Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Hehe. Die comment op ML75 daarover.. Die was pas legendarisch. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 18-10-2006 @ 17:09 Hehe. Die comment op ML75 daarover.. Die was pas legendarisch. wat dan? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 17:49:13 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
aandacht te kort? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 17:49:21 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 17-10-2006 @ 21:32 boeroes, blacka's & buitenkinders -------------------------------------------------- Rein de Vos / Jawat / Gambit (?) in het Engels uit 1993. Zijn er 2 mensen op NLHH die Rein & Jawat in het Engels willen horen rappen ? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik wou gister downe, maar toen moest ik 70 min wachten en vandaag was ik vergeten, dus bedankt kaya! ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
kaya, ik. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 18-10-2006 @ 17:53 (...) Zijn er 2 mensen op NLHH die Rein & Jawat in het Engels willen horen rappen ? waarom 2? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond het wel grappig om te horen. Wat rapt Jawat nou 'for ya mietjes' ? Maar dr is dus nog iemand die dit wil horen... Sjee @Ari > Rapidshare teller stond op 2 [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 18:20:02 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 18-10-2006 @ 17:57 (...) waarom 2? omdat er maar 2 keer gedownt was, -DOH- rittos [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 17:59:28 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
oeps niet zo slim van me nee, maar ik wil het ook nog wel horen alleen mijn rapid is busy man ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
waar staat die link dan?! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zullen we dan maar weer eens via speedshare gaan werken air ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
speedshare? ik download via rapid, althans dat moet ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Vind jawat in het nederlands ook geen bal aan dus kan niet echt zeggen dat ik hem in het engels wil horen. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah maar waar staat dat nr dan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
in die post die kaya net deed zat een link, en in de link ging je naar ander topic waar kaya ook weer een post deed met een link naar rapid share![]() ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
12 vakjes omhoog | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ohh ik zocht al naar jawat in de titel, maar die staat er niet, maar toch gevonden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
te laat ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 18:04:41 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
6 keer al komt rein in het engels al net zo next level ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft voor mij wat lekkere tracks op zijn HD staan?? want op mijn playlist raak ik een beetje uitgekeke ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
als je ff langskomt met je ipod ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
genoeg ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nja best vreemd kheb bijna 2000 tracks.. en de meeste hebk zovaak geluisterd ![]() zet gewoon een paar dope artiest - tracknaam neer.. kan ik het ff downen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gewoon Sean Price gaan luisteren, hij zal je leven veranderen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
noem wat verse tracks van hem dan ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
check Big L - Livestylez Ov Da Poor & Dangerous als je ff zin hebt in echte zieke rauwe hiphop, punt. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Lil Wayne-Bring It Back![]() Atmosphere - A girl named hope Ras Kass - Remain Anonymous Talib Kweli ft. Mary J. Blige - I Try Jay Colin-All Around The World en nog een dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 21:42:48 ] ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dank je Godin der vette nummers a.k.a replay ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ease it on de smilies ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
alsof je ze ook echt gedownload hebt![]() ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jaa.. Atmosphere en Ras Kass wel.. ben geen fan van Mary J Blige.. Jay Colin vind hij nie.. zo nog ff proberen.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
die van jay collin is best kut vind ik. Atmosphere vind ik wel heeeeeel erg dope ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sletjeeeeeeeeeeeeees! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Mary J Blige --------------- Kelis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
sinds wanneer heet die track I'll be there? ik ken em toch echt als You're all I need | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 18-10-2006 @ 20:47 check Big L - Livestylez Ov Da Poor & Dangerous als je ff zin hebt in echte zieke rauwe hiphop, punt. Word naar dat, 1 voor 1 rauwe nummers ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
load up dan | ||
![]() | ![]() |
Mwah, mag toch geen albums uploaden??! maar op http://www.norecordlabel.com/ kan je toch elk nummer los downloaden, dus kan ik hem netzogoed ff uploaden ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hij is nog te koop, dan mag het niet, maar je moet het zelf maar zien | ||
![]() | ![]() |
fuck it dan maar, om onnodige problemen te voorkomen ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
check albumbase dan maar, daar heb ik um vandaan ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
pff ik begin er nu aan te wennen, te laat gaan slapen, te vroeg wakker worden en heel de dag moe zijn. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hahaha | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
jij hebt niks te doen? | ||
![]() | ![]() |
wie bedoel je mij of bigsam | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb niks te doen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||