Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
b-tot-de-art
Gepost door b-tot-de-art op zaterdag 30-10-2010 om 19:19:47
ode aan dit topic , anders is het zo dat ik maandag nog lig te slapen als ik moet werken
----------------------------------------
i am not naugthy , iam nasty by nature
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 31-10-2010 om 10:06:38
haha dit brengt altijd grappige situaties + stomme gesprekken met stoners die avond
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 31-10-2010 om 10:13:05
Half 1 blijft te vroeg voor voetbalwedstrijden
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 31-10-2010 om 18:27:17
Ghehe, dit is wel weer een van de betere quotes over de wintertijd...

Quote:
Jeetje Tamino staat nog op de zomertijd Hij wilde niet eens blijven liggen toen we zeiden dat het zonnetje nog niet wakker was zegt ie misschien is ie wel stuk, moet papa um maar even maken @ thuis

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 31-10-2010 om 18:44:15
Quote:
b-tot-de-art schreef op 30-10-2010 @ 19:19
ode aan dit topic , anders is het zo dat ik maandag nog lig te slapen als ik moet werken


Nee bart, dan is het zo dat jij aan het werk bent, terwijl je nog hoort te slapen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2010 @ 18:46:35 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 01-11-2010 om 11:30:18
kun je ook een uurtje eerder aftaaien
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 29-10-2011 om 09:29:14
Nederland maakt zich op voor wintertijd

In de nacht van zaterdag op zondag komt een einde aan de zomertijd en begint de wintertijd.

Om 03.00 uur moeten de klokken een uur worden teruggezet, waardoor de dag 25 uur duurt in plaats van de gewone 24 uur. In 2012 gaat de zomertijd weer in op 25 maart. De wintertijd is eigenlijk de standaardtijd. Die duurt vijf maanden, van de laatste zondag van oktober tot de laatste zondag van maart. Zomer- en wintertijd werden voor het eerst ingevoerd in 1916.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 26-10-2013 om 19:06:28
for old times sake:

"Komend weekend gaat de wintertijd weer in. In de nacht van zaterdag op zondag, om 03:00 uur, wordt de klok een uur teruggezet en kun je dus een uurtje langer slapen.

De wintertijd is eigenlijk de 'standaardtijd' en duurt vijf maanden. Het is de zomertijd waarbij hier van afgeweken wordt door de klok een uur vooruit te zetten.

Zo'n 70 landen in de wereld verzetten momenteel twee keer per jaar de klok. In de Europese Unie loopt de wintertijd van het laatste weekend van oktober tot het laatste weekend van maart.

Er is een aantal ezelsbruggetjes om te onthouden of de klok voor- of achteruit gezet moet worden. Eén daarvan is: je wint-er-tijd mee als de wintertijd in gaat (die dag duurt namelijk 25 uur)."
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.