Index / [arch] Battle corner / | ||
QreZIX QreZiX |
![]() | ![]() |
hey ben hier nieuw genaamd qrezix komik hier ben 14 jaar maar rijm als een tierelier een jonkie mischien maar blijf het blijft MIJN manier ik laat niemand in de weg komen anders zal ik je weg moeten branden of stomen kken geen genade yup dit wasik die praate ![]() ![]() maar ben hier nieuw ben 14 jaar doe net aan rijmen enzo luister wel veel muziek vooral Eminem 50 Cent etc etc greetzz ---------------------------------------- Weer een spambericht erbij | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
Eminem? kan niks van hem vinden,maakt die beetje dope hip hop? ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
RHYME read tha signature |
![]() | ![]() |
tja what more can i say ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: QreZIX schreef op 28-03-2003 @ 14:38:37 hey ben hier nieuw genaamd qrezix komik hier ben 14 jaar maar rijm als een tierelier een jonkie mischien maar blijf het blijft MIJN manier ik laat niemand in de weg komen anders zal ik je weg moeten branden of stomen kken geen genade yup dit wasik die praate ![]() ![]() maar ben hier nieuw ben 14 jaar doe net aan rijmen enzo luister wel veel muziek vooral Eminem 50 Cent etc etc greetzz welkom Qrezix, maar van je battle zie ik niks je doet een intro en een uitro zonder Active-X alhoewel, dat gebruikt niemand in z`n tricks maar goed, fijn dat je er bent, dan kan je wat forum spitten vent.... ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
QreZIX QreZiX |
![]() | ![]() |
tja zoals je kunt zien kan ik er nog niks van maar zal mn best doen ![]() vind het wel leuk ---------------------------------------- Weer een spambericht erbij | ||
![]() | ![]() |
zo zoek je een date naam........ leeftijd 14 jaar hobbies eminem 50 cent etc??? welcome [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2003 @ 15:14:28 ] ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
miss_e the girl with tha tude |
![]() | ![]() |
RhYmE ga jE hem regelen ofzO? maar jah WelComE QreZix [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2003 @ 23:07:20 ] ---------------------------------------- hate me couse i'm beautifull, well i don't like you either | ||
![]() | ![]() |
haha nee dushi hij denkt dat het een date site is ofzo hij vermeld alles ben je geinteresseerd?? 14 jaar is dat te oud of te jong?? ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hmmm www.hiphopdating.nl .. hehe vet | ||
![]() | ![]() |
dap ben je al een meisje of jongen voor hem tegen gekomen ook 14 jaar ongeveer eminem, 50 cent?? ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
![]() | ![]() |
ik heb wel iemand in ged8en ---------------------------------------- hate me couse i'm beautifull, well i don't like you either | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
miss_e heeft wel interesse dus | ||
![]() | ![]() |
wow jullie waren vroeg en wie heeft miss_e in ged8en ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
![]() | ![]() |
hahah ik val niet op kleine jongetjes maar jah het is eigenlijk geen girl die ik in ged8en heb maar ik weet niet of hij wil wil jij? ---------------------------------------- hate me couse i'm beautifull, well i don't like you either | ||
![]() | ![]() |
nee sorry laat hij maar gaan chatten op foxkidsplanet.nl is misschien beter voor hem waarom add hij eigenlijk geen repy ---------------------------------------- DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME | ||
Index / [arch] Battle corner / |