Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 16 en maximaal 48 (exclusief eventueel refrein) Beatkeuze: vrij, intro en outro niet verplicht Lyrics: zet deze erbij om het voten makkelijker te maken Voten: 5-0 is KO Deadline: Zondag 29 Oktober om 23.59 (2 weken) Josssssss ouwe maat tegen rijmpiet die weer terug is. Rijmpiet met een negatief doelsaldo, muhaha. Zet uhm op boykes ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
statistieken zeggen niks want ik klaar gewoon, maarre ik doe wel iets tussen de 16 en 48 aight? ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
jos? tozzz ook voor freek was 't onmogelijk om pieter te klaren en zij: als op mij vote kan ik beats voor je maken maar jou beats die zijn gaar, dus je hebt niets meer als wapen om als friki de zaken sniki te draaien eej fok dat ik hoef niet eens met punches te komen om sukkels te slopen die alleen maar kut kunnen flowen je bent een mug in me ogen ga terug naar je stonede kutwijk als jij flowt vinden alleen bruggers 't dope jos zegt iedereen: ik heb veel blowtjes gedraait maar wat de fok zelfs high kom je dodelijk saai ik denk hij smookt zich dood dus dropt hele zieke scheit maar je dropt standaard, waar is je creativiteit? je wilt zo dope zijn als mij door je geest te veruimen maar twee keer niks blijft niks, dus je hoeft geen te gebruiken ik breek en vergruizel, je boom, beest en je huisje ja je streek wordt gezuiverd met chemische spuiten lelijk gespuiste, hoe wou je komen haten op mij alle inspiraties voor rijms, die kwamen van mij je probeert pik te zitten maar ik moet braken van wijk als jij praat met de wijzen is 't met je anus gespreid oprotten kom niet vragen over flows en de beats want onze steez die verkopen we niet je hele crew bite maar jij bent de grootste kopie als iemand bang voor je is, heet dat homofobie [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 21:13:07 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
gedissssst mooiboy. grapje, ik mis die rauwheid pieter! flow doet soms niet, maar wel ille rijm soms leuke pundzjus. doe het Jos! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
flow is beter dan anders. Stemgebruik is slechter dan anders. Je had die beat 2 keer moeten kopieren, want ik weet dat die zacht staat. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe strak. Mijn drop zie je wel verschijnen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: je probeert pik te zitten maar ik moet braken van wijk als jij praat met de wijzen is 't met je anus gespreid hehehehe, deze deed wel. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
^^ ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
waar is die beat nou ook al weer van ? l2 wilt het me maar niet vertellen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
wel beetje weak, die beat is al 3x gebruikt nu ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
k ga niet het hele fokkin internet afzoeken om 24 bars te zetten kom nou pappi ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
je hebt een hele map met instrus, je bent gewoon niet brave genoeg om iets anders te proberen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ey ssst! niet bitchen in dit topic eh ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 20-10-2006 @ 14:11 je hebt een hele map met instrus nee dat heb ik niet ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha geript ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Wijsneus Een battle tegen rijmpiet? Fok dat m'n naam is de boss dus je weet ik boss strak jou naam is pieter en je kop lijkt op een kotszak gebruikt en shit, maar fok je nou niet op gast 't komt heus wel goed, ooit op een dag slaat je stem niet meer over, flow je 'm hard leer je ook beats bakken, is je hoofd niet meer een grap ook geen wigger meer mischien mogen ze je dan shit ik smook elke dag, heb nog nooit iemand zo zien spacen als deze, motherfoking wijsneus ik wijs je naar huis en ik kaap dan de prijs kneus freek die gaat solo ey yo dat is zijn keus maar ik geef 'm groot gelijk, je maakt blije hippy songs en dist fokking bomen, ja je hit de bong toch net iets te vaak, je spacet 'm kapot de boss heeft gedropt dus geef 't nou maar op pang pang, voten mensen En ja de kwaliteit is op één of andere manier kankerzuur, maar als je hem download valt dat opzig nog mee Edit: Whaha, op low-fi klikken mensen, anders krijg je de reggeaton remix. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 18:04:11 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
zet je stem harder [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 17:57:09 ] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ja ik weet ook niet wazzup, beter klikken mensen op low fi in plaats van hi fi ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Die remix is vet! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Jos, dit is wel een van je betere (dan wel niet de beste) drop van jou. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks man, al heb ik hier echt bar weinig aandacht aan besteed. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe vote pieter | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
pieter kwam net wat beter, je had net niet genoeg jos als je wat meer punches had had je gewonnen vote pieter ---------------------------------------- joahh | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
lastig, ik vind het een gelijk opgaande battle, textueel gezien is rijmpiet btr(hardere punches,meer text etc) "je probeert pik te zitten maar ik moet braken van wijk als jij praat met de wijzen is 't met je anus gespreid" das n leuke punch. Maar jos flowt gewoon btr zijn track ben ik na 3x nog niet zat die track van rijmpiet wel. tis maar net waar je op oordeelt natuurlijk maar mijn vote gaat uit naar: jos ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor de votes mensen, nog meer? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
haha, khad eerst de hifi 10 min. platgespeeld en daarna de lofi, dat viel wel tegen dan. Gebruik je stem beter, werk met flowvariatie, want dit is echt 16 bars in dezelfde kadans rappen. Vote : rijmpiet jos, tracht je te onderscheiden van de rest op je eigen manier. Je beheerst nu min of meer de theorie, tijd om het een stap verder te nemen. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ey g, wel je lekkerste flow hier dude. alleen bij de eerste 2 lines zet je de -a- klank op de snare en de volgende 2 lines de -o- klank, knowwahmean? ik ga niet voten ofzo, kzou toch joss voten, want die 1e line van rijmpiet is gewoonweg false. maar for real als je net wat meer punches had(mss gewoon wat meer dan 16 schrijven), kon je em klaren. je groeit tenminste, flow hier is je beste ooit, peace. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ok thanks voor de reactie's freek en dge nog meer mensen? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
als hier ff wat mensen komen voten (eerlijk en onderbouwd uiteraard) zou dat fijn zijn ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn vote gaat naar Rijmpiemel. RijmPiet dropte leukere lines en flowde wat levendiger dan JdeB. Ook heeft hij mijn vote gekregen, omdat hij iets harder punchde. ( En ik moest stemmen van hem! ) ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik vond die joss the boss karakter wel vet komen eigenlijk.. die pijmriet die klinkt kut.. maar niemand hier geeft wat om klank.. jullie diggen in jullie teksten.. waarom dan audio.. fok dat daar bakken jullie niets van.. mja mijn heerlijke eerlijke zuivere mening.. jullie hebben nu al een hekel aan me ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
afgaande op jouw soundclick ben ik bang dat jij niet de juiste persoon bent om te zeggen dat rijmpiets track kut klinkt.. | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 01-11-2006 @ 16:55 ik vond die joss the boss karakter wel vet komen eigenlijk.. die pijmriet die klinkt kut.. maar niemand hier geeft wat om klank.. jullie diggen in jullie teksten.. waarom dan audio.. fok dat daar bakken jullie niets van.. mja mijn heerlijke eerlijke zuivere mening.. jullie hebben nu al een hekel aan me ![]() Hmmmz, Gert Jan Droge met n ghost account? ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
en waarom klinkt rijmpiet kut als ik vragen mag zijn stem is rauw, geen extreem hoge of lage stem.. flow zit meestal goed tja ik vind het ook wel kut hoor daar niet van, kan alleen nooit bedenken waarom, miss kan jij helpen ---------------------------------------- joahh | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 01-11-2006 @ 17:55 en waarom klinkt rijmpiet kut als ik vragen mag zijn stem is rauw, geen extreem hoge of lage stem.. flow zit meestal goed tja ik vind het ook wel kut hoor daar niet van, kan alleen nooit bedenken waarom, miss kan jij helpen omdat hij zijn stem te errug forceer hierin valt het nog wel mee. verder lijkt zijn flow errug veel op die van freAK alleen dan zonder irritante pauzes om op de maat uit te komen. | ||
![]() | ![]() |
freAK met de grote AK, u dman right boyyy ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
dat komt omdat freek mijn lyrics schrijft en ik altijd een pipa op me hoofd heb gericht als ik spit ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
het balletje is gaan rollen.. hoe die mensen happen alsof ik jullie zusjes ten huwelijk vraag.. shit man.. en zeggen dat Koen moeite heeft met kritiek.. maar goed.. ik weet niet waarom ik hem kut vind klinken dat vind ik gewoon.. ik kan je ook niet uitleggen waarom ik klassieke muziek niet dig.. kwestie van smaak gozers.. en ja dat je naar mijn soundclick gaat en het vervolgens hier afkraakt.. dat mag.. is je recht.. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
wel wat magere votes vind ik heren.. anyway.. 4-2, rijmpiet wint ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |