Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/019067.html Quote: Stefan Postma, wie kent hem niet. Meneer probeert tegenwoordig het doel schoon te houden van ADO Den Haag. Hij begon zijn profcarrière overigens in Utrecht, om via de Graafschap in 2002 in Engeland te belanden. Dit seizoen keerde hij terug naar ons land. Hij was wel een beetje uitgekeken overzee. Lees meneer verliet met de strap-on staart tussen de benen in allerijl het eiland. Hij was namelijk het lachertje geworden van de Premier League. Zo blijkt de ADO-goalie nogal een liefhebber te zijn van anale seks. Nee, niks geen heaumeau, gewoon je vriendin een strap-on aanmeten. Beetje vervelend alleen dat diezelfde dame de beelden hiervan per opbod wilde verkopen. Postma wist erger te voorkomen door zelf het hoogste bod uit te brengen op de gewraakte DVD. Tenminste, dat dacht hij. Want zijn bilmaatje nog een kopietje. Stefan, buk je even (NSFW)... auch! haha | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kankerwijf | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha erg fout! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat zowiezo livio, maar waarom nemen ze het op ..... [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 18:53:22 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Whahahahah wtf .... PWND! weurd naar livio! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 18:54:59 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
ìs dat nou zn chick die hem in zijn kont neukt | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tsja, ik heb ook vaak zat dingen opgenomen. Maar wel mee eens dat je dit soort gevoelige dingen maar beter niet opneemt ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Als je niet doorhebt dat je in dit geval het maar beter niet kan opnemen dan ben je wel heeeel erg dom ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zwolle-zuid schreef op 18-10-2006 @ 18:54 ìs dat nou zn chick die hem in zijn kont neukt Ja... het lijkt zo.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Maarre, dit is toch al vrij oud nieuws dap? Of zijn die tapes nu pas boven water gekomen ofzo? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jep. http://www.mirror.co.uk/archive/archive/tm_objectid=15651673%26method=full%26siteid=94762-name_page.html . Juni 2005. edit: geen 2006..2005 [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 19:03:36 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha wat lomp! dit gaat hij nog vaak aanhoren in stadions ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha kneus ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Denk dat het wel meevalt, iedereen wist dit toch al. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
iieewwl ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
k had m al gepost in video topics, dat mensen zeuren om topics van djayen enzo, dit is precies hetzelfde. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
AUW IEJLG gatver.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
stefan postma die wil um in ze reet, die wil um ze reet die wil um in ze reet! hahaha... ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
leuke vriendin heb je dan ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
laten we nou net volgende week woensdag al tegen ado spelen.. thuis... ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 18-10-2006 @ 19:10 leuke vriendin heb je dan of het is z'n eigen fantasie | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 18-10-2006 @ 19:06 k had m al gepost in video topics, dat mensen zeuren om topics van djayen enzo, dit is precies hetzelfde. word man ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-10-2006 @ 19:13 (...) of het is z'n eigen fantasie ik bedoelde meer leuk omdat ze het online heeft gezet ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 18-10-2006 @ 19:12 laten we nou net volgende week woensdag al tegen ado spelen.. thuis... ![]() zou et lullig vinden voor em alsie hier een spreekkoor voor krijgt... niet dat k t fijn vind om te zien ofzo maar ieder zn eigen 'ding' mwhaha maar wel gaar voor em ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
daar is muss nou fan van. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee ff serieus.. word @ livio.. want dit is erg privé en ik stond eerder vol afgrijzing te kijken dan met een lach.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 18-10-2006 @ 19:12 laten we nou net volgende week woensdag al tegen ado spelen.. thuis... ![]() hijs geblesseerd he. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
postma houdt er wel van om thuis te spelen. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 18-10-2006 @ 19:25 (...) hijs geblesseerd he. jah, heeft een kneuzing aan zijn aars ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Hij staat open voor zijn vrouw en zij neemt dat te letterlijk. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
open relatie bedoel je ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 18-10-2006 @ 19:27 (...) jah, heeft een kneuzing aan zijn aars ![]() gespleten darmwanden ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 18-10-2006 @ 19:27 (...) jah, heeft een kneuzing aan zijn aars ![]() hahaha ![]() Quote: KRStarr schreef op 18-10-2006 @ 19:15 (...) zou et lullig vinden voor em alsie hier een spreekkoor voor krijgt... niet dat k t fijn vind om te zien ofzo maar ieder zn eigen 'ding' mwhaha maar wel gaar voor em schei toch uit jij ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
heaumeau`wahahhaha wie laat zich zowiezo filmen .. ik snap dat niet. is het extra geil? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2006 @ 20:08:35 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
denk het ![]() ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
ghaha![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Wat een kutwijf zeg. en hij wordt genaait door ze chick letterlijk![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat een vuile hoer zeg, sjezus... Volgens mij is dit één van de ergste manieren om iemands vertrouwen te beschamen. Maar goed, en dan nog, iedereen doet wel dingen die andere 'vies, ranzig, raar' vinden. Laat die arme jongen nou, als hij daarvan geniet! Misschien is het wel heerlijk als je anus uitscheurt, weten wij veel ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 19-10-2006 @ 09:41 Misschien is het wel heerlijk als je anus uitscheurt, weten wij veel ![]() en bedankt voor je bijdrage zo op de vroege morgen ley! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe weten jullie nou zo zeker dat dit Stefan Posta is?? want ik zie het niet hoor.. Lijkt mij weer een mooi verzonnen verhaal ZIe mijn post in het filmpjes topic Quote: MuSS070 schreef op 19-10-2006 @ 00:33 (...) Opzeker is dat filmpje door een vent van ajax gepost die zelf op Postma lijkt en zichzelf daarom door zijn vrouw in zijn reet heeft laten neuken. Echt wat die halve tamme supportters allemaal niet doen om FC den haag slecht te laten lijken. Gatverdamme [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2006 @ 10:24:27 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
neeh Muss, die keeper van jullie is een weirdo..... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan het me gewoon niet voorstellen.. Meeste keepers vinden het niks om iets in hun doel te laten gaan. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hahahaha![]() | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
ranzig... maar niet waar... ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
chupie rspct? ![]() |
![]() | ![]() |
damn ik snap hoe je dat lekker kan vinden ![]() ---------------------------------------- rspct? | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Leg uit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
replay doet anaal | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |