Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] ]
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 15-11-2006 om 10:27:54
Quote:
Filo-Sophie schreef op 15-11-2006 @ 10:06
(...)

1. Zeker weten? Dan zou je niet zo bitchen op meisjes..
2. Lijkt me best wel lastig aangezien je een 'hij' bent..
3. Dat denk je maar dat komt omdat je in een trip zit..
4. Haarkleur/model wtf boeit dat.. En ik heb toch wel degelijk hersenen aangezien ik nu aan het typen ben.. Lastig zonder hersenen Als dat wel kon, zou jij er een perfect voorbeeld voor zijn..
5. Nee ik ben niet de vriendin van darryl en ook niet de hoertjes van THC, ik schrijf niet over het straatleven zoals Ali B..

nu jij weer


1 Ja zeker weten, en ik geef gewoon mijn mening. Net zoals jij nu doet.. En als zij niet zou willen dat ik haar kapsel een pottenkapsel noem dan moet ze maar geen pottenkapsel nemen en het hier posten e?
2 Scherp gezien, mijn punt dus ook.
3 Nope doe geen drugs
4 Ok ik heb geen hersenen, ik ben een kk lowbrain. Want jij begreep me niet en ik maakte toen een opmerking over jouw intelligentie en toen zei jij dat ik juist dom was... Nee juist ik ben de lowbrain.
5 THC RECORDZZZZ yo!

Nu jij weer.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 15-11-2006 om 10:32:43
eej stelletje kut koters.... ga je is gedragen... eeuwige gezeik altijd op elkaar...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0201 sec.