Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
er is een turks spreekwoord he dan heb je een kut gevonden, en vervolgens ga je ook nog klagen over het feit dat hij niet geschoren is.. haha, als je hem begrijpt.. gewoon frank boeijen luisteren ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 25-10-2006 @ 03:22 fleur vind je t-shirt leuk muss Ik heb haar al bedankt voor het compliment.. ze reageert wel vrij langzaam op mailtjes spook.. terwijl zij de term speeddaten er aan verbind.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
eey man, loop jij nou met mijn fleur te mailen, matenaaijer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik wou dat ik je kon naaien maat.... maar jij wil geen kamer huren voor ons.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heus wel.. ik kan je trouwens toch ook op straat pakken.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ow, dus je ziet mij als stoephoer..? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad... gewoon een cracksletje.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Nou.. Nou.. Nou ik zie jou als... als.. als een turk ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Carla is baas ![]() En Spook rapt(e) wel dope ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heeft hij gerapt? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
geile ger heeft beet ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Zijn dit nou gimmicks of niet.. Asl dit echt is is Nederland dommer dan ik eerlijk gezegd dacht.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niet man .. ik vraag het me ook af.... mafkezen, rapsiamezen.... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ow en spook.. was Fleur ook op DVD X?? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Fleur, .. je bedoelt mijn vrouw, waarmee jij vreemd gaat? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja, die ja.. Spook? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
echt he, matenaaijer die spook.. die vertrouw ik nu ook niet meer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 25-10-2006 @ 03:31 heeft hij gerapt? Gast, luister jij wel naar de uitzending, of is het meer een excuus om hier dronkemanspraat te posten. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Spook brengt mij die contacten.. Quote: BattleCat schreef op 25-10-2006 @ 03:49 (...) Gast, luister jij wel naar de uitzending, of is het meer een excuus om hier dronkemanspraat te posten. ![]() hij heeft toch niet gerapt vandaag ? of heb ik dat ook gemist?> [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2006 @ 03:50:30 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
dat gesprek net was autenthiek! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heey muss, luister jij wel... of is het een excuses voor je dronkemanspraat ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Jaap is ook missing in action, hij zou toch nog terugbellen. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bram bedoel je ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
heeft hij gerapt dan? Bram zou inderdaad nog bellen.. Hij belt opzeker om 2 uur morgen.. Slome jonge.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
EXTINCE... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
VELDHUIS EN KEMPER.... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor het luisteren weer! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
we zijn nog niet klaar.. MUss we wachten op die ochtendshow he ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
geen dnak hoor.. jij bedankt voor Fleur.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
klootzak, mijn vrouw...hahhaha ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ben toch wel benieuwd hoe mensen hier morgen op gaan reageren.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
welke mensen, en waarop? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
De mensne op dit forum en op het feit dat ik jouw vrouwtje heb afgepakt met behulp van casper.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hahhaha... afgepakt? We delen haar netjes ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
zozo kijk ze eens, hebberige mannetjes | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
helmaal niet juist enorm gul ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
haha deal Özcan.. en spook hebberig?? we delen haar toch? Wel thuis gozer.. Kijk uit voor een Nederlander en een Turk met pepperspray... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
LoL..... het was weer waard om te gaan luisteren naar spook... alleen te weinig te slapen... ach ja.. ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hahahah prachtig om ozcan en muss in actie te horen | ||
![]() | ![]() |
shit.. wat is dit slecht wakker worden weer. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ja damn wat blijven mijn oogjes nog op half zeven hangen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Maar heb wel gelachen gister.. moet nu alleen weer naar school, had er eerst om 10 uur moeten zojn.. maar hde HTM rijd niet dus ik heb gezegd ik ben er wel om 1 uur hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zijn terug! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
noujazeg | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Word ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 14:13:18 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
waar komt die track vandaan? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 14:13:07 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
eh edit..ga vooral verder met waarmee jullie bezig zijn enzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 02:57:51 ] | ||
![]() | ![]() |
Net te laat terug ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |