Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
KILLorBE
Ik Niet, Maar Toch Wel Soms Ook Niet
Gepost door KILLorBE op maandag 16-10-2006 om 19:57:29
Hey peepz

Het is niet van mijzelf en ik post het omdat mij dat gevraagd werd (Doe natuurlijk niet alles wat mij gevraagd wordt...duh).

Bij deze de promo van Bigy. (Flash required).

Jammer genoeg is de geluidskwaliteit niet zo goed doordat:
1) De CD (Die ik heb) te hard is opgenomen.
2) Ik heb een gebrek aan ruimte op m'n HP (HomePage).
3) Het programma was het niet met me eens over de bitrate.
4) Blah blah

Waarschijnlijk komen er binnenkort wat downloads beschikbaar.

Commentaar is welkom/Gewenst (Positief of negatief, maar het liefst over wat je wel of niet goed vind).

BTW: Ik post het omdat ik de ruimte heb (En Inet), de pagina stelt niks voor maar daar ben ik verantwoordelijk voor (Geen tijd, daarbij was het genoeg geouwehoer om die MP3 speler aan de praat te krijgen).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2006 @ 19:59:04 ]
dap
038
Gepost door dap op maandag 16-10-2006 om 19:59:49
player werkt goed, ff luisteren.

Klinkt best ok man. De raps zijn niet altijd even strak, maar track 1 en 2 zijn ok.. beats van track 5 zijn ook dope. Alles moet net even een stuk strakker rijmen en dan heb je best een paar goede tracks. Track 10 klinkt ook goed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2006 @ 20:07:19 ]
bramr
Gepost door bramr op maandag 16-10-2006 om 20:38:17
nice...
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 16-10-2006 om 20:41:24
nimwegen!!
----------------------------------------
....
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 16-10-2006 om 20:41:27
Qua afspeel kwaliteit op de site nog niet echt zuiver, maar dat gaf je zelf al aan.

Voor zover ik kan horen is die shit wel nice. Uiteraard altijd een paar nummers die je doper vind dan wat andere nummers (snap je me nog?)

Maar over het algemeen is zitten er wel lekkere tracks tussen. Goeie stem ook, klinkt rustig.
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 17-10-2006 om 00:36:29
is wel nice man
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.