Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 26-03-2003 om 13:14:24
Vanacht en vanochtend is NLhiphop.nl enige tijd onbereikbaar geweest. Problemen zijn ondertussen opgelost. Er is niets verloren gegaan ofzo, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken Ook zal, als je gemailt hebt tijdens de onbereikbaarheid, mail gewoon aankomen bij ons.

Sorry voor het ongemak.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 21-04-2004 om 14:53:00
Vandaag hebben de frontpage en het forum beide enkele momenten niet goed gewerkt. Dit kwam door een kleine update.

Ga geen sorry zeggen ofzo maar dan weet je dat het niet aan jou (PC) lag/ligt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 27-04-2004 om 00:17:35
Vandaag weer een update geweest aan het forum.

Er zijn enkele veranderingen in de forum afkortingen gedaan.

Er is nu een keuze om 'BTL' wel of niet weer tegen in de actieve topic's.
Dit doe je net als je overige instellingen via je 'Instellingen' optie die je onder de knop 'Mijn NLhiphop' kan vinden.
Let op: deze optie staat standaard op niet weergeven

De namen van moderators op de index zijn nu een link naar de PM ipv naar e-mail

12 overige bug(jes) gefixt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 24-05-2004 om 22:35:00
Weer een paar updates waar jullie als gebruiker de directe gevolgen van zullen merken.

Net als met BTL kan je nu kiezen om 'ONZ / WEB' wel of niet weer te geven in je actieve topic lijst.
Dit doe je net als je overige instellingen via je 'Instellingen' optie die je onder de knop 'Mijn NLhiphop' kan vinden.
Let op: deze optie staat standaard op niet weergeven

Ook het aantal berichten voor de PM is veranderd. Je kan nu 75 berichten in je Inbox en Outbox bewaren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2004 @ 22:40:56 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-07-2004 om 09:42:45
Forum is net even 10 minuten gesloten geweest, en misschien daarna even buggie. De UBB parser is vandaag geupdate, zodat als het goed is URL's op de juiste manier worden geparsed. Dat is dus iig wel de bedoeling. Mocht iemand nog iets scheefs tegen komen, meld het dan ff via de PM bij mij aub.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-08-2004 om 22:38:18
Mocht je nou denken, heej gister had ik in de stats 2300+ berichten, en nu nogmaar 1200+ hoe komt dat?

Is heel simpel. Het slap geouwehoer (oude onzin forum) wordt per vandaag niet meer meegetelt in de statistieken van de fora. Je bent geen berichten kwijt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2004 @ 23:42:48 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.