Index / Muziek / | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Wat vinden mensen goed? Wat is hot or not? Hoe kun je dat beter uitzoeke dan als iedereen zijn top 5 hier dropt? Doen dus ![]() ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=8121&m=25&p=4 ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
1. Sex 2. Bier 3. Rugby 4. Eten 5. Slapen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik ben not.. Kaya hot. En de mod die dit op slot doet is bot.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw doet zot ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Z'n adem is verrot. | ||
![]() | ![]() |
Leyla is hier de mod, maar doet ze hem ook op slot? volgens mij is ze pot. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Mooi sow 'schaduw ![]() ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Pot zijn is ook hot.. Met welk krot gaat dit op slot? | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Natuurlijk moet ik ok myn eigen top 5 showen heh ![]() 1. vorwerk-cambodia 2.rakim y ken y-down 3.Busta Rhymes-Touch it 4.shaggy-it wasn´t me 5.50 cent-in da club Paas anders ok een comment als je et goed vind ![]() ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
die eerste 2 ken ik niet en de laatste 3 zijn wack bij nader inzien is dit toch wel een tantu spang lijstje [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 19:50:42 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jumpstyler @ nickert Quote: me_micl schreef op 17-10-2006 @ 19:46 Paas anders ok een comment als je et goed vind [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 19:48:44 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 17-10-2006 @ 19:47 jumpstyler @ nickert (...) eej valt tog wel mee als je maar 1 liedj luistert tog? ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Jumpstyle neemt over ![]() | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
1.Rij niet voor een gram mixtape 2.zie 1 ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Wat ik de beste mixtape vind is die van Dj Blackspin met mixtape 2006 80 Minuten lkkr geniete.. ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
1. Akelige Hiphop 2. TIETEN! 3. Drugs 4. Mams 5. Spare ribs ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
1. onnozele topics 2. polka 3. je dikke moeder 4. super mario 5. spare ribs ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
1. 3 sloffen marlboro light 2. poolse kuisvrouwen 3. kakafobische mensen die dringend moeten schijten 4. die grijsaard met vlechtjes in zen okselharen 5. een volkoren brood met choco [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 21:04:16 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hot 1 livio 2 schaduw 3 kaya 4 spade 5 leyla not 1 ozcann 2 prow 3 ozcan 4 prow 5 ozcan ---------------------------------------- .... | ||
MICTWL | ![]() | ![]() |
Engelstalig: Public Enemy BIG Beasty Boys Cypress Hill Eminem Nederlandstalig: Jawat Osdorp Posse Casto Duvel Duvel Opgezwolle Het staat niet in volgorde! | ||
![]() | ![]() |
Leyla, lees je dit ook even door en doe je dan nog eens wat je zo goed deed bij dat andere topic?? ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
snel nog even posten 1. Huus 2. berehap 3. de Febo 4. Streetball 5. Frontpage [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 18:23:07 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
huus? huus van huussuh? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-10-2006 @ 18:21 huus? huus van huussuh? kan ook, zat eigenlijk aan huis te denken ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
verloederinggggg ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Muziek / |