Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Regels: - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon lief doen! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, V-Rank. Stond deze zomer wel in de planning, maar is er niet van gekomen helaas. Hopleijk volgend jaar. Jij dan? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Nope, heb het eigenlijk nooit serieus overwogen misschien dat het er nog een keer van komt. Ben ook al lang niet meer in Scheveningen geweest. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
@ et-cetera Je zou kunnen gaan karten met haar? | ||
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 06-11-2006 @ 12:40 Nope, heb het eigenlijk nooit serieus overwogen misschien dat het er nog een keer van komt. Ben ook al lang niet meer in Scheveningen geweest. ben deze zomer juist heel veel in scheveningen geweest. Veel gebeachvolleybalt. Paar keer wezen golfsurfen enzo. Echt te chill daar in de zomer ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
pitaddict yeah chicks rule! ![]() |
![]() | ![]() |
dan wil ik nog even reageren op et-cetera uit deel 16.. waar neem je een dame mee naartoe tegenwoordig.. paar ideetjes: dierentuin, aapjes kijke duiken, zie je d'r gelijk in badpak en kun je leuk visjes kijke dinnershow, hoef je niet hele tijd slap te ouwehoeren tijdens t eten theater, moet ze huilen enzo fierljeppen, ... Jackass arrangement van Steketee in Roosendaal, voor de stoere chick paintballen, is heavy lache thuis voor de buis, je snapt waarom coffeelovers, beetje koffie drinken.. leuke eerste date winkelen, je denkt huh? maar dan weet je meteen hoe ze over je denkt als ze om je mening vraagt waterpijp roken in een of ander arabisch cafe, schept een band ... ofzo ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 06-11-2006 @ 12:31 Wat dacht je ervan als ik allebei doe ![]() dat is helemaal prima ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
http://www.graffitiworkshop.nl/graffitiworkshop_particulier.asp kost wat, maar heb je wel een leuk uitje lijkt me zo ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik ging daar vroeger ook wel eens surfen das wel relaxed ja. Maar voor het strand ga ik meestal naar kijkduin, is dichterbij ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
ziek zijn is een bitch alles wat ik eet komt er met de zelfde snelheid weer uit =( ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dan eet je aardig snel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ja maar dat maakt voor mij niet zo uit, kijkduin is denk ik zelfs wat verder. Vind scheveningen ewoon fijner met strandtenten enzo.. wat relaxter allemaal.. Wel veels te druk als het warm is ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
je moet gewoon met 'r shoppen .. en iets voor d'r kopen. Dat vinden al die sletten leuk...shoppen ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
ik begin al op te schieten met ideeen. @ pitadict het is dat je een meisje bent anders had ik je post niet eens serieus genomen, al is duiken best cool maar zoals ik al zei omstreken Eindhoven weetje... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 06-11-2006 @ 12:43 http://www.graffitiworkshop.nl/graffitiworkshop_particulier.asp kost wat, maar heb je wel een leuk uitje lijkt me zo Ok dat is gewoon vet, best wel dat ik dat een keer ga doen. als mn bankrekening meewerkt.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 06-11-2006 @ 12:45 je moet gewoon met 'r shoppen .. en iets voor d'r kopen. Dat vinden al die sletten leuk...shoppen ![]() kerel.. beter ![]() ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe volgens mij is er sinds een paar dagen een nieuwe "happer" in ons midden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
![]() kan me af en toe niet bedwingen.. sorry ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Tijd voor pauze![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah mij boeit hetniet hoor pitaddict![]() ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Pitaddict is hier de enigste die bijdehand doet ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
happers zijn leuk | ||
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 06-11-2006 @ 12:57 Pitaddict is hier de enigste die bijdehand doet ![]() enige om je post ff te beamen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 12:59:15 ] ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Ik wist gewoon dat die opmerking zou komen![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: pitaddict schreef op 06-11-2006 @ 12:58 (...) enige om je post ff te beamen ![]() *Hap* ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
is lekker.. lekker happen ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Hey MTijn, waar heb je die Arsenal wallpaper vandaan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
valt me wel op dat hier weinig meiden rondhangen.. why? ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel meisjes ken jij die echt fanatiek hiphop luisteren?![]() | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
hier is er 1 ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe dat is sowieso een pluspunt. | ||
![]() | ![]() |
uhm.. nah toch wel t meerendeel vamme vriendinnen.. maar misschien heb ik ze aangestoken.. ![]() ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
1 van de weinigen ben ik bang![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ken genoeg chickies, dames en vrouwen die hiphop luisteren. Ze zijn gewoon niet zo'n fanatieke internetters ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
die pest ik altijd weg pitverslaafde.. maar heb nog ff geen tijd voor je gehad, binnenkort binnenkort | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 06-11-2006 @ 13:09 die pest ik altijd weg pitverslaafde.. maar heb nog ff geen tijd voor je gehad, binnenkort binnenkort ![]() | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
vind ook wel dat hier meer vrouwelijk volk mag komen en dan niet van die breezers die Yes-r & co onder nederhop verstaan ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 06-11-2006 @ 13:07 hier is er 1 ![]() ben je het meisje op je foto? ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
nee, heb foto's gedropt in dat member foto topic, moet je maar ff zoeken als je wil checken ![]() | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 06-11-2006 @ 13:10 vind ook wel dat hier meer vrouwelijk volk mag komen en dan niet van die breezers die Yes-r & co onder nederhop verstaan ![]() Tja.. Ga NLHiphop onder de vrouwen promoten ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 06-11-2006 @ 13:11 nee, heb foto's gedropt in dat member foto topic, moet je maar ff zoeken als je wil checken ![]() is dat niet gewoon christina aquilera? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 06-11-2006 @ 13:09 die pest ik altijd weg pitverslaafde.. maar heb nog ff geen tijd voor je gehad, binnenkort binnenkort zal ik maar even happen dan.. ben benieuwd ![]() ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
ben al bezig Mindstate, en het lukt aardig, bij me vriendinnen dan ![]() | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 06-11-2006 @ 13:12 ben al bezig Mindstate, en het lukt aardig, bij me vriendinnen dan ![]() Flyers nodig? ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Nouja eigenlijk schijt het me niets of een jongentje of een vrouwtje de zwarte pixels typt. | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 06-11-2006 @ 13:13 (...) Flyers nodig? ![]() heb je nog liggen dan ![]() | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: K-Splendid schreef op 06-11-2006 @ 13:13 (...) heb je nog liggen dan ![]() Nee, maar dat is het punt niet.. Dat is zo gemaakt | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 06-11-2006 @ 13:12 (...) is dat niet gewoon christina aquilera? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
er zijn toch wel 5 actieve vrouwelijke posters? vind ik best redelijk, mij maakt het ook niet uit of er mannelijke of vrouwelijke members zijn, als de kennis maar een beetje op peil is en niet al teveel onzin gelul | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
@ mindstate, of ik leen ze gewoon ff me ipod, willen ze niet anders meer ![]() @ Jspr, ik heb dat ding van 1 of andere site gehaald, tijd terug maar volgens is ze het niet. maar maakt het iets uit dan ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |