Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 06-11-2006 om 20:47:53
Ja ik snap je punt wel, ik ben verder ook geen voorstander van de doodstraf, maar om het een 'foutje' te noemen klinkt ook weer zo vreemd
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 20:52:06
Ik ben ook beetje vreemd en ik hou van verkleinwoordjes, haha.
Maar ik vind het om iemand extra lang te laten lijden een beetje crap, kost ook alleen maar geld. En wie voelt zich daar nou beter van?

----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 20:52:23
Quote:
Honingzoet schreef op 06-11-2006 @ 20:40
Ja, HIJ wel.
Maar stel je voor dat je het niet eens echt expres hebt gedaan, en iemand zegt meteen JIJ BENT EEN MOORDENAAR, GA DOOD!
Nee, ik vind, je bent een mens, mensen zijn nu eenmaal wezens die superveel fouten maken, dus ik wil wel een doodstrafding maar het moet wel mild blijven.
je hebt al lang genoeg gezeten hoor na je 1e en je 2e moord


Als jij 35 mensen uit een massa haalt en ze openlijk laat liquideren, kan je moeilijk antwoorden met "oops, foutje"

open je ogen, het is een tiran, die niet alleen op die manier mensen van het leven beroofde, maar ook die gifgas aanval enzo

"even apeldoorn bellen" is er niet bij voor hem.
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 20:57:48
Ja, dat zeg ik toch, hij mag van mij dood
zo ieamnd kun je toch beter meteen uitroeien ipv hem te laten lijden.
Waarom zou je iemand opzettelijk langzaam dood laten gaan,
je kan hem beter meteen vermoorden, dan kan ie tenminste ECHT nooit meer wat naars doen.
----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 21:02:31
Quote:
Honingzoet schreef op 06-11-2006 @ 20:57
Ja, dat zeg ik toch, hij mag van mij dood
zo ieamnd kun je toch beter meteen uitroeien ipv hem te laten lijden.
Waarom zou je iemand opzettelijk langzaam dood laten gaan,
je kan hem beter meteen vermoorden, dan kan ie tenminste ECHT nooit meer wat naars doen.


Sadisten zoals ik kunnen daar nog best van genieten, iemand pijnlijk dood zien gaan, na zulk soort daden. Toch een klein beetje gerechtigheid.
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 21:03:49
Nou ja, dan ben jij lekker een sadist.
Dat moet jij dan weten. Maar ik zou geeneens zin hebben om nog langer naar zijn kop te kijken.
en nu niet gaan zeggen, dan doe je daar toch een zak overheen.
want ondanks dat ik hele links ben, zeg ik toch van, dat kost toch veel onnodig geld.

----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 21:06:12
ja dat ben ik zeker

Tja kijk, dat is jouw mening. Ik vind dat hij er te goed vanaf komt.

ps : ik neig iets meer naar rechts (noem , een sp ofzo).
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 06-11-2006 om 21:13:26
Als je zo een genoegen hebt in het zien lijden tot aan de dood toe van Saddam, heb je mischien toch meer gemeen met hem dan je dacht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 21:14:13 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 06-11-2006 om 21:14:11
Quote:
Liquid schreef op 06-11-2006 @ 21:13
Als je zo een genoegen hebt in het zien lijden tot aan de dood toe van Saddam, heb je toch mischien meer gemeen met hem dan je dacht.


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 21:14:24
Quote:
Liquid schreef op 06-11-2006 @ 21:13
Als je zo een genoegen hebt in het zien lijden tot aan de dood toe van Saddam, heb je toch mischien meer gemeen met hem dan je dacht.


Nee sorry.

Maar ik vind het gewoon nep, hij komt er vrij makkelijk vanaf met de dood. Naja, dat is iets persoonlijks van mij dan ofzo, begrijpt men toch niet.
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 21:20:37
Maar Mx fortune,
stel je voor, dat jij dan degene moet zijn, die hem bv ja weet ik veel hoor, haha, even iets verzinnen, die hem met stokken en zwepen moet slaan, 1 jaar lang.
zou je daar nou blijer van worden?
ik kan me dat echt nie voorstellen.
als je ergens last van hebt dan wil je er toch vanaf zijn, dan maak je hem toch dood? Of ga jij als er een vlieg in je kamer zit hem ook net zo lang torturen tot hij dood is?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 21:23:42 ]

----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 21:23:52
't is Mx Fortune , devoe is me afkomst, maar dat terzijde.

je had 't al gezien.

Ik weet niet of ik DAT zou kunnen, hem een jaar lang mishandelen, dat zou ik voormezelf en mijn geweten misschien niet kunnen, omdat ik er ver buiten sta.

Misschien als hij mijn dierbare had vermoord, dan wel.

Maar ik doel meer op gevangenschap, levenslang verveling, beter dan dood, dan is hij er maar vanaf. Je hoort me nergens "mishandelen door zweep e.d" noemen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 21:25:32 ]
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 06-11-2006 om 21:27:33
Quote:
Mx Fortune schreef op 06-11-2006 @ 21:23
't is Mx Fortune , devoe is me afkomst, maar dat terzijde.

je had 't al gezien.

Ik weet niet of ik DAT zou kunnen, hem een jaar lang mishandelen, dat zou ik voormezelf en mijn geweten misschien niet kunnen, omdat ik er ver buiten sta.

Misschien als hij mijn dierbare had vermoord, dan wel.

Maar ik doel meer op gevangenschap, levenslang verveling, beter dan dood, dan is hij er maar vanaf. Je hoort me nergens "mishandelen door zweep e.d" noemen


Ik wil je privé leven niet weten..

maar even zaken op orde stellen...
Ik denk dat MX wel gelijk heeft, dierbare en andere goede vrienden van de slachtoffers staan er heel anders tegenover als wij, ons .... rest van de wereld. De meeste vinden hem een moordenaar maar denken anders over hun straf...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 21:29:02
Ja maar kom op, hij kan toch beter dood zijn, kan ie ook nooit meer iemand pijn doen, kost ie ook geen geld meer, krijg je ook geen bevrijdingsacties of wat voor bullshit dan ook.
Dan heb ik liever die cel vrij voor een of andere freaky verkrachter.
----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 21:34:33
nee dat niet, vind ik dan. Van mij mag hij best een tijdje lijden op mijn kosten.

nee geintje, maar ik bedoel, hij komt er zo makkelijk vanaf. Ophanging nou damn, 1sec en je bent kapoetski.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 06-11-2006 om 21:37:16
Quote:
Honingzoet schreef op 06-11-2006 @ 21:29
Ja maar kom op, hij kan toch beter dood zijn, kan ie ook nooit meer iemand pijn doen, kost ie ook geen geld meer, krijg je ook geen bevrijdingsacties of wat voor bullshit dan ook.
Dan heb ik liever die cel vrij voor een of andere freaky verkrachter.


Tututut dat is een onjuiste vergelijking..... liever dan een verkrachter of aanrander. Ik denk dat een verkrachter meer schade maakt dan sadam hoessein zelf.

Als je de sterkte van macht even bij elkaar zet, dus op een niveau plaats... moet je voor een verkrachter eerder bang zijn dan sadam hussein..
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 21:43:49
Ik heb ze beide niet graag in mijn buurt dopo..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 21:45:56
Hmm dat begrijp ik niet..
Maar zo´n verkrachter doet iets wat ik 10000 keer minder erg vind dan Saddam.
Probeer dan eerst nog de verkrachter uit diegene te halen doro hem in de bak te laten zitten.
Saddam zal uiteindelijk tot dood moeten dus doe dat dan meteen, ben je dr ook maar vanaf.
Waarom zonodig lijden? Hij krijgt nog genoeg te lijden hoor, als je in karma en shit na de dood gelooft dan.
----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 06-11-2006 om 21:46:52
Quote:
Tututut dat is een onjuiste vergelijking..... liever dan een verkrachter of aanrander. Ik denk dat een verkrachter meer schade maakt dan sadam hoessein zelf.


Soms... soms snap ik jou niet
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-11-2006 om 22:11:29
Quote:
Honingzoet schreef op 06-11-2006 @ 21:45
Waarom zonodig lijden? Hij krijgt nog genoeg te lijden hoor, als je in karma en shit na de dood gelooft dan.


a) dat doe ik niet
b) dan zie ik het niet

Toch is dit wel een aardig persoonlijke kwestie.

Maar nu ben ik heel benieuwd honingzoet, stel jouw vriendje (of weet ik het wie, je dierbare tante etc) worden gedood bij een gifgas aanval van sadam. Hoe zou jij het willen zien ? Gelijk dood maken, of zorgen dat hij, net als je *dierbare* flink lijd ?
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 22:14:25
soms had ik gewild dat saddam een klein jongetje was..
dan kon hij mooi samen met marc dutroux in 1 cel..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Honingzoet
Die hip wordt niet zo gehopt
Gepost door Honingzoet op maandag 06-11-2006 om 22:15:11
Gelijk doodsteken die vent.
Wat nou als hij op miraculeuze wijze ineens vrij loopt en nog meer mensen schade aanbrengt.
zo iemand moet gewoon dood.
Lijden heb ik dan al genoeg gedaan.

----------------------------------------
Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1!
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 06-11-2006 om 22:17:18
saddam moet voordat hij wordt opgehangen.. door een homofiele christene geneukt worden met een sambalcondoom..

dat lijkt mij een passende straf..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 29-12-2006 om 23:58:51
'Saddam in komende uren terechtgesteld'

Uitgegeven: 29 december 2006 18:02
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 22:45
AMSTERDAM - Saddam Hussein wordt uiterlijk zaterdag opgehangen. Dat heeft de Iraakse rechter Munir Haddad vrijdag gezegd. "Saddam wordt vandaag of morgen geëxecuteerd", zei Munir, een van de rechters die het doodvonnis voor de Iraakse oud-dictator in hoger beroep bevestigde. "Alle voorbereidingen zijn getroffen."

Advocaten van Saddam zeiden dat hij niet langer in handen van de Amerikanen is en riepen op de 'oneerlijke' terechtstelling niet door te laten gaan. Premier Nouri al-Maliki heeft het doodvonnis getekend, zei een regeringsfunctionaris in Bagdad op voorwaarde van anonimiteit.

Hij voegde eraan toe dat Saddam nog niet in handen is van de Iraakse autoriteiten en dat de overdracht pas vlak voor de executie plaatsheeft. Wie momenteel verantwoordelijk is voor Saddam is onduidelijk.

Camp Cropper

Saddam verbleef tot vrijdag in de Amerikaanse militaire gevangenis Camp Cropper. Hij werd ter dood veroordeeld voor de moord op 148 mensen uit Dujail die in 1982 werden gearresteerd nadat in die sjiitische stad een aanslag op hem was gepleegd.

De leider van het advocatenteam van Saddam, Khalil al-Dulaimi, zei eerder vrijdag in Jordanië dat Amerikaanse functionarissen hem hebben verzocht iemand te machtigen de persoonlijke eigendommen van Saddam in ontvangst te nemen. Al-Dulaimi zei die machtiging nog niet te hebben verleend, maar het verzoek zou wel betekenen dat de overdracht van Saddam aan de Iraakse autoriteiten nabij is.

Verhinderen

Advocaten van Saddam Hussein hebben een Amerikaanse rechtbank vrijdag gevraagd te verhinderen dat de VS hun cliënt overdragen aan de Iraakse autoriteiten. Dat heeft een woordvoerder van een federale rechtbank in Washington bekendgemaakt.

Donderdag werd een soortgelijk verzoek van de eveneens ter dood veroordeelde voormalige opperrechter van het Iraakse Revolutionaire Hof, Awad Hamed al-Bandar, afgewezen. Het ministerie van justitie stelde toen dat Amerikaanse rechtbanken geen jurisdictie hebben om in te grijpen in de rechtsgang in een ander land.

Bezoek

Donderdag kreeg Saddam bezoek van zijn twee halfbroers, zei een andere advocaat uit het team, Badee Izzat Aref. Hij had daar zelf om gevraagd en hij heeft zijn persoonlijke eigendommen aan hen overhandigd, zei Aref. Volgens een topambtenaar van het ministerie van defensie overhandigde Saddam een van zijn halfbroers ook zijn testament. Een woordvoerder van het tribunaal dat hem veroordeelde, ontkende echter dat Saddam bezoek had gehad van zijn familie.

Volgens een hoge regeringsfunctionaris in Washington bereidt het Witte Huis zich erop voor dat de executie mogelijk dit weekeinde plaatsvindt, op basis van informatie die de Amerikanen hebben ontvangen van de Iraakse regering.

Al-Maliki zei vrijdag dat degenen die bezwaar maken tegen de executie van Saddam de nagedachtenis van zijn slachtoffers onrecht doen. "Ons respect voor de mensenrechten eist van ons dat we hem executeren en er zal geen herziening of uitstel zijn van het voltrekken van het vonnis", aldus Al-Maliki. "Niets en niemand kan het vonnis tenietdoen."
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zaterdag 30-12-2006 om 00:01:00
op 30 december?
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 30-12-2006 om 00:32:03
BIH Saddam!
Prism
Gepost door Prism op zaterdag 30-12-2006 om 04:15:19
De hufter is nu dood, eindelijk.

BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 30-12-2006 om 04:51:15
Saddam Hussein opgehangen in Bagdad

De Iraakse ex-dictator Saddam Hussein is dood. Hij is rond 4 uur Nederlandse tijd opgehangen in Bagdad. Dat heeft de Iraakse staatstelevisie medegedeeld en het is bevestigd door Saddams advocaat. Ook twee andere veroordeelden, onder wie een broer van Saddam, zijn opgehangen.

De ophanging werd bijgewoond door een dokter, een advocaat en officieel aangewezen getuigen. Van de ophanging zijn filmopnamen gemaakt.

Saddam Hussein werd op 5 november ter dood veroordeeld voor de dood op 148 sjiitische mannen uit een dorp in 1982 Vorige week werd dat vonnis in hoger beroep bevestigd.

Bron
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 30-12-2006 om 10:40:40
nou mooi toch.Wil die filmpjes wel ff zien, dat ophangen heeft wel wat.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 30-12-2006 om 10:43:32
yeahhh hopelijk laten ze het hele filmpje zien

edit tot nu toe dus alleen deze beelden
https://www.youtube.com/watch?v=eHNFvLu-pK0
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2006 @ 10:48:08 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 30-12-2006 om 11:08:12
moet je het journaal kijken, maar daar hebben ze geen beelden van de ophanging zelf mietjes.

ontopic: shit is volkomen terecht.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 30-12-2006 om 11:31:01
omdat die beelden nog niet zijn vrijgegeven door irak. Niemand heeft ze nog.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 30-12-2006 om 11:39:55
dood aan hussein
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 30-12-2006 om 11:48:18
Das nu wel een leuke voor het spelletje hangman.
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 30-12-2006 om 12:23:47
Iedereen die die filmpjes met plezier kijkt of wilt kijken, heeft wat van dezelfde gestoorde trekjes als Saddam dat had. Wie het ook is, wat is er nu leuk aan om iets barbaars als een ophanging te zien?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 30-12-2006 om 12:26:17
niet met plezier, maar ik ben wel benieuwd. ten eerste, het is saddam hoessein, en ten 2e heb ik nooit echt een ophanging gezien.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 30-12-2006 om 13:32:57
Fuck man, het ziet er echt wel eng uit, ondanks dat het Saddam is, kan ik hier echt niet naar kijken, ik word er helemaal eng van.

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 30-12-2006 om 13:34:10
Quote:
Liquid schreef op 30-12-2006 @ 12:23
Iedereen die die filmpjes met plezier kijkt of wilt kijken, heeft wat van dezelfde gestoorde trekjes als Saddam dat had. Wie het ook is, wat is er nu leuk aan om iets barbaars als een ophanging te zien?

Precies.

Ik ben het er nog niet mee eens dat hij ophanging als straf opgelegd heeft gekregen, terwijl hij berecht werd door zijn directe tegenstanders.
Oneerlijke rechtspraak.
Ik probeer zijn gedrag niet goed te praten, ik kijk naar de rechtsprocedure, die overigens ook nog eens veel te snel is afgehandeld.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2006 @ 13:40:32 ]

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zaterdag 30-12-2006 om 13:40:34
Ik wil wel de volle versie zien.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 30-12-2006 om 13:42:02
Quote:
Iminic schreef op 30-12-2006 @ 13:34
(...)
Precies.

Ik ben het er nog niet mee eens dat hij ophanging als straf opgelegd heeft gekregen, terwijl hij berecht werd door zijn directe tegenstanders.
Oneerlijke rechtspraak.
Ik probeer zijn gedrag niet goed te praten, ik kijk naar de rechtsprocedure, die overigens ook nog eens veel te snel is afgehandeld.


Hij komt er nog goed af vind ik.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 30-12-2006 om 13:44:39
Quote:
Finger schreef op 30-12-2006 @ 13:42
(...)

Hij komt er nog goed af vind ik.

Daar heb ik geen mening over, ik vind dat de eerlijke rechtspraak gefaald heeft.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 30-12-2006 om 13:45:23
hij had hoe dan ook de doodstraf gekregen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 30-12-2006 om 13:49:32
Quote:
Jspr schreef op 30-12-2006 @ 13:45
hij had hoe dan ook de doodstraf gekregen.

Ja, dat zou kloppen, als de wetgeving van het land waar hij berecht zou worden het toe zou laten.
Maar ik zeg alleen dat deze man een eerlijke kans had mogen hebben en ik weet gewoon dat hij die kans niet heeft gehad omdat de rechters en aanklagers hem al flink bevooroordeeld hebben.
Nou is het natuurlijk moeilijk om die vooroordelen te laten verdwijnen, maar ik denk dat het eerlijker was geweest als een neutralere rechtbank hem had berecht.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 30-12-2006 om 13:57:14
Je hebt ook wel gelijk, maar ja hij heeft zn misdaden daar gepleegd, dus moet ie ook in zijn eigen thuisland worden berecht. Ja, dan is het vrij logisch dat er veel mensen bevooroordeeld zijn, omdat hij gewoon veel ellende heeft veroorzaakt. Maar het maakt me bij Saddam niet zoveel uit, omdat hij een oorlogsmisdadiger is. Hij wordt gestraft, en het boeit me niet bijster veel op welke manier dat gebeurt, zolang het maar gebeurt. Maar ik snap wat je punt is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2006 @ 13:57:39 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 30-12-2006 om 14:03:03
Quote:
Jspr schreef op 30-12-2006 @ 13:57
Je hebt ook wel gelijk, maar ja hij heeft zn misdaden daar gepleegd, dus moet ie ook in zijn eigen thuisland worden berecht. Ja, dan is het vrij logisch dat er veel mensen bevooroordeeld zijn, omdat hij gewoon veel ellende heeft veroorzaakt. Maar het maakt me bij Saddam niet zoveel uit, omdat hij een oorlogsmisdadiger is. Hij wordt gestraft, en het boeit me niet bijster veel op welke manier dat gebeurt, zolang het maar gebeurt. Maar ik snap wat je punt is.

Ik ben het ook niet eens met publieke ophanging.
Ik durf te wedden dat Amerika hier wat over te zeggen had en ik weet zeker dat ze voor publieke ophanging hebben gekozen om de aanhangers van Saddam te vernederen en hen en de tegenstanders van Saddam te laten zien dat Amerika en de nieuw-Iraakse regering meedogenloos optreedt tegenover de meedogenlozen.
Een betere straf was een doodstraf in besloten kring geweest. En dan eigenlijk Saddam laten kiezen.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 30-12-2006 om 14:04:31
waarom doen ze niet hetzelfde als bij Baltashar Gerards
(moordenaar van Willem l , voor wie niet weet)

gewoon 4 paarden aan zn ledematen vastbinden en die flink opzwepen
Prism
Gepost door Prism op zaterdag 30-12-2006 om 14:17:16
Als eerste wil ik zeggen dat ik heel erg tegen de doodstraf ben en ik vind niet dat je kwaad met kwaad moet vergelden. Wat volgens mij beter was geweest was om hem te veroordelen voor alle brutale misdaden die hij gepleegd heeft en hem te laten luisteren naar alle verhalen van zijn slachtoffers. Vandaag zijn mijn gedachten bij hen.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 30-12-2006 om 14:48:13
Nu Bush nog!
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 30-12-2006 om 15:08:57
Snap niet dat zulke straffen nog bestaan. Weet je hoe middeleeuws. Dood moet je niet met dood vergelden, dan zak je zelf ook in de maatschappij.

en weurd naar Cml.exe... nu bush nog
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 30-12-2006 om 15:11:00
eerst zeg je dat je het niet eens bent met de doostraf van saddam, maar bush mag 'em wel krijgen?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.