Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
MBDP
Beatmaniack
Gepost door MBDP op zaterdag 21-10-2006 om 16:47:21
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een hiphop/rap vocalist voor een samenwerking. Ik ben Martijn, oprichter van MDB Productions, een digitale studio. Ik maak vooral industrial muziek, maar in allerlei stijlen. Zo heb ik samengewerkt met een Soul-zangeres, een Rock-zangeres, verschillende songwriters en tekstdichters, en een Metal-gitarist.

Ik ben nu op zoek naar iemand voor een nummer waar ik momenteel mee bezig ben. Ik dacht zelf aan een rapper, in wat voor stijl dan ook. En wat is nou een betere plaats om die te vinden dan dit forum

Er is een preview van het nummer te horen op:

http://www.fileden.com/files/2006/10/21/306051/211006-HoldOn.mp3

Het nummer is niet af, omdat ik altijd inbreng van de vocalist wil, zodat we tot een resultaat komen waar we beide blij mee zijn.

Ik ben dus op zoek naar een vocalist. Verder sta ik voor alles open. Het liefst wel met eigen opnamemogelijkheid. Masteren en produceren word door mijzelf gedaan!

Iedereen die interesse heeft om dit nummer samen af te maken kan me bereiken via dit forum, of beter nog via email: Info@MDB-Productions.nl

Bedankt voor jullie tijd!
All the best,
Martijn

www.mdb-productions.nl
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 22-10-2006 om 17:32:40
damn,
ja sorry ik maak zelf ook beat dus kan niet op je ding rappen.

maar 2270 keer bekeken en 0 keer gerageerd is best erg...
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MBDP
Beatmaniack
Gepost door MBDP op zondag 22-10-2006 om 18:34:40
Ach ja, gelukkig kan je niet in m'n mailbox kijken
Volgens mij heb je m'n post niet eens goed gelezen, want er staat toch duidelijk in dat ik liever een mailtje ontvang bij interesse.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 18:41:37 ]
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 22-10-2006 om 23:29:56
Klinkt wel nice. Hoe lang maak je al beats en hoe lang al andere muziek en hoe oud ben je?
Btw.: dit forum heeft een speciaal "collabo" topic. Dus volgende keer dergelijke verzoekjes daarin plaatsen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 23:30:54 ]

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 22-10-2006 om 23:32:36
Quote:
MBDP schreef op 22-10-2006 @ 18:34
Ach ja, gelukkig kan je niet in m'n mailbox kijken
Volgens mij heb je m'n post niet eens goed gelezen, want er staat toch duidelijk in dat ik liever een mailtje ontvang bij interesse.

oow gelukkig dan
ander was het wel lullig geweest
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MBDP
Beatmaniack
Gepost door MBDP op maandag 23-10-2006 om 05:23:33
ja idd, anders was het wel minder geweest

Ik maak sinds een maand of 6 beats, maar ben al 6 jaar muzikant (gitarist/bassist). Ik ben 22!

Thanks,
Martijn
MBDP
Beatmaniack
Gepost door MBDP op donderdag 26-10-2006 om 21:24:28
Allemaal bedankt voor de interesse. Ik wou even vermelden dat ik een nieuwe samenwerking ben gestart met een van de forum-bezoekers. Wellicht zal het resultaat uiteindelijk ook hier te horen zijn! Thanks again and all the best,

Martijn,
MDB Digital Music Productions
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.