Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ]
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 00:05:23
Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 00:01
(...)

Waarom zouden mensen die met pensioen zijn nog eens betalen?? deze mensen verdienen ook hun rust en moeten ook eens genieten van hun geld...

zou niet eerlijk zijn, als ze nog eens moeten betalen... of werken of wat dan ook


Dude,

Het is alleen als je naast je AOW en je Bedrijfspensioenplan nog eens meer dan 15.000 zelf opgebouwd hebt en van alles daarboven betaal je 6/10 procent. Liggen de mensen die zoveel geld hebben daar wakker van?
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 00:10:57
Quote:
tisjongek schreef op 18-10-2006 @ 00:05
(...)

Dude,

Het is alleen als je naast je AOW en je Bedrijfspensioenplan nog eens meer dan 15.000 zelf opgebouwd hebt en van alles daarboven betaal je 6/10 procent. Liggen de mensen die zoveel geld hebben daar wakker van?


heheheh dat is toch 900/1500 euro vriend. Nee.. ik vind...dat geld hebben ze opgebouwd en dat is gewoon van hun. Verdiend en wel. punt uit... zou jij betalen als jij gespaard hebt? Dus jij wilt wat moois kopen, maar je moet eerst belasting betalen voordat je het kan kopen, omdat de wet zo is. Klinkt toch raar..

weurd naar schaduw... weg met wouter bos
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 00:12:34 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 18-10-2006 om 00:11:32
Beetje respect naar die ouderen mag wel. Die hebben Nederland opgebouwd na de oorlog. Oftwel zich de pleuris gewerkt waarvan wij nu de gevolgen hebben. Laat ze dan ook het zuurverdiende geld houden.
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 18-10-2006 om 00:15:15
ik ga niet stemmen !!!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 00:16:27
Quote:
Hyreme schreef op 18-10-2006 @ 00:15
ik ga niet stemmen !!!


20-02-1990
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 00:24:24
Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 00:10
(...)

heheheh dat is toch 900/1500 euro vriend. Nee.. ik vind...dat geld hebben ze opgebouwd en dat is gewoon van hun. Verdiend en wel. punt uit... zou jij betalen als jij gespaard hebt? Dus jij wilt wat moois kopen, maar je moet eerst belasting betalen voordat je het kan kopen, omdat de wet zo is. Klinkt toch raar..

weurd naar schaduw... weg met wouter bos


tis alleen als je vet veel krijgt dus meer dan 15000 naast je BPF en AOW. en 72 euro per duizend die je daar bovenop krijgt. Shit, als ik al dat geld al had zou ik in een jacuzzi zitten ergens in frankrijk ofzo
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 18-10-2006 om 00:24:57
Nee hoor, want dat moet je afdragen
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 18-10-2006 om 00:26:58
fortuin of cda
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 00:32:03
die mensen hebben meestal meer dan 75.000 over per jaar. Ik zou er niet van wakker liggen. Een fabrieksarbeider of een tuinman misschien wel. Zo moet je blijven denken

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op woensdag 18-10-2006 om 00:34:25
alleen SP komt positief uit
maar ik mag nog niet stemmen dus ;p volgend jaar als het na december is misschien
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 18-10-2006 om 10:23:22
Ghehe, bij mij kwam er CDA uit
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 10:30:00
Quote:
tisjongek schreef op 18-10-2006 @ 00:32
die mensen hebben meestal meer dan 75.000 over per jaar. Ik zou er niet van wakker liggen. Een fabrieksarbeider of een tuinman misschien wel. Zo moet je blijven denken


Niet zeuren... wie verdiend, verdiend.....
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 18-10-2006 om 10:33:00
ik ben het zeker met tisjonggek eens. ik stem sp

iemand met 100.000 per jaar kan eerder 20 % missen
dan iemand met een laag loon 5 % dat zijn feiten. die 20% gaat tog in extra dingen zitten zoals auto's goed huis enz enz.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 10:35:00 ]
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 10:37:38
t is sowieso krom dat belastingsstelsel, ik ben wel voor een progressief belastingsstelstel, maar dat je bijvoorbeeld je giften kan aftrekken van de belasting vind ik ronduit belachelijk.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 12:22:50
Quote:
Jspr schreef op 18-10-2006 @ 10:37
t is sowieso krom dat belastingsstelsel, ik ben wel voor een progressief belastingsstelstel, maar dat je bijvoorbeeld je giften kan aftrekken van de belasting vind ik ronduit belachelijk.


ja idd maar ook die hypotheekrenteaftrek waarom mogen mensen met een hoge hypotheek meer aftrekken? Das toch krom?waarom steken we in dit land geld in mensen die al bulken van het geld? Terwijl de wachtlijsten in de ziekenhuizen alleen maar groeien en kinderopvang nog steeds zoveel geld kost?
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 18-10-2006 om 12:31:39
Ik kan die test wel gaan doen maar ik weet zeker dat er pvda/groen links uitkomt.
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 12:35:15
dat d8 ik ook maar bij mij kwam er partij voor de dieren uit, mjah dat zal wel komen omdat ik het eens was met de dierenrechten-stelling. Maar dat ga ik echt niet stemmen. groenlinks of pvda denk ik

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 18-10-2006 om 12:44:26
Mijn stemadvies is SP aan de andere kant heb ik veel dezelfde punten als de VVD. Zit er een beetje tussenin.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 18-10-2006 om 12:47:04
ik stem groenlinks ..
doe ik elk jaar
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 18-10-2006 om 12:48:23
Groenlinks en pvda bovenaan, bijna geen verschil tussen de streepjes.
Had ik wel verwacht eigenlijk.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 12:52:35
Quote:
tisjongek schreef op 18-10-2006 @ 12:22
(...)

ja idd maar ook die hypotheekrenteaftrek waarom mogen mensen met een hoge hypotheek meer aftrekken? Das toch krom?waarom steken we in dit land geld in mensen die al bulken van het geld? Terwijl de wachtlijsten in de ziekenhuizen alleen maar groeien en kinderopvang nog steeds zoveel geld kost?


Volgens mij ben jij nog best jong om te begrijpen als hyptheekrenteaftrek wordt afgeschafd, nederland nog harder op zijn anus ligt... Bedenk dat de mensen die " bulken van het geld" maar 10 procent van de Nederlanders zijn. Ik denk dat middenstranders de hardste klappen krijgen als dat gebeurd. dus geen goede oplossing.

Wachtlijst van ziekenhuizen? Die shit is krom idd.. politiek wilt van de wachtlijsten af of terwijl instellingen die zorg verlenen juist de wachtlijsten provoceren. Men krijg er zelfs curcus in. krom maar waar.

dat laatste, dat kost alleen de werkgever geld en de overheid niet.* weet dat niet zeker*.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 12:53:27 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 14:02:58
Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 12:52
(...)

Volgens mij ben jij nog best jong om te begrijpen als hyptheekrenteaftrek wordt afgeschafd, nederland nog harder op zijn anus ligt... Bedenk dat de mensen die " bulken van het geld" maar 10 procent van de Nederlanders zijn. Ik denk dat middenstranders de hardste klappen krijgen als dat gebeurd. dus geen goede oplossing.

Wachtlijst van ziekenhuizen? Die shit is krom idd.. politiek wilt van de wachtlijsten af of terwijl instellingen die zorg verlenen juist de wachtlijsten provoceren. Men krijg er zelfs curcus in. krom maar waar.

dat laatste, dat kost alleen de werkgever geld en de overheid niet.* weet dat niet zeker*.


Ik zei niet afschaffen,ik zei dat het onzin is dat mensen met een hoge hypotheek meer af mogen trekken. Ik zie niet in hoe nederland op z'n anus komt te liggen door een progressief beleid te voeren, tuurlijk moet je investeren in onderwijs en ondernemers niet teveel in de weg zitten, maar dat is gewoon onzin
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 14:11:23
Quote:
tisjongek schreef op 18-10-2006 @ 14:02
(...)

Ik zei niet afschaffen,ik zei dat het onzin is dat mensen met een hoge hypotheek meer af mogen trekken. Ik zie niet in hoe nederland op z'n anus komt te liggen door een progressief beleid te voeren, tuurlijk moet je investeren in onderwijs en ondernemers niet teveel in de weg zitten, maar dat is gewoon onzin


Rijke mensen hebben ook zo hun voordelen. Rijke mensen kunnen snel het nieuwste van het nieuwste kopen. Als veel rijke dat kopen gaat de prijs ook omlaag en zo kunnen wij ook de producten kopen. De ondernemer kan er natuurlijk ook voor kiezen dat hij/zij alleen de rijke branche wilt aansporen.

dus laat zo maar. De wereld kent ergere dingen..
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 14:13:23
als veel rijken een product kopen wil dat zeggen dat het een duur goed is, ik denk niet dat producenten dan de prijs verlagen zodat het iets niet-zo-exclusiefs wordt, dan verlies je de rijke klanten, die betalen graag wat extra voor exclusiviteit.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 18-10-2006 om 14:14:46
jspr hebt gelijk

dopo is zeker goed met een hoog/modaal inkomen opgevoed
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 18-10-2006 om 14:15:08
ik vind een argument van LPF wel dope:
modelburgers zoals scotoe, leraren enzo moeten meer waardering krijgen.

daar hebben ze wel gelijk vind ik.

Volgens mij stemt de helft hier op Pvda omdat anderen het ook doen.
Bos is echt een onzeker mannetje en heeft kinderen enzo.

Je moet iemand kiezen die geenb leven heeft. Zoals Rutte.. die kan zich alleen bezighouden met zn partij voor de volle 100 procent.

Ik vind het jammet dat Peter R de Vries niet is gaan hosselen. want hij heeft wel veel potentie voor een plek in de kamer.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 18-10-2006 om 14:19:49
peter r de vries? neem man laat dat aan vakmensen over en niet aan tv figuren die denken zetels te scoren . kijk naar de sp die doen het niet voor de zetels maar voor hun standpunten de stemmen komen vanzelf

beetje net als met hiphop doe je eigen ding als het goed is wordt het vanzelf gewaardeert
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 18-10-2006 om 14:27:28
vakmensen? Peter R is een vakman in zijn vak.

Win Kok was ook een vakman in zijn vak voordat hij minister president was, was hij topman van de FNV. Als minnister president heeft ie het ook goed gedaan.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 18-10-2006 om 14:30:43
kom op peter doet het voor de sensatie
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 14:35:05
oprah zal maar president van de vs worden.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 14:41:21
Quote:
Jspr schreef op 18-10-2006 @ 14:13
als veel rijken een product kopen wil dat zeggen dat het een duur goed is, ik denk niet dat producenten dan de prijs verlagen zodat het iets niet-zo-exclusiefs wordt, dan verlies je de rijke klanten, die betalen graag wat extra voor exclusiviteit.


Nee hoor, hoeft niet... wordt plasmascherm over 10 jaar als duur-goed beschouwd? Men kent de geschiedenis van de videorecorder/DVDspeler wel. Vroeger was dat echt een duur ding en nu? 35 euro en je hebt er ééntje. Ik Heb het dus niet over grote boten en ferrari's.

Quote:
Kapowski schreef op 18-10-2006 @ 14:14
jspr hebt gelijk

dopo is zeker goed met een hoog/modaal inkomen opgevoed


ennuh
Nee hoor, dat ligt niet aan mijn opvoeding dat ik zo denk.... ik vind als je meer leert ook voor iets moet krijgen, iets meer zelfs. Ik denk als ik straks hetzelfde verdien als een bakker bijv.... dan ik beter bakker kan gaan worden i.p.v arts bijvoorbeeld.. Om het te worden duurt het minder dus bespaar ik tijd met leren. Een beetje een onjuiste vergelijking, maar toch.

Je moet ook factoren bekijken, zoals kenniseconomie. Ja, mensen moeten eens ophouden van, aaaaaah ik verdien minder blahblahblah. Dan moeten ze er wat aan doen en ook gaan leren en zeg niet " nee, het kan niet. " Het kan dus wel, als je maar eigen voor inzet. Zelfs mensen die 36 uur werken kunnen dat.....
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 14:44:05
weet jij überhaupt hoe het progressieve belastingsstelsel werkt?
het schijvensysteem etc.?



Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 14:41
(...)

Nee hoor, hoeft niet... wordt plasmascherm over 10 jaar als duur-goed beschouwd? Men kent de geschiedenis van de videorecorder/DVDspeler wel. Vroeger was dat echt een duur ding en nu? 35 euro en je hebt er ééntje. Ik Heb het dus niet over grote boten en ferrari's.


en dat heeft dus echt niets te maken met het gegeven dat als rijke mensen iets maar gaan kopen, het goedkoper wordt. Dat komt gewoon omdat het nu niet meer zo nieuw is, en dus krijg je prijsconcurrentie, die rijke mensen hebben er niet zoveel mee temaken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 14:45:41 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 18-10-2006 om 14:54:09
check premtime met het p-side programma,
http://www.omroep.nl/nps/premtime/
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 18-10-2006 om 14:55:19
vvd
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 18-10-2006 om 15:01:32
Quote:
Huussuh schreef op 08-08-2006 @ 00:56
sommige mensen zouden geen mening mogen hebben.

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 18-10-2006 om 15:08:17
Quote:
Jspr schreef op 18-10-2006 @ 14:44
weet jij überhaupt hoe het progressieve belastingsstelsel werkt?
het schijvensysteem etc.?


Ja, dat weet ik.. Kijk.. progressief is beter als flat tax..... dat is waar, Ik ben wel voor het verlagen van de 1e en 2e schijf........

Quote:




(...)

en dat heeft dus echt niets te maken met het gegeven dat als rijke mensen iets maar gaan kopen, het goedkoper wordt. Dat komt gewoon omdat het nu niet meer zo nieuw is, en dus krijg je prijsconcurrentie, die rijke mensen hebben er niet zoveel mee temaken.


ik denk eerst men de ontwikkelingskosten eruit wilt halen, voordat men gaat concureren. Vandaar de hoge prijzen en die kunnen rijke wel betalen. Ik denk het niet veel zin heeft om je prijs laag mogelijk te houden en dan eerst je ontwikkelingskosten eruit te halen. Dat lijkt mij echt iets te risicovol. Het kan wel, maar dan moet je echt zo aanslaan.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 16:10:08 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 18-10-2006 om 15:10:32
wauw als ik later groot ben dan kan ik volgens die test sp stemmen
----------------------------------------
....
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 15:16:02
Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 15:08
(...)

Ja, dat weet ik.. Kijk.. progressief is beter als flat tax...

(...)

ik denk eerst men de ontwikkelingskosten eruit wilt halen, voordat men gaat concureren. Vandaar de hoge prijzen en die kunnen rijke wel betalen. Ik denk het niet veel zin heeft om je prijs laag mogelijk te houden en dan eerst je ontwikkelingskosten eruit te halen. Dat lijkt mij echt iets te risicovol. Het kan wel, maar dan moet je echt zo aanslaan.



ja, dat is zo. maar jij zei dat de prijen omlaag gaan omdát rijke mensen de producten al zo vroeg kopen. het is gewoon omdat ze over de jaren goedkopere productie processen vinden, zodat er goedkoper valt te produceren.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 15:43:00
ja mensen rijden toch niet in fiat panda's omdat er 1st mensen zijn geweest die ferrari's kochten dat er goedkopere varianten ontstaan is gewoon een groeiproces van een fabriek.
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 18-10-2006 om 15:44:35
ik ga voor geertje wilders, Puur om het feit al die lamzakken die nu in de politiek zitten zo krom denken.
bijvoorbeeld groenlinks, Femke Halsema is zoooo dom.
Quote van femke:

Automobilisten moeten meer met het openbaar vervoer gaan reizen zodat we daarna het openbaar vervoer kunnen verbeteren en goedkoper kunnen maken.

ipv:

Wij maken het openbaar vervoer beter en goedkoper zodat automobilisten sneller de overstap maken naar het openbaar vervoer.

Hoe krom kun je denken, en dit is slechts 1 voorbeeld van de tientallen onbegrijpelijke stellingen die ik soms tegen kom van de huidige politici.

Geef mij geert maar, die man heeft een aantal zeer goede stellingen die ik voor de volle 100% steun.Hij is een man die vecht voor zijn recht en dat doet de gevestigde politiek niet! Als een lid van de Pvda tegen een stelling is dan mag hij dat niet opelijk uiten van zijn partij.(vrijheid van meningsuiting:S )
Geert heeft ook mindere stellingen zoals het verbannen van islamitische scholen. MAAR daar krijgt hij toch te weinig zetels voor om dat te kunnen doorzetten mocht die in de kamer komen.

Ik gun Geert het van harte!
En wat mij betreft was er WEL een bom op de 1e en 2e kamer gevallen. Dan waren we tenminste van die kontelikker politiek af.
En voor de(meeste) jeugdigen hier, stem alleen als je er echt in hebt verdiept. Stemmen op *de partij van je ouders* is heel slecht, dan kan je beter niet stemmen.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 15:46:31
Quote:
Dopoloog schreef op 18-10-2006 @ 15:08
(...)

Ja, dat weet ik.. Kijk.. progressief is beter als flat tax...

(...)

ik denk eerst men de ontwikkelingskosten eruit wilt halen, voordat men gaat concureren. Vandaar de hoge prijzen en die kunnen rijke wel betalen. Ik denk het niet veel zin heeft om je prijs laag mogelijk te houden en dan eerst je ontwikkelingskosten eruit te halen. Dat lijkt mij echt iets te risicovol. Het kan wel, maar dan moet je echt zo aanslaan.



ojah en als je iets goedkoops produceert gaat je omzet omhoog en vica versa waarom denk je dat aldi en lidl t zo goed doen?
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 18-10-2006 om 15:47:22
daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht, over die shit dat ie daar toch niet genoeg mensen voor mee krijgt. zn goeie punten zouden dus wel es uit gaan komen en zn slechte niet.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 18-10-2006 om 15:47:33
Wat vind je dan goede stellingen van Geert Wilders?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 15:50:09
artikel 1 weg nee serieus fuck die partij

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 18-10-2006 om 15:51:02
of mensen die een partij kiezen alleen om het vreemdelingenbeleid dat is ook zulke bullshit
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 15:52:26
ja of om een laatste eer te bewijzen zoals bij pim fortuyn toen:S
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 18-10-2006 om 15:56:09
- Burqa verbod - dat word makkelijk mensen/bedrijven overvallen.

- II. Een reductie van de totale Nederlandse ontwikkelingshulp (ODA, nu 4,1 miljard euro per jaar), van ruim 3,4 miljard euro. Het percentage van het bruto binnenlandsproduct dat wij aan ontwikkelingshulp uitgeven, daalt van 0,8 naar 0,15% procent. Dat is vergelijkbaar met landen als Italie, de VS en Japan en zeven keer meer dan de tien nieuwe leden van de EU gemiddeld.

- Het Nederlandse ambtenarenapparaat (dat ons jaarlijks ruim 14,5 miljard euro kost) kan drastisch worden ingekrompen door de overhead tot 15 procent te reduceren en door een reductie van overheidstaken (zoals hierboven) beschreven. De overhead-reductie levert een besparing van bijna 3,1 miljard euro op.

Kheb nu geen tijd meer, maar dr zijn er nog veel meer.
Moet je maar ff op www.geertwilders.nl kijken.


----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 18-10-2006 om 16:02:37
Quote:
Groninger schreef op 18-10-2006 @ 15:56
- Burqa verbod - dat word makkelijk mensen/bedrijven overvallen.

- II. Een reductie van de totale Nederlandse ontwikkelingshulp (ODA, nu 4,1 miljard euro per jaar), van ruim 3,4 miljard euro. Het percentage van het bruto binnenlandsproduct dat wij aan ontwikkelingshulp uitgeven, daalt van 0,8 naar 0,15% procent. Dat is vergelijkbaar met landen als Italie, de VS en Japan en zeven keer meer dan de tien nieuwe leden van de EU gemiddeld.

- Het Nederlandse ambtenarenapparaat (dat ons jaarlijks ruim 14,5 miljard euro kost) kan drastisch worden ingekrompen door de overhead tot 15 procent te reduceren en door een reductie van overheidstaken (zoals hierboven) beschreven. De overhead-reductie levert een besparing van bijna 3,1 miljard euro op.

Kheb nu geen tijd meer, maar dr zijn er nog veel meer.
Moet je maar ff op www.geertwilders.nl kijken.



minder in ontwikkelingshulp steken? das makkelijk 1st daar de boel leegroven europa grootmaken en dan daarna hun t zelf uit laten zoeken? de overheid zou juist moeten streven naar een eerlijke wereldeconomie, denk eraan dat kinderen van 16 jaar jouw thee,tabak hebben geplukt en elke avond eten maken op een steen tussen de met pesticide bespoten planten, mjah fuck dat ik zit daar niet ik stem geert wilders fuck de rest van de wereld toch?
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 18-10-2006 om 16:02:50
Me hele verhaal weg omdat ik teveel post achter elkaar.

Wat een kutzooi sinds wanneer is dat?
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 18-10-2006 om 16:04:41
Maar hoeveel miljarden zijn er door de hele wereld wel niet in Afrika gepompt de laatste jaren? Het heeft daar helemaal niks verandert. Dan gebruik ik het liever voor beter onderwijs en zorg.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0172 sec.