Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 16 en maximaal 48 (exclusief eventueel refrein) Beatkeuze: vrij, intro en outro niet verplicht Lyrics: zet deze erbij om het voten makkelijker te maken Voten: 5-0 is KO Deadline: Zondag 19 November om 23.59 (2 weken) wie o wie... ik zou niet weten [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2006 @ 16:12:08 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
suc6!! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Yeta Boerharm ![]() |
![]() | ![]() |
haha dopoloog deze keer wel dropen he ![]() succes | ||
![]() | ![]() |
Quote: Yeta schreef op 07-11-2006 @ 22:41 haha dopoloog deze keer wel dropen he ![]() succes jij ook hé! ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
yowyow ik ben yeta da was mijn account omdat deze op de ban stond dusdanig ga ik hier weermee verder ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
-foutje... bedankt..- ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2006 @ 23:06:59 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
- lekker belangrijk - [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2006 @ 23:13:29 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, Yeta is Hnery, maar zijn Hnery account was gebanned, en nu doet die account het weer dus gaat ie daarop verder. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 14-11-2006 @ 23:07 (...) heeft yeta een ban dan?? nee toch? nee luister , hnery was mijn echte account maar was op de ban ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hnery schreef op 14-11-2006 @ 23:09 (...) - ik lees mee.. oke.. snap het... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
Dit levenloze schizofrene mannetje heeft twee vervelende kanten En zn enige makker is de ene kant die afspreekt met de ander dikke props nog voor deze lijn | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha deze man ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Hehe Spelbreker ik denk dat je in de verkeerde topic zit. | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
Check de wacke shit ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
wajoow klonk in het begin erg als mike tibby die heel nonchalant spit ![]() en wat is dat met de laatste line herhalen. volgens mij heb ik dat geset of niet? of dge? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2006 @ 23:24:00 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
hoe bedoel je ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
nee dat heb jij niet gezet ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
wtf... hoe kom jij daar aan? lol.. zeker van swike.. hehe dope.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2006 @ 23:41:16 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
ja man die had hij gestuurd ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
RachaRach Swat ![]() |
![]() | ![]() |
je maaaaaaa geweest hoow.. nu w88 op de andere.. ---------------------------------------- praat waarheid, of spaar mij | ||
![]() | ![]() |
- weurd naar joss - ik wacht wel even [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2006 @ 18:25:38 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe dude wat doe je nou, drop je tekst gewoon tegelijk met je battle ofzo ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Lonnie Niet wokken, maar glocken. ![]() |
![]() | ![]() |
-nerd- [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2006 @ 19:00:45 ] ---------------------------------------- LateNightOwnage!!!!11 | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
de beat stopt geleidenlijk , niet dat het me wat aangaat Maar als ik wat ga droppen weet je gelijk dat je er aangaat gay fantasien ? doe dat met je staaf maat next level shit met swike denk je echt dat dat goed aanslaat laatste battle breng de feiten van je no show je houd wel van wat dickriden dus ik noem je homo je kan wel wat gaan droppen maar verliest zowiezo Hey ik ken een vette gay en ze noemen hem dopoloog Je bitch is lelijk en dat kan ik je vertellen Ja arme ellen behoort nu tot de dellen En op eenzame avonden maakt zij m'n pik gezwelle Behoorlijk nog ook tussen haar benen komt er rellen Want je zeg het zellef , ik ben niet te betalen alleen met je broek open trek jij aan volle zalen Maar dan als comedy gast je heb hem zwaar gespaced En neuk jij eens een chick , dan is het vast je ma geweest ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hnery schreef op 18-11-2006 @ 01:07 de beat stopt geleidenlijk , niet dat het me wat aangaat Maar als ik wat ga droppen weet je gelijk dat je er aangaat gay fantasien ? doe dat met je staaf maat next level shit met swike denk je echt dat dat goed aanslaat laatste battle breng de feiten van je no show je houd wel van wat dickriden dus ik noem je homo je kan wel wat gaan droppen maar verliest zowiezo Hey ik ken een vette gay en ze noemen hem dopoloog Je bitch is lelijk en dat kan ik je vertellen Ja arme ellen behoort nu tot de dellen En op eenzame avonden maakt zij m'n pik gezwelle Behoorlijk nog ook tussen haar benen komt er rellen Want je zeg het zellef , ik ben niet te betalen alleen met je broek open trek jij aan volle zalen Maar dan als comedy gast je heb hem zwaar gespaced En neuk jij eens een chick , dan is het vast je ma geweest Mmz, matig. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
I know was niet echt moeite voor gedaan ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha boeie ik vind het wel droog, moet nog maar zien wat dopoloog doet ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
zoem zoem, ik zie wat voor je kop vliegen pipa op je kop, mijn ziekte kan niet met je opschieten. vast onmogelijk maar hopelijk kom je doper en schreeuw niet want dan heb je geen stem meer over no joke, jij joint de club van het roze handtasjes kussen op je borst en trek hem door als mijn bankpasjes vul wacke rapper op in vakken, vind dat fillers kunnen kunst? alleen met de witte kleur maak jij schilderskunsten doe niet stijf als een wijf, je bent zo opgefokt Kelly** heeft ook een vriend, misschien jij ook als je boft wat stoef je gast, wat moet en zo what the fack wil jij poesjes, ga dan liggen in de kattebak idtje je hebt 2 stuks, een dubbele leven als neger zijn je neusgaten alleen wat breder Hoef niks te zeggen, woorden spreken ga geen woord meer brengen..ik ga nu met je zusje verder en nog wat gelul achteraan.... http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=455329 astu... voor mij wel feed aub [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2006 @ 15:02:14 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
waar is de aud van die ene dan? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hnery schreef op 15-11-2006 @ 23:16 Check de wacke shit hier freak ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dopo als je er aan ergert dat je slist probeer dan te spitten terwijl je je tong net boven je tanden op het gehemelte drukt weg en probeer ook je tracks te knippen niet dat je 2 minuten niks erachter aan heb ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
keihard ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 19-11-2006 @ 14:19 dopo als je er aan ergert dat je slist probeer dan te spitten terwijl je je tong net boven je tanden op het gehemelte drukt weg en probeer ook je tracks te knippen niet dat je 2 minuten niks erachter aan heb ik zie het net..... ja, sorry..... mijn fout..en bedankt voor de feed betreft de tong.. moet zelf !! vind ik!! ik meer emotie inbrengen, maar ja... valt niet echt veel emotie in te brengen.. ![]() maar voten gekken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hahaha Je delivery is echt vreemd yeta. Tekst is echt wack man. Een dickrider dus het is een homo .... pfff wat is dat. Ik vind het wel iets hebben eigenlijk gekke manier van spitten. Dopoloog : Intro is gay. Hahaha wat is dit voor battle. Weer zo een belachelijke delivery. tekst is ook slap man maar ik denk net iets beter dan yeta. Pfff nog even keertje luisteren Hmm yeta vind ik op een leukere manier belachelijk. Dopoloog klinkt meer gay , sorry als dit je normale manier van doen is. Vote Yeta. iets slechtere tekst maar iets geiniger gespitt. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |