Index / Optredens, festivals en parties / | ||
jyna | ![]() | ![]() |
!! Vrijdag 22 december @ het podium Hoogeveen !! U-niq & Winne DJ Wonderspin Zaal open: 20.00 uur Aanvang: 20.30 Entree 7 euro Reserveren kan! Surf naar www.hetpodium.nl | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
misschien ga ik daarheen is wel in de buurt | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
7 euro is niks ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Mijn aardrijkskunde is 0,0 dus kan iemand mij vertellen waar Hoogeveen ligt?![]() | ||
![]() | ![]() |
hoogeveen ligt in de drenthe![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ow daar schaatsen ze toch ook? das wel ver weg dan zeg, jeetje ---------------------------------------- .... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Drenthe? Hmm inderdaad wel ver.. Hier moet ik nog een nachtje over slapen..![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
kapo, ga dan niet naar hoogeveen maar kom gewoon in groningen de 22e. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ja zou ook kunnen, ik kijk ff het is beide wel reisbaar voor mij hoogeveen is km of 35 40 en groningen 65 ofzo. zie wel ff ben nu ff weg later | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-10-2006 @ 15:38 ow daar schaatsen ze toch ook? das wel ver weg dan zeg, jeetje bedoel je Heerenveen niet? Ze zullen er vast wel schaatsen maar ik denk dat ze er in Heerenveen wat meer bekend om staan | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hey, die tour gaat door heel nederland. dus ze komen vast wel een keer in de buurt bij iedereen. k benblij dat er tenminste weer iets dopes naar groningen komt. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe Heereveen kan ook, ik weet nie daarom vraag ik maar blijf alsnog ver. beter komen ze naar arnhem ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hoogeveen ligt 15 minuten van zwolle ( zei een vriendin van mij die daar woont ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-10-2006 @ 15:38 ow daar schaatsen ze toch ook? das wel ver weg dan zeg, jeetje Je doelt op Jan Bols zeker? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
en gistere konden ze niet komen wat een bitches ik was voor hun gekomen | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 30-10-2006 @ 16:07 en gistere konden ze niet komen wat een bitches ik was voor hun gekomen Hehe, heb je het verder wel naar je zin gehad, ondanks slecht eten enz. ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe zie mn post in het meet the streets topic ik vond het wel strak maar het geluid gewoon kut.. jammer dat excellent alleen beef maakte en niet ging freestylen | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 30-10-2006 @ 16:12 hehe zie mn post in het meet the streets topic ik vond het wel strak maar het geluid gewoon kut.. jammer dat excellent alleen beef maakte en niet ging freestylen Ja ik had het in dat topic al gelezen, daarom zei ik het zo haha... | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 30-10-2006 @ 16:07 en gistere konden ze niet komen wat een bitches ik was voor hun gekomen dikke word ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
jyna | ![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 30-10-2006 @ 15:22 Mijn aardrijkskunde is 0,0 dus kan iemand mij vertellen waar Hoogeveen ligt? ![]() Hoogeveen ligt in Drenthe www.kaartvanhoogeveen.nl ![]() | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Had m'n antwoord al maar toch bedankt ![]() Ohw trouwens.. Je link werkt niet.. ![]() | ||
![]() | ![]() |
de spreekwoordelijke knoop wordt doorgehakt waarschijnlijk ben ik er![]() | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |