Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
yiddo Gepost door yiddo op woensdag 21-03-2001 om 11:12:20
ik wil wel eens weten wat jullie vetste optreden ooit was genre maakt niet uit .. tell me why..

voor mij waren dat alle optredens van Arsonists in NL..
Gang-Starr op lowlands.. te ernstig gewoon.. tent stond op ze kop
Pharoah Monch op drum rhythem de hele tent werd een teringzooi met Simon Says

peace
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 21-03-2001 om 14:07:10
Without a doubt:

MICHAEL JACKSON op 29-9 en 2-10-1996 en 8-7-1997 in de Amsterdam ArenA
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 22-03-2001 om 00:00:53
ABN in de Tavenu, al was het alleen al vanwege de vage gedragingen achteraf van de groupies van ABN :)
En omdat bij het open mic gedeelte naderhand Quinte zelf ook nog ff wat freestylede.
Verder weet ik het allemaal niet meer, teveel klappen en bier gahd bij optredens om me dat te kunnen herinneren.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Mikel Gepost door Mikel op donderdag 22-03-2001 om 13:31:21
Kilgore, Spineshank en Fear Factory,
Maandag 14 December 1998 in Paradiso, Amsterdam.

Kilgore zoog echt te hard.. iedereen stond die band uit te lachen.
Toen kwam Spineshank en ging de tent al redelijk los, gewoon gezellig enzo..

en toen kwam echt het meest magistrale optreden wat ik ooit gezien heb. Fear Factory speelde gewoon echt de sterren van de hemel, ongelofelijk.. nog nooit zo hard uit m'n dak gegaan. en ik janken als een kind.. super.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 22-03-2001 om 22:36:49
een van de meeste relaxte optredens in t algemeen was toch nog de 10 jaar OP cd presentatie! Al vanaf smiddags daar relaxen in t gras met gras. Casto enzo erbij, trouwerij met mensen die hun blote kont gingen laten zien. Supergoed optreden van Casto en hele meuk anderen en toen OP.

super
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 22-03-2001 om 23:38:24
jah euh like ik denk dat utrecht t meest relaxt was
a real meeting a real optreden en unreal veel weed.
snik ik mis ze de onderhonden dan
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 22-03-2001 om 23:38:33
Vetse optreden moet wel Guano Apes op OF Lowlands 2000 of PinkPop 2000 zijn geweest..
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 07-04-2001 om 01:15:07
andre hazes.. dat was echt het vetste optreden wat ik OOIT heb gezien, de sfeer, de pit, de alles.. gewoon PERFEKT
----------------------------------------
Signature
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 23-04-2001 om 19:34:34
Tjeh das moeilijk
qua Osdorp Posse was het denk ik Utrecht Tivoli (de dag voor de meeting in amsterdam 2 december 2000)Vooral die dingen eromheen waren koel, de jeugdherberg enzo. En Hans was jarig, dus dat was ook lachen met zijn kadootjes (zwepen en slabbetjes). En het was superdruk en dat was ook lachen vond ik.
En I against I in Apeldoorn was ook supervet.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 26-04-2001 om 14:40:27
't Vetste optreden ? ligt eraan waar je naar kijkt. Er zijn iig 4 optredens die er duidelijk boven de rest uitspringen. Ik zal ze maar ff in chronologische volgorde neerzetten.
1) Mijn 1e OP optreden in in heino met als voorprogramma WhiteWolf. 'k was daar met 2 anderen pa van een van die anderen bracht ons en mijn vader haalde ons om 00.45 op (ruim na het optreden). Geen idee welk jaar dat precies was.
2) Rolling Stones optreden tijdens de Voodoo Lounge tour. In de Goffert in Nijmegen. 't was gewoon een goed optreden van ze en 't was de 1e x dat ik zo'n show zag (groot podium, loopbruggen, lichtshow speciaal voor de tour gemaakt, vlammenwerpers etc etc.
3) 23-01-99 (mijn broertjes verjaardag) nog een goede tip voor hoe je je ouders soms wel een boos kunt maken deel mede dat je er op dat soort dagen niet bent. Oftewel Tivoli meeting. Had 1 klein nadeel, dat heette geloof ik metaal detector poortjes. Verder sja euhm gewoon vet.
4) 02-04-99 WhiteWolf (en daarna OP) op het Nederhop festival in Hoofddorp. Maar dat had dat ook wel een extreem vette afsluiter combi. Neuk! > White Wolf > Onderhonden > Osdorp Posse. Daarvoor zat ook nog van alles maar dat was gewoon leuk en had niks extra's.

Ik denk uiteindelijk dat ik White Wolf op het Nederhop Festival van '99 toch het beste vind.

Leukste gebeurtenis tijdens een optreden. Een stuk van het plafond kwam omlaag tijdens het voorprogramma van de Space Marines (S.I.T.P.) in de Atak, stond gelukkig niemand op die plek op dat moment.


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 28-12-2001 om 21:01:52
Hm.. koelste optreden. Hier zal ik vast wat langer over na moeten denken, maar op het eerste gezicht is dat... het optreden van de OP op Pinkpop 97. Na 2 dagen van Dynamo genoten te hebben (ik dronk toen nog niet, dus lachtte me de hele dag suf om de bezopen mensen daar nog ff een dag naar Pinkpop voor de OP. Voor het optreden fakkelgezwaaid, tijdens het optreden gecrowdsurfd (heb ik al 2x in mn complete leven gedaan, wild!) en na het optreden Zero van Smashing Pumpkins uit de boxen van het hoofdpodium. Vervolgens naar de tent ernaast gelopen waar toen het -nog onbekende bandje- Atari Teenage Riot begon. Lekkere teringherrie om buiten in de zon van te gaan zitten genieten en meezingen

/edit
sorry, vergat het 'meezingen'
/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2001 @ 23:01:36 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zondag 30-12-2001 om 15:11:46
Maya misschien wel RadioHead in Nijmegen vond ik wel dope, naya de meeste hiphop heb ik samen met youw getjekt Yid dus die weet je wel..
Voor de rest mag ik natuurlijk niet vergeten Sjeng aan d'r Geng en die echte diehard limboshit, Heino en al die duitse heimat, dat gevoel, die schwung, die lyrics, fantastiesch gewoon,,. dat zie je alleen maaar bij dat soort muziek, maar het is niet alleen muziek, het is een cultuur..
Hoe je praat: He tupe, hebstig dat benke von d'r heino al belusterd..(zachte G)
Hoe je kleed: Gezellige limbostijl
Biergarten: zoepe bis die heide waggelt/ an die gewehre..
Hoe je danst.. heen en weer schunkelen..
Evenementen: Carnaval, WMC, OrlandoFestival...dope ish
Hoe je wakker wordt: ergens op straat of over de grens in duitsland met je hand in de poep van een duitse herder die je net in het gezicht aan t pissen is. En het eertste wat je doet is de weg vragen naar de dichtsbijzijnde biergarten of cafe..
Hoe je eet: Schranzen en brassueeee....
Hoe je je gedraagt: IN de auto roepen Stelletjeeeeeeeeeee slaaaaaaakuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh..
hoe je de lu aangaat, en nog veel meer van die ish.. de enigste manier om t te weten is het te zijn,..
It is bigger than...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 02-01-2002 om 19:53:11
Osdorp Posse, 10 jaar OP tour in Hedon - Zwolle. 8mm en Onderhonden in voorprogramma. Alles was perfect.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 02-01-2002 om 23:03:43
Limon, daar ben ik het 100% mee eens, dat was een grandioos geniaal optreden..
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 02-01-2002 om 23:40:32
Daar was ik ook bij
Was idd dope, maar dat zijn hiphop concerten in Hedon meestal eigenlijk wel. (net als punkblaat daar)

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 02-01-2002 om 23:58:46
Dat zijn er 2, allebei ergens rond juni 2001 in de Melkweg. Eerst Dropkick Murphys en 2 weken later weezer. 2 compleet verschillende dingen maar allebei geweldig!
----------------------------------------
Is it coz I is black?
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.