Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op maandag 06-11-2006 om 21:58:19
"The 4400"

De laatste vijftig jaar verdwenen duizenden mensen op mysterieuze wijze. Precies 4400 mensen duiken na hun jarenlange verdwijning opnieuw op in een vallei. Ze zijn echter nog geen dag ouder en herinneren zich niets meer van hun buitenaardse ervaring. De Amerikaanse regering tast in het duister naar de omstandigheden van deze merkwaardige gebeurtenis en ze plaatsen de groep onmiddellijk in quarantaine. Na enkele weken onderzocht te worden door medische experts, mogen de repatrianten hun familie en vrienden opnieuw vervoegen. Al snel wordt duidelijk dat hun thuiskomst de aarde voorgoed zal veranderen...

De 4400 blijken allemaal paranormale gaven te bezitten. Iedere persoon heeft een andere gave, maar ze maken allemaal deel uit van een groot plan. Twee agenten onderzoeken waarom ze terug zijn en wat er met hen gebeurt is.

The 4400 is een zesdelige science-fiction mini-reeks, die deze zomer al te zien was in de V.S. Doordat de serie veel succes had, besliste de producent al gauw dat er een tweede seizoen zou komen van 13 afleveringen. Ook bij de critici werd The 4400 met veel lof onthaald: zij zien de reeks als de perfecte kruising van The X-Files, Close Encounters Of The Third Kind en X-Men.


----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
Crunx Gepost door Crunx op maandag 06-11-2006 om 21:59:34
loop al 2 jaar hier bij ons op tv

kenkerslechte serie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 22:01:36 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 06-11-2006 om 22:01:55
hey kan je torrent zoeken voor me rijstekorrel ?
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 06-11-2006 om 22:03:18
ik vond het allemaal wel leuk klinken, tot ik las dat ze paranormale gaven hadden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op maandag 06-11-2006 om 22:03:29
Na het kijken van de pilot, moet ik bekenne tja hoe zal k het zeggen , Fokking Addicted vierkante ogen na het kijken van seizoen 1&2 op 3 afleveringen na.......

Mensen die van Heroes houden kunnen deze sjjiit ook happen, sterker nog ik vindt de overeenkomsten nagenoeg het zelfde mbt tot de gave's die ze hebben. Heroes heeft het in een comic-jasje gestopt.

en dan lees ik dit weer


Taken
Taken is een tiendelig verhaal over drie families die door de jaren heen een cruciale rol spelen in de geschiedenis van buitenaardse bezoekers aan onze planeet. Het verhaal begint in 1945, het jaar van het einde van de Tweede Wereldoorlog. De families Keys, Crawford en Clarke komen in contact met buitenaards leven. Jaren later ervaren hun gezinnen en nazaten de bizarre gevolgen van die ‘alien encounters’. Waneer de paden van deze drie families kruisen, ontspint zich dan ook een meeslepend verhaal.

Met tien afleveringen van elk 90 minuten is TAKEN één van de grootste en meest ambitieuze science-fictionreeksen aller tijden. Bewijs hiervan zijn de indrukwekkende special effects en de indrukwekkende castlist : Dakota Fanning (I Am Sam), Catherine Dent (The Shield), Joel Gretsch (Minority Report), Eric Close (Without A Trace), Julie Benz (Buffy, The Vampire Slayer, Angel), Ryan Hurst (Remember The Titans), James McDaniel (NYPD Blue), Willie Garson (Sex And The City) en tal van andere, talentvolle acteurs. De mini-serie heeft een bijzonder hoog filmisch karakter, dit dankzij de prestaties van de magnifieke regisseur Steven Spielberg.
----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
Crunx Gepost door Crunx op maandag 06-11-2006 om 22:04:29
pfff na 24 en LOST stijgen al die reeksen als paddestoelen uit de grond
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op maandag 06-11-2006 om 22:05:28
Quote:
bigsam schreef op 06-11-2006 @ 22:01
hey kan je torrent zoeken voor me rijstekorrel ?


je bedoelt natuurlijk de 4400

spytorrent, of gewoon kopen in de aanbieding bij freerecord shop, hoesje staat trouwens ook mooi tussen je collectie

suc6
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2006 @ 22:10:21 ]

----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 06-11-2006 om 22:18:34
oow dan koop ik hem gewoon,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op dinsdag 14-11-2006 om 18:33:22
seizoen 3 binnen,

The New World

weer 12 delen voer voor mijn ogen yahoooo
----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.