Index / Radio, televisie en film / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Uitgegeven: 20 oktober 2006 12:00 Laatst gewijzigd: 20 oktober 2006 12:37 Quote: AMSTERDAM - Talpa is binnenkort vierentwintig uur per dag te zien. Dat maakt de zender vrijdag bekend. Kinderzender Nickelodeon, die nu nog tot 18.00 uur op hetzelfde net te zien is, verhuist op 16 december naar het kanaal van muziekzender The Box. The Box werd bekend omdat de zender kijkers de mogelijkheid biedt videoclips per telefoon aan te vragen. Naar eigen zeggen is dit concept inmiddels verouderd, reden voor de zender er mee te stoppen. De zender gaat wel door met haar comedyprogrammering in de avonduren. Kinderen kunnen nu voor hun favoriete tekenfilms en series tot 20.00 uur terecht op het kanaal. Hoe het dagprogramma van Talpa wordt ingevuld kan de zender nog niet zeggen. De programmering wordt binnen enkele weken bekendgemaakt. Algemeen directeur Ronald Goes verklaart verheugd te zijn over de uitbreiding. "Talpa wordt voor de kijker nu een completere zender en daar zijn we enorm blij mee." Komt door mijn Youtube [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 12:56:34 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
bah alleen nog maar tmf en mtf![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en zelfs dat zijn geen echte muziekzenders meer... dus voor alle beginnende artiesten is het nu lastig om een clip op tv te krijgen. Stuur ze maar naar mij toe dan zet ik ze op mijn youtube ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe zonde maarja was wel een beetje te verwachten | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 20-10-2006 @ 12:55 en zelfs dat zijn geen echte muziekzenders meer... dus voor alle beginnende artiesten is het nu lastig om een clip op tv te krijgen. Stuur ze maar naar mij toe dan zet ik ze op mijn youtube ![]() Mag die van de nts click dan ook op je youtube? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Die staat al op mijn youtube (op mijn tweede genaamd 'craphiphop') ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 20-10-2006 @ 12:58 Die staat al op mijn youtube (op mijn tweede genaamd 'craphiphop') ![]() ghehehehehhehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
als ze maar betalen tog dap kebab whaha | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
geen goede ontwikkeling voor jong, opkomend talent ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
kanker talpa, ik wil geen nichelodeon, en helemaal niet op the box ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
van 6:00 tot 20:00 uur nickelodeon en dan humor avonden op the box? damn, ik begon the box juist leuk te vinden en mijn nickelodeon dagen zijn ook al voorbij ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
talpa zegt: "hey the box! Als jullie nickelodeon van ons overnemen krijgen jullie 1500 euro" The Box: "thats the dilly man!" ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Aan de ene kant is het jammer voor beginnende artiesten die een clipje op tv willen. Maar aan de andere kant is the Box ook zo akelig urban en maakt het ook geen kwaliteitsonderscheid en keek er toch al bijna nooit meer naar. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Toch is het fokked, nu zal je echt nooit meer iets tofs op een muziekzender zien, TMF en MTV was sowiezo al naar de kanker en op de box kon je tenminste dope shit zelf aanvragen, nu heb je zelfs dat niet meer. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Philly | ![]() | ![]() |
nickelodeon!! fuck that sinds wanneer is the box voor kleine kinderen ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 20-10-2006 @ 13:12 kanker talpa, | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 20-10-2006 @ 16:55 nickelodeon!! fuck that sinds wanneer is the box voor kleine kinderen the box gaat toch weg ![]() ontopic: vind het wel raar hoor, je kan toch niet zomaar uit het niets een hele zender van de buis halen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:02:42 ] ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Zie voor meer info en shizzleee: https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1349 Het gaat niet helemaal weg. Southpark, Fresh price blijft savonds en snachts (als er geen hond kijkt) urban clippies. Je kan alleen niet meer aanvragen. Overdag dus Nickelodeon. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 17:04:39 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 20-10-2006 @ 16:55 nickelodeon!! fuck that sinds wanneer is the box voor kleine kinderen een box is voor kleine kinderen. ![]() ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
"Tegenwoordig zijn veel clips via internet te zien, waar Youtube de onbetwiste leider is" Gaat die zijn eigenn youtube promoten ook he ![]() ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Anders gelooft niemand dat het zo is dat je op internet clips kan zien ![]() | ||
![]() | ![]() |
kan je op internet clips kijken, dap? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het schijnt van wel! Persoonlijk heb ik daar geen ervaring mee | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
dope avater dap @topic thebox was altijd gaar, maar dat wil niet zegge dat k naar talpa keek dus john de mol mag stikken in een sigaret ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.channelchooser.com/ ga naar music en check VH1 enz ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Tering.. ik had net een hele lekkere zenderprogammering gezet op me tv... moet ik dat weer helemaal veranderen hierdoor ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 20-10-2006 @ 17:30 Tering.. ik had net een hele lekkere zenderprogammering gezet op me tv... moet ik dat weer helemaal veranderen hierdoor lol, The Box 1. Nickelodeon/Talpa 2. Jetix 3. ? | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-10-2006 @ 17:05 "Tegenwoordig zijn veel clips via internet te zien, waar Youtube de onbetwiste leider is" Gaat die zijn eigenn youtube promoten ook he ![]() Als die miljardenclaim er door komt is het gratis bekijken van videoclips op youtube straks ook voorbij. ---------------------------------------- Days to come | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
vreemd, ik vond de box sinds de overname van mtv een stuk doper eigenlijk maar de laatste tijd werd het wel stukken minder idd, veel te urban toch is het zonde dat het verdwijnt, er waren nog best vaak interviews met goede muzikanten en ook qua muziek was het mijn favoriete van de drie maar hopelijk komt er nu wel meer Avatar op nickelodeon ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik keek toch alleen die comedy shit, mooi dat dat wel blijft | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 20-10-2006 @ 23:12 maar hopelijk komt er nu wel meer Avatar op nickelodeon hehe dikke word.. die shit is lijp ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vip, kijk die shit dan op internet! Die Nederlandse stemmen zijn toch ruk vergeleken met de engelse. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2006 @ 00:22:08 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 20-10-2006 @ 13:12 kanker talpa, ik wil geen nichelodeon, en helemaal niet op the box weurd. ik wil talpa van de buis. the box blijven AND GIVE US THAT FUCKING CARTOON NETWORK BACK!!!! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
DEXTERRRRRRRRRRR! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 21-10-2006 @ 00:21 Vip, kijk die shit dan op internet! Die Nederlandse stemmen zijn toch ruk vergeleken met de engelse. heb jij een site met alle afleveringen dan ?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://tvlinks.50webs.com/Avatar_%20The%20Last%20Air%20Bender_links.html Alles tot nu toe. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Kankerkut Talpa, gaat er een muziekzender weg, wat krijgen we er voor terug? Tellsellhoeren, belspelsletten, en herhalingen van kutprogramma's. De 'echte' uitzending begint nog steeds pas na 6 uur, beter hadden ze de Box gewoon laten bestaan... Niet dat ik zo'n fan ben van de Box, maar liever clips dan daytime television. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
the box zond hier vrij veel nl hiphop uit, dit is een kutbeslissing. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 20-12-2006 @ 12:17 the box zond hier vrij veel nl hiphop uit, dit is een kutbeslissing. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 21-10-2006 @ 00:37 DEXTERRRRRRRRRRR! Ed Edd and EDDY! hahaha cartoon network was echt tof. Als ik nu televisie kijk heb ik echt medelijden met de jeugd van tegenwoordig. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahah, eerst had ik dat nooit hier vroeger, maar toen had ik een jaartje in Julianadorp gewoond en daar hadden we het wel. ![]() En toen weer terug verhuisd, nog een tijdje hier gehad, maar dat was maar even. ![]() R.I.P. Cartoon Network op de normale Nederlandse TV. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
echt een kut gezeik dit, the box was standaard de beste muziek zender in de middag uurtjes | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Bij ons kwam Opgezwolle er ook nog regelmatig op met clips, box nr 28 hadden we ![]() ---------------------------------------- joden | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik snap niet waarom Talpa nou zo nodig de hele dag wou uitzenden, overdag zijn er alleen maar herhalingen en belspelletjes ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
ik keek nooit naar the box en nooit naar talpa eigenlijk ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ambiance make em NV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 21-10-2006 @ 00:26 (...) weurd. ik wil talpa van de buis. the box blijven AND GIVE US THAT FUCKING CARTOON NETWORK BACK!!!! haha WOOOORD! ---------------------------------------- never doubt me. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Dit vind ik echt niks. The box is compleet geurbaniseerd (geen verassing ofzo) en ik heb niet altijd zin in die comedyshit, ik heb alles van south park, dave chappelle en the fresh prince gezien. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Radio, televisie en film / |