Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 05-11-2006 om 21:27:23
Dan moet je de poort die je torrentdownloadgeval gebruikt even openzetten.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 05-11-2006 om 21:30:00
Quote:
Schaduw schreef op 05-11-2006 @ 21:25
Heb je je poorten geforward?

Jep.


Quote:
Liquid schreef op 05-11-2006 @ 21:27
Dan moet je de poort die je torrentdownloadgeval gebruikt even openzetten.

Hmm, die staat al open, dat test ie automatisch toen ik em installeerde.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 05-11-2006 om 21:31:06
Dan weet ik het niet..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 05-11-2006 om 21:32:25
Shit, thnx anyway.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 05-11-2006 om 21:32:29
In dat geval ligt het niet aan je router. Heb je je download/upload instellingen wel goed ingesteld? Als je je upload heel laag instelt, download je ook een stuk langzamer.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 05-11-2006 om 21:35:12
Hmmm, eens even daar kijken Liquid.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 05-11-2006 om 21:52:43
Gister 3 js gesmoked met wiet waarvan je geil word hahaha


Maar ik heb met me stomme kop me zak in de shop laten liggen damn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2006 @ 21:53:38 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
rame
Gepost door rame op zondag 05-11-2006 om 22:03:46
niet zo heel slim
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 05-11-2006 om 22:25:37
Ik ben over anderhalf uur jarig, joepie!
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zondag 05-11-2006 om 22:27:05
Ik nu.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 05-11-2006 om 22:27:49
Gefeliciteerd dan!
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zondag 05-11-2006 om 22:29:03
Dank je. Jij ook.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 05-11-2006 om 22:30:42
Gefeli Kaya http://www.dosky.info/files/swf/puppytwister.swf nog bedankt hiervoor

Gefeli Thomas http://www.thottbot.com/ voor als je er ff niet uit komt tijdens wow

tog nog even persoonlijk kom ik om de hoek..
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 05-11-2006 om 22:32:52
Hehe thanks man, kende alleen de site al maar toch sociaal!
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 05-11-2006 om 23:42:43
Ik moet voor school binnenkort een beschouwing schrijven over Normen en Waarden.
Iemand hier die een goed onderwerp over heeft, ik moet namelijk ook nog eens wat artikelen over dit onderwerp zoeken. En moet het morgen inleveren die artikelen.
Jaja ik weet ben er laat mee mja.. laatste tijd zo druk met school..

Ik dacht persoonlijk over een beschouwing te schrijven over iets de normen en waarden tussen de Islam en Christenen. Maar ik denk zelf dat het best moeilijk is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2006 @ 23:46:05 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 05-11-2006 om 23:45:02
hier

http://www.destentor.nl/veluwenoord/article788434.ece
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 05-11-2006 om 23:47:43
Mannelijkheid in crisis
Toch is de positie van de man anno 2003 minder rooskleurig dan het bovenstaande rapport doet vermoeden. Zoals al eerder vermeld, hebben homoseksuelen vorm gegeven aan het vroege prototype van de metroseksueel, en niet zonder reden. Zo onzeker als homo’s voor hun acceptatie over hun identiteit en hun sociale positie waren, zo onzeker is de westerse man tijdens de jaren ’90 over zichzelf. In ‘Male Impersonators’, het boek wat voorafging aan zijn introductie van de metroseksueel, beschrijft Mark Simpson het ‘geheim’ achter de mannelijke narcist rond de eeuwwisseling. Zijn cosmetica-assortiment met gezichtscrèmes, etherische oliën, haarschuim en eau de cologne is geen liefkozing van zijn eigenbeeld, maar een poging dichter in de buurt te komen van de David Beckhams die hem vanaf billboards, tv-schermen en tijdschriftcovers stralend toelachen terwijl ze reclame maken voor dezelfde producten waarmee hij zijn beautycase vult en zijn portemonnee leegt. Op zijn zachtst gezegd een vrij deprimerende omschrijving van de moderne man. Wat is er met de sterke, zelfverzekerde, zich niets van trends en mode aantrekkende man gebeurd waardoor hij nu opeens wanhopig achter schoonheidsidealen aanrent?
Volgens Henk Noort, psycholoog en schrijver van onder andere ‘Vrouwen willen maar één ding…’ is deze onzekerheid het gevolg van een nieuwe rolverdeling in de man-vrouw verhouding. “De feministische golf die vanaf de jaren 60 inzette, heeft als resultaat gehad dat de moderne vrouw economisch onafhankelijk is geworden.” Dat heeft zo zijn gevolgen voor de man-vrouw verhouding gehad. “Waar mannen voorheen zichzelf beoordeelden en beoordeeld werden in hun rol als kostwinner, zijn de factoren uiterlijk en sociale vaardigheden een veel grotere rol gaan spelen voor de vrouw.” Vrouwen zijn niet alleen meer gaan eisen, maar zijn ook assertiever en meer zelfverzekerd geworden. De vrouw is niet meer bij uitstek de passieve deelnemer in het liefdesspel. “Als het ware fluit de vrouw nu naar de bouwvakkers, en dat gaat er bij de man niet altijd even gemakkelijk in. De traditionele keurslijven waarin de seksen zich altijd bevonden hebben zijn doorbroken.” Mannen zullen zich dus meer moeten ‘aanpassen’ aan de wensen van de vrouw om nog een kans te maken, een kwestie van overleven.

voila, de veranderende normen die vrouwen aan hun beoogde partner stellen komen perfect terug in de psychologische analyse van het stereotype metroseksueel.

Het heeft alleen geen flikker met Islamieten en Christenen te maken. Dat onderwerp is overigens al zo verschrikkelijk uitgekauwd dat je je lerares een veeg in dr nek zou moeten geven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2006 @ 23:50:26 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 05-11-2006 om 23:48:59
Beide goede onderwerpen thanks..
Verder nog iemand iets..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 05-11-2006 om 23:50:39
Een beetje fatsoen begint bij jezelf
Tijdschrift Communicatie, november 2002

De afgelopen jaren is de noodklok steeds vaker gaan luiden: onze normen en waarden zijn in verval. De Nederlandse regering pleit voor versterking van de normen in de samenleving. Maar hoe kun je mensen zover krijgen dat ze weer op een respectvolle manier met elkaar omgaan? Ex-minister Heinsbroek stelt: ‘Elk product is verkoopbaar, het is maar hoe je het verpakt.’

Na de doodslag van René Steegmans in Venlo is de discussie over het effect van campagnes weer opgelaaid. Hoe kan de overheid ons – asociale burgers – fatsoen bijbrengen? Ex-minister Heinsbroek kwam in augustus met een opvallend voorstel: de regering zou met een campagne met een marketingaanpak de burgers weer normen en waarden moeten bijbrengen. Ook demissionair premier Balkenende liet het zich regelmatig ontvallen: ‘fatsoen moet je doen’. De regering is inmiddels gevallen, maar met de verkiezingen voor de deur is het debat over normen en waarden nog lang niet ten einde. Heeft Heinsbroek gelijk: zijn normen en waarden te verkopen?
Het draagvlak om normen en waarden aan te pakken groeit. Al vaker laten Nederlanders zich publiekelijk uit over het onbeschofte gedrag van landgenoten. Let wel, altijd de buurman: nooit staat het eigen gedrag ter discussie. Zijn normen en waarden te veranderen met tv-spotjes?
‘Heinsbroek’s opvatting dat met marketing alles is te verkopen, is een overschatting van de kracht van tv-spotjes en een onderschatting van de problematiek,’ stelt Frank Peters, bestuurslid van Sire en senior consultant en partner van een communicatiebureau. Voor de Stichting Ideële Reclame (Sire) maken reclamebureaus belangeloos campagnes waarin maatschappelijke problemen aan de orde worden gesteld. Sire heeft van september tot half november ook een anti-huftercampagne. Als in een kinderboekje wordt onbeschoft gedrag beschreven door middel van voor iedereen herkenbare situaties. De spotjes gaan over wildplassen, niet opstaan in de tram voor oude mensen of grof taalgebruik. ‘Er is bewust voor gekozen niet af te sluiten met een moralistische zin die aangeeft dat dit gedrag slecht is. Zo komt de boodschap ook wel over, en met zo’n extra toevoeging zwaai je weer zo met het vingertje,’ vult Peters aan.

Grappig en leuk De campagne kan de goedkeuring van de Wageningse ontwikkelingseconome Marijke Kuiper niet wegdragen. Kuiper deed onderzoek naar campagnes met gedragsbeïnvloeding als doel. Kuiper: ‘De Sire-reeks met Nijntje-pastiches tegen onbeschoft gedrag is belachelijk. Recente campagnes tegen zinloos geweld en ander onaangepast maatschappelijk gedrag zijn vaak grappig en leuk, maar tevens totaal ineffectief – als ze al niet averechts werken – omdat het succes wordt afgemeten aan het bereik en niet aan de effectiviteit. De overheid en organisaties als Sire zouden zich ernstig moeten beraden over de manier waarop zij ongewenst gedrag van mensen trachten te veranderen,’ waarschuwt Kuiper. Frank Peters voelt zich beslist niet aangesproken door de kritiek van Kuiper. Peters: ‘Er bestaat nogal wat begripsverwarring over Sire. Dit onderzoek van Marijke Kuiper was een onderzoek naar het effect van campagnes over alcoholmisbruik dat gedragsverandering tot doel had. Sire heeft dat doel niet. Sire heeft maar één doel: het agenderen van issues die blijven liggen, in de hoop dat groepen het vervolgens oppikken.’ Peters gelooft niet dat je met campagnes gewenst gedrag kunt afdwingen. ‘Gedragsverandering ligt veel dieper. Het is een illusie om te denken dat je dat met een campagne kan veranderen.’
Marijke Kuiper is daar nog niet helemaal over uit: ‘In succesvolle campagnes wordt een beroep gedaan op de menselijke neiging tot conformisme. Kortom: de succescampagne doet een beroep op kuddegedrag.’

Anne van der Meiden, hoogleraar communicatiewetenschappen en emeritus predikant brak een lans voor zijn opvatting dat de kerk gebruik moet maken van marketingmiddelen om haar bereik te vergroten. Hoe denkt hij over het idee om normen en waarden te verkopen? ‘Absoluut niet mee eens,’ stelt Van der Meiden resoluut. ‘Bovendien,’ vult hij aan, ‘heeft de overheid in de jaren negentig het effect van overheidscampagnes al eens onderzocht en de resultaten waren vrij vernietigend. Dat had Heinsbroek moeten weten. Normen en waarden zitten diep geworteld in de opvoeding. Vooral voorbeeldig gedrag moet worden gestimuleerd.’
Maar, wie geeft het goede voorbeeld? De overheid is momenteel niet zo’n geloofwaardige afzender. Niemand nam verantwoordelijkheid voor het drama in Srebrenica. Het opstappen van het kabinet vlak voor het zomerreces was nauwelijks iets meer dan een gebaar. De wachtlijsten in de zorg zijn lang, de criminaliteit en het onveiligheidsgevoel nemen toe. Met andere woorden, moet een boodschap over fatsoenlijk, respectvol en verantwoordelijk gedrag wel van de overheid komen, en zo nee van wie wel?
Soms laten popzangers, zoals Bono van U2, Sting en recent George Michael, zich maatschappijkritisch uit. Ook grote merken, populair onder jongeren, zouden een zender met autoriteit kunnen zijn. Samenwerking is al eens door de overheid geprobeerd in de campagne over klimaatverandering, waarin een groot aantal bekende Nederlanders vertelde waarom zij bewust met het milieu omgingen. Toch kleven hier aanzienlijke nadelen aan. Merken en mensen hebben een imago. Wat de één geweldig vindt, kan de ander afschuwelijk vinden. Bovendien kan een reputatie veranderen. Geen koe zo bont of er zit een vlekje aan.

Immanuel Kant
Een begin kan zijn om te zoeken naar een gemeenschappelijke norm. Wat zou deze zijn? ‘Die hebben we al,’ meent Van der Meiden: ‘ “Laat u in uw handelen voortdurend leiden door de overweging op welke wijze u zelf behandeld wilt worden” van Immanuel Kant. Dit zou de grondregel in ieders opvoeding moeten zijn.’ Ook Van der Meiden kijkt bij gedragsverandering niet zozeer naar wie maar naar plekken waar invloed op mensen is. ‘Dat is waar mensen samenkomen, zoals via politieke partijen, kerken, verenigingen. Nog altijd bezoekt 1,4 miljoen mensen regelmatig een kerk. Die duizenden die niet gebonden zijn, daar hoef je je hoop niet op te vestigen. Een goede infrastructuur zijn ook de vrouwenbonden. Deze zijn heel lokaal georganiseerd en daar bestaat een grote belangstelling voor dit onderwerp. Het is belangrijk dat mensen discussiëren. Dan namelijk vormen zij zich een mening en komen ze erachter waar hun normen en waarden liggen.’
Inmiddels is er op gemeentelijk niveau al het een en ander op gang gezet. Gouda heeft recent tien gouden stadsregels geformuleerd. In Rotterdam is de gemeente verder gevorderd. Wim von der Donk, verbonden aan de Universiteit van Tilburg als bijzonder hoogleraar maatschappelijke bestuurskunde, is erg enthousiast over de werkwijze in Rotterdam en spreekt zelfs van ‘een weldadig praktische en bovendien succesvolle aanpak van de kwestie normen en waarden’. Von der Donk: ‘We moeten het niet hebben van slimme marktwerking of strenge overheidsregels. Ik geloof niet zo in prikkels en preken.’ In Rotterdam gaf psycholoog René Diekstra leiding aan een pilot ‘stadsetiquette’, die voortvloeide uit het daar gevoerde stadsdebat. Von der Donk: ‘Het idee is eenvoudig: als meer mensen in de stad rekening met elkaar houden, wordt het leven er aangenamer op. Vanuit deze gedachte proberen Rotterdammers per buurt of straat omgangsafspraken te maken en deze vervolgens vast te leggen in de stadsetiquette. In het project is indringend geleerd dat voor duurzame verankering van omgangsvormen voor de straat en de stad niet zozeer commissies, maar betrokken burgers moeten worden ingeschakeld. En dan is een handjevol betrokken burgers in de wijk al genoeg. Daarbij geldt wel, dat in buurten met veel ‘straatstress’, bijvoorbeeld vanwege grote veiligheidsproblemen, een geloofwaardige aanpak van althans de ergste problemen voorafgaat aan een mogelijkheid tot een serieus gesprek.’
Benieuwd geworden door de initiatieven in Rotterdam en Gouda besloot communicatieadviseur Bob Duynstee eens te gaan informeren hoe het er voor staat in de gemeente Amsterdam, de plaats waar hij woont en werkt. Een begin bleek gemaakt in de vorm van een rapport over stadsetiquette, maar veel verder dan dat was men nog niet. Duynstee: ‘Het kwam erop neer dat de volgende stap zou zijn: we gooien er een campagne tegenaan.’ Niet zo nuttig, vindt Duynstee, dus probeert hij de gemeente er nu van te overtuigen een conferentie te beleggen met betrokken vakgenoten en geïnteresseerden uit de communicatiewereld over hoe de feitelijke implementatie van een anti-huftercampagne moet zijn. Duynstee: ‘Hoe krijg je het woord en de beste bedoelingen op straatniveau? Naar mijn idee gaat de normen- en waardendiscussie vooral over het gedrag dat je tegenkomt in je eigen wijk. Dus: wat doe je aan de stront voor je deur?’

Sandra Langendijk

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-11-2006 om 23:51:50
lappentekst-alert
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 05-11-2006 om 23:52:00
mosterd na de maaltijd, met-het-uitsterven-bedreigde-vogelsoort!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2006 @ 23:54:35 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 05-11-2006 om 23:54:50
Quote:
MuSS070 schreef op 05-11-2006 @ 23:50
Zijn normen en waarden te veranderen met tv-spotjes?

dank je.. dit vind ik wel een goed onderwerp om een beschouwing over te schrijven.

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-11-2006 om 23:56:40
wormen en maden
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 05-11-2006 om 23:57:49
geen probleem, moest deze shit tijd geleden voor school lezen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 00:04:39
nja ik moet dus nu tig artikelen hebben die met de stelling:

Reclame heeft een goede invloed op de normen en waarden van jongeren tegenwoordig.

'T wordt een lange nacht volgens mij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 00:06:37 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 06-11-2006 om 00:05:29
lever t gewoon later in
Vent
Gepost door Vent op maandag 06-11-2006 om 00:06:18
Quote:
dap schreef op 05-11-2006 @ 23:56
wormen en maden

hahaha
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 00:07:35
@ masahiro.

Ik zou dat wel willen, maar ik ken mijn leraar Nederlands. Als ik het morgen niet inlever krijg ik die artikelen niet bij mijn SE Beschouwing en Brief schrijven voor nederlands. En die heb ik heeeeeel hard nodig.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 06-11-2006 om 00:09:03
Ik vond Nederlands op het voortgezet onderwijs altijd de shit, nu krijg ik alleen nog maar mierenneukverhaaltjes over interpunctie en incongruentiefouten
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Vent
Gepost door Vent op maandag 06-11-2006 om 00:10:05
HUUZZUH WAARS JE MSN
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 06-11-2006 om 00:10:46
wacht, mijn geest werd bezet gehouden door 4 pagina's aan metroseksualiteit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 00:11:46 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 00:11:05
Enigste leuke aan Nederlands is het debatteren en discussiëren. Geef mij maar economie, das het enigste vak waar ik bijna een 9 voor sta.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 06-11-2006 om 00:18:07
Net alsof mij het kan schelen wat een bijwoord is en shit. Heb wel belachelijkere dingen moeten leren voor Nederlands maar die waren zo belachelijk dat ik de namen ff kwijt ben.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 00:18:28 ]

----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 06-11-2006 om 00:20:22
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je je goed uit kunt drukken, en daar helpt Nederlands zeker bij. Als ik kijk naar hoe sommigen op dit forum hun mening verwoorden begrijp ik dat ze niet serieus worden genomen, zelfs als ze een goed punt hebben.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 00:20:24
luister hans teeuwen - middlbare school
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 06-11-2006 om 00:25:04
https://www.youtube.com/watch?v=nUbWj6ajyxs&mode=related&search=

deze is zooooooooooo meester hahahah
pitaddict
yeah chicks rule!
Gepost door pitaddict op maandag 06-11-2006 om 00:28:14
Quote:
Huussuh schreef op 06-11-2006 @ 00:10
wacht, mijn geest werd bezet gehouden door 4 pagina's aan metroseksualiteit


hahaha
----------------------------------------
het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 01:15:04
Quote:
Huussuh schreef op 06-11-2006 @ 00:20
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je je goed uit kunt drukken, en daar helpt Nederlands zeker bij. Als ik kijk naar hoe sommigen op dit forum hun mening verwoorden begrijp ik dat ze niet serieus worden genomen, zelfs als ze een goed punt hebben.


Word ( niet dat ik het zelf hier doe maar dat maakt mij geen flikker uit.. )
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 06-11-2006 om 01:17:24
ja vind ik ook ik vind dat ik me meestal wel goed verwoorden kan
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
pitaddict
yeah chicks rule!
Gepost door pitaddict op maandag 06-11-2006 om 01:43:23
Quote:
bigsam schreef op 06-11-2006 @ 01:17
ja vind ik ook ik vind dat ik me meestal wel goed verwoorden kan


dude.. .. serious?
----------------------------------------
het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken
Vent
Gepost door Vent op maandag 06-11-2006 om 01:47:21
Hahahaha word, doet me denken aan die opmerking van livio, wacht ik zoek hem op

Quote:
livio schreef op 05-11-2006 @ 13:39
Kun jij eens een keer niet met je kontgat praten?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 01:47:44 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 06-11-2006 om 01:50:54
Quote:
pitaddict schreef op 06-11-2006 @ 01:43
(...)

dude.. .. serious?


je ziet hier net op het forum, je weet niet,

oja lik mn ballen
(misschien verwoord ik me zo op jou niveau, pitpoes)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 01:59:50 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 01:52:13
Een weekend als deze doe ik nooit meer ( op vakanties na dan )..
pff..

Ben al wakker sinds zaterdagmorgen om 9 uur.. en heb tot die tijd niet geslapen.. na het uitgaan in 1x door naar voetbalwedstrijd en gelijk daarna aan me huiswerk gezeten..
Ben kapot.. dus ik ben slapende..

Trusten mensen.. eindelijk me zachte bedje weer in..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 01:52:29 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
pitaddict
yeah chicks rule!
Gepost door pitaddict op maandag 06-11-2006 om 02:00:54
Quote:
bigsam schreef op 06-11-2006 @ 01:50
(...)

je ziet hier net op het forum, je weet niet,

oja lik mn ballen
(misschien verwoord ik me zo op jou niveau, pittert



kep genoeg posts van je gelezen
ga spelen
----------------------------------------
het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 06-11-2006 om 02:02:09
oow mooi je kan lezen,
je hebt gelijk ik ben een domme jongen ,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Vent
Gepost door Vent op maandag 06-11-2006 om 02:04:16
Wooot je moet echt the fresh prince checken, die shit is te grappig.

http://tvlinks.voodeedoo.org/The%20Fresh%20Prince%20of%20Bel-Air_links.html

Yo wat doen mensen sowieso hier in de slowchat om 2 uur
ow en sam van mij mag je ook wel gaan spelen eigenlijk
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op maandag 06-11-2006 om 02:05:24
ik poog te schrijven ,maar wil niet echt lukken
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Vent
Gepost door Vent op maandag 06-11-2006 om 02:06:17
Ehhhh ik zeg gewoon doorzetten, of draai er nog 1tje om het creative proces een handje te helpen.

edit: dat is wel wat ik doe iig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 02:06:50 ]
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op maandag 06-11-2006 om 02:07:36
haha tjah ik kheb geen stash ofzo ,..ik doe wel een peukie dan
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
pitaddict
yeah chicks rule!
Gepost door pitaddict op maandag 06-11-2006 om 02:08:51
Quote:
Vent schreef op 06-11-2006 @ 02:04
(..)
Yo wat doen mensen sowieso hier in de slowchat om 2 uur
ow en sam van mij mag je ook wel gaan spelen eigenlijk


ik zit te wachten op het moment dat m'n benen zin krijgen om van m'n stoel in bed te rollen.. ..
aan jou dezelfde vraag..?
----------------------------------------
het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.024 sec.