Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha RTL5 nu | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ben aan het kijken ja, erg grappig | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
der zit ook een belg bij | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
die donkere chick .. wowowwiewa zou borat zeggen | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehehe DGE lag plat | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
zijn belgen en nederlanders door elkaar, de presentatie ook ik moet trouwens zeggen dat die nerds er nog erger uit zien en doen dan die in amerika | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha geweldig dit! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ff kijken | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
damn, je mag op je 19e al, ik zou me ook wel als een nerd gedragen daar als ik dat wist HAHAHAHAHA | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
gaat ie weer! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Erik & Arjan zijn best wel dé shit | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
![]() hij lijkt er wel een beetje op. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
hijs eng gek | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
die Ramona is helemaal niet zo dom, oplichtster met d'r kelly stem | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dat dansen, o mijn foking god. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wel schattig die vlaamse meisjes | ||
![]() | ![]() |
Zeker wel, en zag haar daar lief dansen. En dan die lompe nerd daaromheen op en neer springen..ahrg..pijn.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dat is mooi toch, ik vind dat echt prachtig | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad prachtige televisie. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Die Peter vond ik eigenlijk helemaal niet zo'n nerd .. vond ik wel mee vallen. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Die tweeling héhe lol, ''Daar heb je die eerste weer'' ---------------------------------------- joden | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
whahahahahhaahaha, zalige aflevering ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe waar zit de bikinilijn? de borsten..![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Inge''zapt'' | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
ja was weer grappig, die daniella is zo ongelofelijk dom. vond die Ture ook nog een vrij normale kerel, al de rest daarintegen. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha Erik & Arjan zijn zoiezo de dopeste Ramona = Kelly 2 | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
arjan en erik zijn G. ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Erik ![]() | ||
B-records![]() |
![]() | ![]() |
Die tweeling zijn zker Gay ja hahaha![]() Maar zitten zker wel chiks bij ![]() ![]() whaha [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 22:15:39 ] | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Die gasten gingen compleet los, hoe grappig om te zien dit. ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
allemaal janken | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Nee! de lekkerste is eruit, deborah ![]() ---------------------------------------- joden | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
HAHA die nerds, OH MY GOD! | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Lol dat geluid van dat wijf of wie dat ook was toen ze huilde, whaah ---------------------------------------- joden | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
oh haha, ik dacht dat een van die nerds dat was, ach, het zijn een stelletje huillebalken ook | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Ja, wel mooi om te zien XD ---------------------------------------- joden | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: B-records schreef op 06-11-2006 @ 22:14 Die tweeling zijn zker Gay ja hahaha ![]() Maar zitten zker wel chiks bij ![]() ( Plaatje ) whaha Uhm zijn dat vrouwen? of mannen? huh? ---------------------------------------- argh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe, ik zag die eerste aflevering, heb ik wel om gelachen in ieder geval. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
renate is lekker ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 06-11-2006 @ 22:39 HAHA die nerds, OH MY GOD! ik ga ook nerd worden...:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 07-11-2006 @ 17:46 renate is lekker woord, jammer dat ze weg is bij TMF want daar zag je haar best wel vaak ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Dieje nerd met zen snorretje en zen grappig brilletje is nu een koppel met dat meisje dat vorige week die quiz won, stond deze morgen in de krant. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
![]() foto van google | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Hunnybee![]() |
![]() | ![]() |
mijne favo hiere ![]() Boeman Christophe ![]() | ||
Ja, dieje christophe is (na de opnames) een koppel geworden met die een die zogezegd nog in het rallycircuit zat. Hoe de fok is dat mogelijk. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hunnybee![]() |
![]() | ![]() |
jep, naar het schijnt is dit een serieuze relatie geworden ![]() | ||
![]() | ![]() |
Is't vanavond weer op? | ||
nope, gisteren ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ah kutje | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] |