Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 00:57:47
Dames en heren...

Ik vroeg naar een track...en meneertje begon stoer te doen alsof hij nooit naar een track heeft gevraagd: Check deze tories hieronder....

Ik verstuurde hem eerst een pm dat hij zijn bek dicht moest houden omdat ik gewoon een track vraag...en als hij mij neit kan helpen moet die gewoon stil zijn, klaar.

maar check zijn reactie...

Aan: Bryan
Datum: 18-10-2006 Afzender: Zwolle-zuid
Onderwerp: RE: geen onderwerp
Eej kankerboeler wat denk je wel niet ik sloop jou en je hele click komt stoer praten hier via pm kom dan recht in mijn gezicht zeggen ik sloop je hele mofo
sukkel zwolle boer ik zeg kom lang kanker nederlander komt praten met boer
=======================================================

2e reactie van hem (ik had gezegd dat hij zijn bek dicht moest houden en als ik hem in zijn gezicht wil aankijken zal hij het toch niet kunnen omdat hij druk bezig is die koeien te melken):

Aan: Bryan
Datum: 18-10-2006 Afzender: Zwolle-zuid
Onderwerp: RE: geen onderwerp
hahahahahaha kanker urban breezersletje mannetje komt stoer praten...ga huilen voor een track om partysquad sukkeltje hahahahaha ik sloop jou ook jah jou en je hele click en je hele wijk
kom het recht in mijn gezicht zeggen dan bryan of je bent nederland of je bent een kanker neger maar maakt niet uit ik sloop je toch wel
en zwolle boeren hahahaha jou moeder
=======================================================

Toen zag ik dus ook dat je je berichten kon bewaren in je uitbox (je weet tog, is laat). Maar ja hij moet weer met moeder-torie komen...ik laat deze kneus maar check mijn reactie:

Aan: Zwolle-zuid
Datum: 18-10-2006 Afzender: Bryan
Onderwerp: RE: geen onderwerp
Vriend,

Kom naar rotterdam-zuid en dan praten we verder...

En laten we het niet over jouw moeder hebben...mijn ma naait niet met boeren zodat ze later kan hoeren met boeren die hun tolly in haar mondje roeren. Melken is wat ze doet voor beroep....kill ik praat geen poep...je komt mij naar me afkomst vragen...maar vraag het aan je ma...want die moest gisternacht mijn tolly verdragen. En kill ook al kom je uit ZWOLLE ZuiD...ook daar flikker ik jou en je ma eruit...

Latersz Diendjemak
=======================================================

Zijn reactie:

kom maar naar zuid dan zien we wel verder

en heel jamme voor jou dat ik geen boer ben...ga je feiten kennen

en ga haten op opgezwolle heel jullie rotterdam click is bekend geworden door zwolle hahahaha

maar kom je nog
========================================================

Zeg ff eerlijk?? is deze kill nou barkie of wat?? Hij komt beweren dat rotterdam bekend is geworden door 1 of andere dorp dat Zwolle heet?? Wat denkt hij ?? Dat we allemaal van de BZC; Boeren Zwolle Clan ofzo zijn???

Kijk ik wil niet haten....maar haters moeten niet met mij praten....

Ik hoop dat er tenminste boys op deze forum zijn die realistisch zijn en niet zo kaka zijn dat als je ff een nummer vraagt dat je dan gelijk met je zogenaamde tranga click komt....

Zwolle zuid fock jou...
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 00:58:11
hahaha yess
mijn fantopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 00:58:23 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 18-10-2006 om 00:59:33

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 18-10-2006 om 00:59:41
wajoow hoe durf je zo tegen zwolle zuid te praten. jij bent mad ill ouwe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 01:00:34
ewa wat kom jij met je grote bek? Wat denk jij 1 of andere boer uit zwolle denkt een beetje stoer te doen...Als je me niet kan helpen met die torie...hou dan je bek dicht...en ga niet ouwehoeren...

Tfoeeee zo een grote bek en dan nog uit zwolle komen ook...Hoe durf je?

---------------------------------

Hahaha deze mannetje denkt ik ben hier gare nederlander ofzo? Ben je ziek ofzo tazzz Hmar...

Ey jij komt stoer doen met je ga huilen voor een track...ewa dat heet liefde voor muziek...ipv mij te helpen ga je bil likken bij die moderator...

en jij mij slopen? hahaha ga blazuh en wat MOFO het is MOFFO kanke boeler....Je denkt je bent erg ofzo...

Vriend al zou ik recht voor je gezicht staan...je zou te druk bezig zijn om mij aan te kijken...want je zou die koeien melken die je pa op de weiland heeft staan...Tfoeee Diendjemakkk

Als je me niet kan helpen met die pokoe...hou je bek dicht...want voor mij ben je een kneusje...en dan praten dat je me click sloopt...wie heeft het hier over click...ik praat met jou jonge...dat jullie boeren daar eenheid hebben..hahahaha met jullie OPGEZWOLLE pfff ga das man....jullie zijn 1 OPKANKERGEZWEL

--------------------------------

Vriend,

Kom naar rotterdam-zuid en dan praten we verder...

En laten we het niet over jouw moeder hebben...mijn ma naait niet met boeren zodat ze later kan hoeren met boeren die hun tolly in haar mondje roeren. Melken is wat ze doet voor beroep....kill ik praat geen poep...je komt mij naar me afkomst vragen...maar vraag het aan je ma...want die moest gisternacht mijn tolly verdragen. En kill ook al kom je uit ZWOLLE ZuiD...ook daar flikker ik jou en je ma eruit...

Latersz Diendjemak

haha stoere mannetje


[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:01:30 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 18-10-2006 om 01:04:32
1 ding staat vast, Rotterdam Zuid ownt Zwolle Zuid.
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:05:23
Dat had ik dus al aangegeven dat ik 2 reacties van mij niet heb gepost omdat ik daarna zag dat je je ook in je outbox kon opslaan...daarom heb ik bij elke reactie van jou een samenvatting gegeven...wat ik heb gestuurd naar jou.

Maar vriend luister...Ik heb al genoeg meegemaakt...denk je ik spang me om zo een kneusje om jou die ten eerste achter internet gelijk groot komt praten...en ten tweede 1 of andere gare boy uit Zwolle??

Blijf realistisch kill....Ik weet je wilt Tupac zijn...Ik weet je hebt click...Ik weet je bent stoer...Maar toch blijf je voor mij een KAKA BOERRRRR...kom gewoon niet....want je zal lijden en jawel met LANGE IJ

Sommige mensen zijn hier triest, woellah
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 01:05:25
haha iedereen kan praten dat die uit rotterdam zuid komt

haha nog 1 ding bryan kom het bewijzen dan als je zo groot bent gaan we wel zien dan

en nu moet ik bang worden hahahaha je weet niks

en strijker denk je nou echt dat ik hem serieus neem, zoiezo het is laat en ik heb niks te doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:08:49 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op woensdag 18-10-2006 om 01:08:55
grappig

Quote:
Bryan schreef op 18-10-2006 @ 01:05
..
Sommige mensen zijn hier triest, woellah


woord
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:10:21 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 01:11:08
jah freaky hij is triest
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:14:02 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:11:56
Hahaha nu gaat deze tjappie twijfelen aan of ik uit ROTTERDAM ZUID KOM.....

JONGE HIER EEN BESCHRIJVING VOOR JOU...Ik KOM UIT ROTTERDAM ZUID EN WOON 5 Min. VAN DE KUIP....BEN JE ECHT ZOO BAAAAADDD...PAK OP CENTRAAL TRAMLIJN 23 RICHTING BEVERWAARDD...

Oh mijn god...deze mannetje...Daarom ik snap die mensen van tegenwoordig niet...Hij komt mij eerst dreigen..dat hij mij sloopt, me click en heel me wijk...Nu zeg ik: Kom naar Rotterdam...zegt die nee kom maar naar mij?? Is dat tegenwoordig standaard ofzo??

Ey vriend...bij mij staat die torie al vast...Je bent zielig...en je hoeft je niet te bewijzen voor mij....want wat je ook roept...ik heb al dik op je gepoept.....

Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 01:13:46
tjappie denk je nou echt dat ik je serieus neem, heb wel honderde mensen hier gehad op het forum die stoer kwamen praten, maar niet de stap zetten

je woont in rotterdam-zuid heel fijn voor je
maar je mag komen.

je mag me boer noemen maar je weet niks...
ik ga hier niet stoer vertellen wat ik ook allemaal heb meegemaakt...dus zip je lip nou maar

was mn laatste post...of je komt of hou gewoon je kankerbek
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:15:10 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:18:49
Vriend jij komt mij uitdagen dat je mij, me click en heel me wijk sloopt....En dan zeg je nu dat ik naar jou toe moet komen??? En dan kom je nu zeggen dat je mij niet serieus neemt....Wat voor een zielige kill ben jij....Hier in rotterdam hanteren wij: Geen woorden maar Daden!!

Deze torie was niet uit de hand gelopen als jij niet zo een soort van Tony Montana reactie had gegeven dat je mij, me click en heel me wijk komt slopen, alleen maar dat ik je zeg dat je neit als een bitch moet doen als ik om een track vraag...

En voor de mensen die down zijn met Zwolle-zuid...Fock jullie....nix te maken. Ik doe niet stoer omdat ik uit rotterdam zuid kom...maar kill geloof me...een boy die zegt dat rotterdam bekend is geworden door zwolle??? dan leef je echt in kapot gruwelijke dromenland....

Maar ja zoals je zegt is al laat...misschien zie je dingen die er niet zijn....

ewa conclusie van mij: Je bent en blijft een zielige kneus uit een dorpje zwolle...
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:33:59
Dit is ook mijn laatste post naar jou...en dit is gelijk iets leerzaams...

Luister goed...Als je iemand in het vervolg uitdaagt...maak het dan ook waar...!! Ga niet dit en dat roepen en vervolgens zeggen kom maar achter je pc'tje...want dat wordt MIETJE genoemd...snap je??

Kom daarna ook niet excuses verzinnen van Ja het is zoiezo laat of denk je dat ik je serieus neem....Als je me niet serieus neemt....kom niet met bedreigingen dat je mij of me wijk gaat slopen...want zoiets heet BLUFFEN....Bluffen moet je niet in deze wereld doen jongeman....je moet je woorden kunnen waarmaken en wanneer dat zo is moet je die woorden gebruiken en anders niet...

Dus dit is ook mijn laatste post naar jou toe...Ik wens je veel sterkte in je eigen wereld...waar Zwolle...rotterdam ownt hahaha...

en ohw ja als je in een discussie bent ga geen steun bij anderen zoeken....zoals: Ja he Freaky hij is triest he....ik praat met jou...niet met anderen...dus haal anderen er niet bij...

Zo te zien ben je niet alleen een zielige boy uit Zwolle maar heb je ook nog veel te leren...maar no spang...wij in rotterdam hebben genoeg mensen geleerd....dus jij kan er ook nog wel bij!

Thalla
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 18-10-2006 om 01:35:07
verveel je je bryan?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:35:38
Aan: Bryan
Datum: 18-10-2006 Afzender: Zwolle-zuid
Onderwerp: geen onderwerp
klaar niet via topic meer

kom na zwolle dan gaan we zien geen montana praatjes kom aub ik laat je zien.

=======================================================

hahaha....kill alsjeblieft....Je nam me toch niet serieus...Weet je wanneer ik naar jou toekom...Wanneer je mij, me click en me wijk hebt gesloopt...hahaha zielige kneus....komt mij bedelen om naar hem toe te komen en eerst roff roff praten dat die rotterdam zuid gaat slopen....wie wil je daarvoor meenemen dan?? Tractor-fighters ofzo? Ik wens je verder veel succes in je droomwereldje....
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 18-10-2006 om 01:36:06
laat die kleuter haha
ik heb hem zovaak gezegd dat die altijd mag langskomen ik hoor nog wel van je bryan wanneer je komt.

en wil je nu lintje dat je uit rotterdam-zuid komt.
je blijft nog steeds niks

en mods sluit deze topic maar.
heeft geen zin...deze mannetje wil niet komen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:37:33 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Bryan Gepost door Bryan op woensdag 18-10-2006 om 01:41:11
Vip,

Ik verveel me niet...Kleine boys zoals Zwolle-ONZINspuit die irriteren mij. Als je deze topic had gevolgd dan zou je anders praten...

maar zoals ik al eerder zei...iedereen die down is met hem...Fock jou....
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 18-10-2006 om 01:44:37
weer een nutteloos topic..
mensen die zich aanmelden de laatste tijd op dit forum zijn zo dom,
dat ze wel ghosts lijken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 01:48:04 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 18-10-2006 om 01:46:25
Bergen op Zoom- Zuid!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 18-10-2006 om 01:50:15
oosterhout-zuid !!
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Prism
Gepost door Prism op woensdag 18-10-2006 om 02:11:28
en nu wat anders...
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 18-10-2006 om 06:13:17
Het is hier ten eerste al niet toegestaan om pm's openbaar te maken.
En ten tweede, als er klachten zijn over bepaalde users dan kun je pm'en of mailen naar de directie.
Verder kun je dit soort flauwekul gewoon via de pm of msn doen.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.