:04:16
wijzen zijn prof
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Halve_Zool
tot de schijt ons dood
Gepost door Halve_Zool op vrijdag 05-01-2007 om 00:13:14
hendrik escaleert als een moeder
----------------------------------------
Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 05-01-2007 om 00:22:24
Quote:
BasicRealistiK schreef op 04-01-2007 @ 00:15
Als deze beats vna ozne twist zo slecht zijn waarom mocht SW (van onze crew) erdan op spitte tijdens hype 013?
er zijn ook voorrondes geweest he..

http://www.hypetilburg.nl

Sw stond te spitten tussen onder andere Tim en Jiggy dje
en voor degene die het nogniet weten daar had negativ een gevecht gehad op het podium tjek geenstyle.nl


Wanneer komt het album realistisch dan?
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op vrijdag 05-01-2007 om 00:37:25
punt 1 even voor marsman , ikzeg niet datwe pro zijn iks eg aleen dat de twist wel wat kan anders stonde we daar niet opdie beats

punt 2, Realistisch , komtpas rond de zomer , eerst komt mini album Harde Realiteit uit, twist ook opd e beat samen met SW dus w8 maar af en tjek eerst dat album voordat je commentaar geeft op twist zijn kwaliteiten ( beats zijn oud die hij nu verkoopt )
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 05-01-2007 om 01:20:07
Lol ik kom hier eigenlijk nooit meer, tis dat de Basic zei dat ik 't moest checken, maar goed.

Je kan zeggen wat je wil over een .TK site, maar je moet toch ergens beginnen of niet? Op dit moment gebruiken we iedere stuiver voor de basis levensbehoeften van een MC/Producer.

1.Een Keyboard en Software
2.Een Microfoon
3.Eierdozen als Isolatie
4.Pen en papier
5.Alcohol

Die .NL site komt nog wel, alleen hebben wij geen rijke pappies of mammies die het voor ons betalen.

De beste stuurlui staan aan wal zeker...
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 05-01-2007 om 01:23:56
Quote:
BasicRealistiK schreef op 05-01-2007 @ 00:37
punt 1 even voor marsman , ikzeg niet datwe pro zijn iks eg aleen dat de twist wel wat kan anders stonde we daar niet opdie beats

punt 2, Realistisch , komtpas rond de zomer , eerst komt mini album Harde Realiteit uit, twist ook opd e beat samen met SW dus w8 maar af en tjek eerst dat album voordat je commentaar geeft op twist zijn kwaliteiten ( beats zijn oud die hij nu verkoopt )


hou je bek is. hij showt deze beats en wilt ze verkopen. wij lachen em uit.. hij showt geen nieuwe beats, dus wij hebben dat recht gewoon
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op vrijdag 05-01-2007 om 01:27:19
ja je dikke moeder op een bakfiets
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 05-01-2007 om 01:34:10
Doe rustig, man. Ik drop niks nieuws omdat die shit geript wordt door van die neppe forum producers die schijnbaar overal zitten. Komen hun beats zogenaamd showen en jatten vervolgens melodieën en ideeën.

Nieuwsflits, mijn beats staan al LANG niet meer op soundclick, voor die tjap die dacht een slim bericht te posten. Ik ben hier zo weinig want ik ben geen internet MC/Producer. Ik zit hier nooit omdat ik shit te doen heb, zoals optredens regelen en beats maken.

Mijn beats worden meestal afgekraakt door mensen die zich helemaal de bomb voelen maar ondertussen op internet zitten om andere mensen af te kraken. Ik vraag het wel aan echte rappers en producers, niet die mensen die met hun breedband verbinding van hun pa heel de dag op internet zitten omdat ze in het echte leven nooit door zullen breken.

Wil je nieuwe shit horen? Hou je oor dan maar boven je WC pot.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 05-01-2007 om 01:51:03
Wat een agressie allemaal! Ik heb jullie tracks gehoord op soundclick en het is eigenlijk nog best slecht vergeleken met die neppe internetMC'tjes en -beatbakkertjes.
Natuurlijk props voor jullie dat jullie daar onstage rockten, maar dat zegt niks over de meningen van anderen. Mijn mening blijft hetzelfde, daar kan je geen morele argumenten tegenin brengen die mijn mening doen veranderen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 05-01-2007 om 01:55:19
Basic die gast is toch iemand anders dan twister, wat lul je nou dom.
kan je ook gaan zeggen van ja sw zijn chick is lekker, dus kan twister mooie chicks hosselen. Enne waarom zou ik je site moeten tjekken?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 05-01-2007 om 02:11:41
Nou vooruit dan ik reageer nog één keer.

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. En bedankt dat je ff meld dat er nog tracks van ons op soundclick staan, ik realiseerde me niet eens meer dat we die soundclick ooit hadden gemaakt. Ze worden er zo snel mogelijk afgehaald, dit is namelijk nog uit de tijd dat onze shit nog niet gejat werdt.

Als ik het niet verkeerd heb dan zijn die tracks Problemen en 2de Hands. Die zijn oud. Je kan het zien als een smoesje, of je wacht gewoon op het album en laat dat voor zich spreken.

Owjah, ff nog voor L2N, SW is inderdaad iemand anders maar als je zijn bericht goed zou lezen (zoiezo een tip voor de meeste mensen op alle fora), zou je misschien wat beter begrijpen wat Basic probeert te zeggen.

Houdoe en bedankt,

Twister
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2007 @ 02:14:17 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 05-01-2007 om 15:18:32
tuurlijk snap ik wel wat ie wilt zeggen maar het is gewoon zielig om het zo te zeggen man. Klinkt zo van jaaah hij was daar met goden aan het spitten, als jullie echt zo dope waren, was djiggy naar die cypher van jullie gekomen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.