Index / Algemene zaken / | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Borat is een jouranlist,zegt ie Borat komt uit Kazachstan,zegt ie Maar wtf,grappig is hy wel ![]() Wat vinden jullie van hem? ---------------------------------------- micl_chillah | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=17075 ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ga je het wereldrecord topicsopenen verbeteren? Hij was wel grappig bij jensen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Borat is een engelse comedian, zeggen ze.. Mag ik je een tip geven? Gebruik boven in de balk, naast Mijn NLhiphop de fucntie Zoeken. Scheelt jou een hoop gezeik en ons dubbele topics ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 19:57:18 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
volges mij komt ie helemaal nie uit Kasakstaan | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
me_micl, 1 tip, klik op dat kruisje rechtsbovenin ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
17-10-2006 (0 dagen) gast is net nieuw, gaat iedereen weer op hem zeiken? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
me_micl![]() |
![]() | ![]() |
Jah et zou wel grappig zijn als ik in het Guiness Book of records zou gaan komen :p ---------------------------------------- micl_chillah | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Hij lijkt op een of andere manier wel wat op Ali-G, maar die komt uit Engeland toch? Ik snap er niks van. ---------------------------------------- Days to come | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
pff upnorth b en je nu zo dom of lijkt het zo![]() | ||
![]() | ![]() |
i kbe n ech tzod om. ---------------------------------------- Days to come | ||
friezen he.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-10-2006 @ 20:15 friezen he.. zoiets wou ik ook zeggen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
+ ![]() + ![]() = ![]() | ||
![]() | ![]() |
Tssss wat heeft die laatste er nou weer mee te maken?!!! Je moet geen dingen door elkaar halen Rame! ---------------------------------------- Days to come | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ben je serieus? Hij is hun | ||
Gewoon een 4-ling! Dat is al niet makkelijk! | ||
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 17-10-2006 @ 20:26 Ben je serieus? Hij is hun Moehahahahahahahahha ---------------------------------------- Days to come | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hahaha oke dan | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
hij is zij ---------------------------------------- ya diggg | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
haha die man was net in jenssen kenker grappig!! ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hij is hen ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
wie is wat... BORAT ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
KEIHARD | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
die fotos werden gewoon ungecensueerd getoont op tv met dat kind hahah maar borat is king vooral zn dans ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja die dans was dope! | ||
Philly | ![]() | ![]() |
zag je hoe jensen gelijk moest dansen toen hij aan borats chram zat ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
vroeger was het undercover nu is het played out en gelooft niemand ---------------------------------------- betta believe that | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Zullen we het bij één Borat topic houden? Borat [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2006 @ 22:21:58 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Index / Algemene zaken / |