Index / Algemene zaken / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd jongen ![]() namens de EU [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:20:11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd je weet ik gun het je van harte![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() maar bedankt voor alle felicitaties enzo hehe.. Alleen wel beetje laat dap, iedereen had me al zo'n beetje gefeliciteerd hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:22:58 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Weer zo'n popo er.. Grapje! ![]() Gefeliciteerd, man! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
lees eens wat er ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:22:55 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
staat toch echt crew achter je naam hoor!![]() maar nu moet ik dus wel bang voor je worden of nog steeds niet? ![]() je hebt me niet eens gewaarschuwd! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:23:58 ] ---------------------------------------- .... | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd man... | ||
![]() | ![]() |
angst is nog nergens voor nodig.. I ain't got the force ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen die je al gefeliciteerd had was mooi te vroeg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Hoezee! Hoezee! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd gek! Toch nog een crewmember uit de mooiste stad van Nederland, werd eens tijd. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik was te vroeg! ![]() Gefeliciteerd gap ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 30-10-2006 @ 20:25 ik was te vroeg! ![]() haha voor de verandering ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:26:15 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ik ben blij muss is echt zo'n gast die je dat gunt | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-10-2006 @ 20:25 (...) haha voor de verandering ![]() en bedankt ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:29:28 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 20:23 angst is nog nergens voor nodig.. I ain't got the force goo with the force muss, feel the dark site, kutmod ... waag et is om me berichten te edditen of een topic van me dicht te doen | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Gèfèlisiteâh gâhzâh. Vèl sukses mejje nieuwe functie en welkom nètuâhlijk (âhk al ben ik zellef gèn crew-lid). Geniet ervan en doe je bes. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
feli muss ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 30-10-2006 @ 20:29 (...) goo with the force muss, feel the dark site, kutmod ... waag et is om me berichten te edditen of een topic van me dicht te doen jij zal de eerste zijn die ik zal editten.. of nee toch replay, die taalfouten even verbeteren hehe.. maar wees niet bang ik ben gewoon redactie en dat is crew zeg maar ofzo ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Geflistterd. Rollen bollen met Ozcan heeft zijn vruchten afgeworpen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd gozert! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
dap waarom staat er zo'n kutvlag in het midden van de taart en niet de nederlandse zoals het hoort op NL - HipHop edit: ontopic: nog steeds Gefeliciteerd [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 20:37:52 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 30-10-2006 @ 20:32 (...) jij zal de eerste zijn die ik zal editten.. of nee toch replay, die taalfouten even verbeteren hehe.. maar wees niet bang ik ben gewoon redactie en dat is crew zeg maar ofzo ozcan is ook crew, hij kan wel editten en niet fronten op mijn spelling! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeli! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 30-10-2006 @ 20:25 ik was te vroeg! ![]() Gefeliciteerd gap ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd man, en blijf komen met party- en cdreviews eeh! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Groentje! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Gefeli | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteert! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd gozer, welkom bij de club! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
dankje! gefliciteerd MuSS070 ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 30-10-2006 @ 21:25 gefeliciteerd man, en blijf komen met party- en cdreviews eeh! hehe dat is wel de bedoeling, nu nog hopen dat mensen het ook blijven lezen haha en @ Spook, Club? waar is het clubhuis dan? @de rest, jaja bedankt nogmaals enzo haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2006 @ 21:58:19 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd MuSS ![]() ![]() | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
congrats muss, als ik je ooit in de trees tegenkom krijg je wel een biertje van me ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 30-10-2006 @ 23:11 congrats muss, als ik je ooit in de trees tegenkom krijg je wel een biertje van me Yeah dat soort reacties zijn toch hartverwarmend ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
van harte ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
![]() | ![]() |
muss ik weet dat je er bent of doie je niet meer aan slowchatten![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Yo gefeliciteerd man, veel succes enzo en blijven gaan met die reviews. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
gefeli ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Index / Algemene zaken / |