Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 19-10-2006 @ 21:13 niks relaxter als school man lekker beetje niks doen beet spijbelen beetje uitslapen damn dat mis ik best wel eigelijk. dat vind ik nou ook, middelbare school was de tijd van mijn leven ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
juist.. middelbare school was prachtig.. dat is inmiddels ook al 5 jaar terug maar een lui lekker leven was het dat zeker ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
voor mij 4 jaar geleden, maar dat stelde echt niks voor. dat was echt vrijheid ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
maar de mbo is niet zo geweldig als je een reis van 3 uur per dag moet maken om voor 2 uur op school te komen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hoe oud zijn jullie allemaal dan? 20? ---------------------------------------- joahh | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
3 uur? moet je van maastricht naar groningen ofzo? | ||
![]() | ![]() |
van oosterhout(breda) naar utrecht, dat is een bus die die kant opgaat, reis is anderhalf uur, en heen en trug 3 uurtjes reizen ,, verdomme ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
niet zeuren grote sma, laat dat maar aan mij over ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 19-10-2006 @ 21:18 hoe oud zijn jullie allemaal dan? 20? 21 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 21:21 niet zeuren grote sma, laat dat maar aan mij over ghehe en ik word 20 in november ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik was 16 jaar gelden 20 volgens mij pofile dus ben nu ehh, 36? ![]() dus ben de oudste user van nlhh! respect voor sann dus, moet je zowiezo hebben want gOld is vandaag jarig [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2006 @ 21:27:27 ] ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
25 | ||
![]() | ![]() |
ghaha die meisjes op pp2g ook altijd, je ziet gewoon dat ze 14 zijn staat er bij dat ze 56 zijn. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
mijn kamer stinkt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
gek he ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook zo lang mogelijk over mijn middelbare school ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 19-10-2006 @ 21:29 gek he njee eigenlijk niet ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ben klaar met middelbaar en doe nu mbo en ga stoppen en binnkort werken leuk om te weten ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nou ik wou het je ook net vragen eigelijk. | ||
![]() | ![]() |
waarom ga je stoppen ? ga gewoon door. ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
cool ---------------------------------------- ya diggg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
omdat ik geld wil verdienen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ok maar je bent toch 16 ? ik zou gewoon nog naar school gaan als ik jou was. maar het is je eigen keuze natuurlijk ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 21:36 omdat ik geld wil verdienen ![]() lol....dat zal ik niet doen als ik jouw was.. of gewoon een bbl of zoiets doen.... dat was toch 1 dag school, 4 dagen werken? of gewoon havo s'avonds doen en s'morgens/smiddags werken.... :p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
havo? hoe slim denk je dat ik ben? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
het mag vast niet, maar kan iemand adobe audition uploaden voor me ? en dan pmen.. het is maar 60 mb ofzo ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
2-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 21:45 havo? hoe slim denk je dat ik ben? slim genoeg.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
ja en ben je niet leerplichtig ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 19-10-2006 @ 21:47 (...) slim genoeg.. nee sorry, ik kan geen wiskunde ik weet niks van topografie nederlands kan ik niet, duits, frans heb ik noot gehad...sorry maar havo kan ik echt niet ---------------------------------------- .... | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker in een kledingwinkel of zo mang!!! ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 21:51 (...) nee sorry, ik kan geen wiskunde ik weet niks van topografie nederlands kan ik niet, duits, frans heb ik noot gehad...sorry maar havo kan ik echt niet niet alles hoeft ook in 1 jaar.. je kan een aantal vakken pakken en dan dat jaar afsluiten.... en dan volgend jaar weer een paar.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
geen tijd voor ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 21:58 geen tijd voor lol.. tsjah.. eigen keuze.. maar als je wacht krijg je meer geld.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
FAYAAAAAAAAA | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 19-10-2006 @ 22:00 (...) lol.. tsjah.. eigen keuze.. maar als je wacht krijg je meer geld.. keb geld zat ![]() maar hoef alleen maar iets extra's ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
whuut morgen later naar school | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Er zou weer een Acapella Beat Battle moeten komen, met een acapella die al netjes onbeat zit. Zodat je dat gezeik niet krijgt met dat timen enzo. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 22:03 (...) keb geld zat ![]() maar hoef alleen maar iets extra's ik ook... maar dan toch.. :p wil nog wel iets nuttigs doen met mijn leven:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wie zegt dat ik niet iets nuttigs doe met me leven? ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
zegt hij dat dan? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hij verglijkt mij met zichzelf ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
wat is nuttig....?:p doe ik niet sann [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2006 @ 22:16:52 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
lijkt er wel op ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 19-10-2006 @ 22:18 lijkt er wel op LoL.... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is niet zo grppig hoor, of had je niks meer te zeggen? ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
zeik niet | ||
![]() | ![]() |
ey waar is creative eigenlijk? al een tijd hier niet gezien ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dood, had hem voges mij op msn maar ik wist niet dat hij dat was![]() ---------------------------------------- .... | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hmmm er zijn zoveel NLHiphoppers weg | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |