Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 01-03-2007 om 23:55:32
Sowieso, elke keer als ik van te voren in die zaal sta bij een show, denk ik dat het qua sfeer mee zal vallen. En als dan de tracks komen en pompen ging het gewoon kapot los. Echt volledige tijd een 'pit' gewoon je zag gewoon mensen helemaal los gaan. Wat ik overigens te dope vond was toen When All Light Dies kwam...

" None of yall would be around if I could bring Pun back" ...ik en een maat zijn echt die-hard Punfan en sprongen zo hoog en schreeuwde die line zo hard mee, Vinnie gaf die probs ghehe...

Ik riep nog een keer " A.O.T.P. We Runnin This Rapshit" en Crypt The Warchild begon me te punchlinen woehahah...maar het was gewoon te ziek.

Ging echt me verwachtingen te boven, vooral toen Ghenghis Khan, Kublai Khan, Heavenly Devine, Animal Rap, On The Of War, I Against I, Heavy Metal Kings, Battly Cry, Tear It Down bijna allemaal achter elkaar werden gedraaid.

SHIT WAS DOPPEEEE.

Edit: op myspace van Chief Kamaachi staat dat AOTP II al in de maak is...dus dat dus! Jus Allah komt op volgende cd weer terug en zal mee-touren (van wat ik heb meegekregen).
En DJ Question was ook dope...ik had zijn scratch-moment echt goed gefilmt en dat vinnie zo mee deed, helaas was hij niet opgeslagen omdat ik mn phone te snel dichtklapte (kut Samsung dingen ook)....
Maar ja, als Outerspace weer vertegenwoordigd word mag Planetery ook wel komen van mij. Als het waar is wat er gezegt word kan ik dus een show verwachten met: Jedi Mind Tricks (incl. Jus Allah), Army Of The Pharaos en Outerspace....shit gaat nog doper zijn als Wu-Tang Clan dan ghehe!

Weet iemand trouwens die hier is geweest wat die intro was, met die soort " metal beat " van Crypt The Warchild, die shit was zo ziek gewoon meteen ging het kapot los.

Ow ja: degene die de goodies verkocht en shit was gewoon King Syze merkte ik op ghehe volgens mij had niemand het door, wel dope dat hij ook ff rapresentte.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2007 @ 00:01:05 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Rave
No sleep till Amsterdam
Gepost door Rave op vrijdag 02-03-2007 om 14:14:03
Die metal beat zou heel makkelijk van Dillinger Escape Plan kunnen zijn, of gewoon een beat die ik niet ken

Jus Allah komt op de eerst volgende jedi mind tricks cd en de AOTP 2? Wordt dan dope shit. In de zomer!
----------------------------------------
http://www.last.fm/user/Neody
Beyond focus... graduated from the ranks of hopeless
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.