Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
en sommigen hebben geen leven | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 28-10-2006 @ 22:52 en sommigen hebben geen leven Naar wie verwijs je nu? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dope, ik moet zo werken...maar wil eik slapen. ---------------------------------------- .... | ||
Naar mijzelf, Iminic. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 28-10-2006 @ 22:55 Naar mijzelf, Iminic. ? Hoezo heb je geen leven... ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
je moedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 28-10-2006 @ 22:54 dope, ik moet zo werken...maar wil eik slapen. Werken, zo laat nog? Wat voor werk dan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 28-10-2006 @ 22:57 je moedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nee, het was mij. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
dus tog | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 28-10-2006 @ 22:58 (...) Werken, zo laat nog? Wat voor werk dan? in een club..... ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 28-10-2006 @ 22:59 dus tog 0546 omhoog met die fles! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
jij weet het | ||
![]() | ![]() |
Ey pas, als je in Almelo bent, waar ga je dan uit? En is er eigenlijk een plek ergens in Almelo voor hiphopperds? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
uit in almelo.. noh hiphop in almelo .. noh we gaan binnenkort wel ff ergens wat organiseren | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 28-10-2006 @ 23:04 uit in almelo.. noh hiphop in almelo .. noh we gaan binnenkort wel ff ergens wat organiseren Hehe, misschien moeten 'mensen' hiphop laten leven hier. Dit is niks, man. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is vast wel ergens een hiphop iets in almelo hoor of is almelo een dorp? [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 23:10:34 ] ---------------------------------------- .... | ||
stad | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
koel ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Almelo is een stad. Maar er is niet iets waar vaak iets met hiphop wordt gedaan ofzo. Tenminste, ik heb nog niks kunnen vinden... ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 28-10-2006 @ 23:08 is vast wel ergens een hiphop iets in almelo hoor of is almelo een dorp? noh is er niet, almelo is een kenker stad god tifus wat saai, en als er zo toevallig perongeluk een hiphop feesje is komen er 10.000 turken die dan denken dat ze de opem mic rippen maar je verstaat er geen zak van. 3 hoeratjes voor almelo en word naar alex... maar fok almelo man hier moet je niet zijn voor hiphop, ook geen zin om het proberen op te starten hiero, ga naar e'de daar is altijd wel wat te vinden [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2006 @ 23:31:32 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zo raar een stad waar ze nie eens een hiphop iets hebben. vast wel ergens wor..zelfs wageningen heeft dat voges mij. maar ben nu to mai wurk ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
pff je weet niet meisje, almelo is uber saai.. geloof me nou maar | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
geloof je wel hoor, vind het alleen raar... ben weg, kus ---------------------------------------- .... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
mn fokkin lange vloei is op ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 29-10-2006 @ 00:03 mn fokkin lange vloei is op Balen ![]() Edit: Pak een strippenkaart, a la D.A.C. style [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2006 @ 00:12:33 ] | ||
tips heb ik wel, en ik ga geen strippenkaart als vloei gebruiken, dat gaat me te ver maar ik heb al een L van mn pa's shagvloei gebouwd ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn tips zijn niet op... | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Owja, mijn fout... Ik ga slapen mensen, morgen fris naar Rotterdam toe Laterss | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
poehee.![]() ik ben aan het twijfelen over de aanschaf van een trompet/saxofoon.. of dat ik mn geld gewoon aan totale bullshit uit ga geven. | ||
Kost wel kenkerveel tijd om zo'n ding goed te leren bespelen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ehh ja true, maar tis niet zo dat ik iets anders te doen heb eigenlijk een saxofoon is btw ook keenkers duur, trompet weet ik nog niet precies | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Vriend van me krijgt 2 euro als hij een nieuwe kerkelijk liedje kan spelen op zijn trompet. Daar verdiend hij ze geld mee hahaha (van ze ouders krijgt hij dat ) ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 28-10-2006 @ 20:54 (...) Hoe de fuck kom je op je 18e al aan zo'n toffe kar ![]() PES6 trouwens net gespeeld, zelfs nog beter dan deeltje 5. ![]() ![]() | ||
Lid van de Oekrainsche Maffia zegt genoeg. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
speculeren is net als speculaas zonde van je tijd | ||
Bedankt man , wijze les. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
hehe trouwens over almelo , me vriendin woont in hengelo dus kom daar geregeld langs. lijkt me inderdaad best dood gat . Niet dat steenwijk alles is maargoed een stad als almelo verwacht je meer van. enschede is wel vet zag er gezellig uit laatst ff geweest. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Was een mooi avondje Zuiderpark.. Was bijna uitverkocht hehe. Eén groot gekkenhuis ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
eindelijk een overwinning ![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja.. ben ook helemaal gelukkig nu. Nu kan ik me morgen in Rotterdam helemaal uitleven.. Weekend kan niet meer stuk! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
kanker ik voel me zo ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zo de klok weer een uurke verzet duurt de dag weer wat langer iemand leuke plannen ik moet weer eens de zondag werken ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik was het vergeten weer dat de klok terug gezet werd, nu zit ik me dus te vervelen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
uur te vroeg op? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat ik vroeg wakker werd (8:45), maar toen was het dus pas 7:45 ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat liquid zegt. en wat is de nieuwe red hot chili peppers fijn http://download.yousendit.com/2FCB20A255B4CE7C ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
het leuke aan de wintertijd vind ik altijd dat je de eerste dag kan uitslapen maar dat werkt dus niet als je veel te vroeg wakker wordt, gaap ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
het is wel kut dat het nou al zo vroeg donker is ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ja wordt iedereen weer depri en sjachie blegh ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
word, da's kut net als 's ochtends in het donker naar school fietsen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |