Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Eredivisie Tekst /   [Pagina: 1 [2] ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 16-11-2006 om 19:56:21
ja mss moet je er dan maar is aan beginnen, jeweet
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 16-11-2006 om 22:02:51
nah ik pas
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op donderdag 16-11-2006 om 22:12:54
take 2 and pass
----------------------------------------
Jonkonize!
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 16-11-2006 om 22:41:15
chocosnoot.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 17-11-2006 om 09:10:39
Quote:
SLM040 schreef op 16-11-2006 @ 18:38
dat was dus niet letterlijk te nemen.. maar goed wat jij wil Kip


dikke j lekkere chick miljoen euro moek doorgaan
----------------------------------------
Kiphop baby!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 17-11-2006 om 14:16:43
schrijf op wat je wil.. paas je lijstje aan die rijmpiet figuur.. hij kan dat weer aan de sint kaatsen en wie weet als je lief bent geweest..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 18-11-2006 om 00:46:57
slm040, jij bent een rare jongen
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 18-11-2006 om 05:02:23
gheheheh word
----------------------------------------
Jos de Boss
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 18-11-2006 om 11:34:37
ik vind het vrij onterecht dat dge wint,
tuurlijk klonk dge veel beter maar waar de fok gaat het om in een battle? dat je tekst als een gelikte track klink die je niet eens doet glimlachen, of gewoon dat je om die shit moet lachen omdat het WEL grappig is maar niet direct de platenwinkel inkan
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 18-11-2006 om 12:18:49
Quote:
Brandt schreef op 18-11-2006 @ 11:34
ik vind het vrij onterecht dat dge wint,
tuurlijk klonk dge veel beter


Hmmmmmhmhm
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 18-11-2006 om 12:19:43
zo kan je alles wel uit ze context halen
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 18-11-2006 om 12:21:25
jah wat, ben jij de votende glimlacher of wattte?
Waar zijn die maddleipe fa2's waar jij om lacht dan bij joey?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 18-11-2006 om 12:33:32
jongens, ff gewoon.. dge's tekst, had nauwelijks punches.. joey's tekst, had wacke punches.. in een tekstbattle zou joey genadeloos met zo'n tekst hebben verloren. Sterker nog, als ik moet kiezen tussen dge's tekst en die van joey ga ik misschien toch naar dge omdat ie gewoon veel fijner rijmde.. zoals rijmpiet al zei: dge heeft dan een 0 voor zijn tekst zullen we maar zeggen, en een 10 voor zijn flow, en joey een 1 voor zijn tekst en een 1 voor zijn flow. Of beter gezegd: dge nakt met zijn flow joey's flow veel harder dan dat joey's tekst dge's tekst aankan. no offence maar anders ga ik voortaan in mijn audio's alleen maar dope punches plaatsen en dan een beetje inspitten, maakt niet uit of het dope klinkt, want mijn tekst wint het wel voor me.
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 18-11-2006 om 19:37:11
ik snap jullie punt wel,
maar ik voelde die woordenverzin shit gewoon,
ik dacht tzelf ook vaak.
tis namelijk wel erg makkelijk rijmen als je je accent te pas en te onpas kan aanpassen.
bij dge was het 0 keer lachen, maar wel genieten van de flow, en bij joey was het nog wel een beetje lachen, tis natuurlijk ook weer niet zo dat ik kapot ging
en dat van dionysius slaat nergens op, zomaar zou je als je dope kan spitten (wat jij niet kan) kk dope lines maken en ze express kanker gaar inspitten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2006 @ 19:46:29 ]

Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 18-11-2006 om 21:25:27
als je dope kan spitten kan je nog niet perse dope lines maken *bitch* en om even niet bescheiden te zijn zou ik de tekst van joey heel gemakkelijk kunnen overklassen, dus dan zou ik ook een veel wackere audio mogen droppen, en alsnog dge (haast) verslaan.. lijkt mij gaar, ik weet zeker dat dat jou ook gaar lijkt, maar je zal er vast wel verder omheen weten te lullen
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 18-11-2006 om 22:14:22
Rustig ademhalen ! hou die longen vol

Het is gewoon wat lol maken met je ''matties'' op het internet. Het is een leuke manier om wat beter te worden. Dat hele votes gebeuren kan me gestolen worden.

Feed is welkom.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Crunx Gepost door Crunx op zaterdag 18-11-2006 om 23:29:15
poppekont, i love you
dge (te lui om uit te loggen)
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 19-11-2006 om 03:38:36
amen
ores Gepost door ores op vrijdag 22-12-2006 om 00:17:17
Quote:
Dionysus schreef op 18-11-2006 @ 12:33
jongens, ff gewoon.. dge's tekst, had nauwelijks punches.. joey's tekst, had wacke punches.. in een tekstbattle zou joey genadeloos met zo'n tekst hebben verloren. Sterker nog, als ik moet kiezen tussen dge's tekst en die van joey ga ik misschien toch naar dge omdat ie gewoon veel fijner rijmde.. zoals rijmpiet al zei: dge heeft dan een 0 voor zijn tekst zullen we maar zeggen, en een 10 voor zijn flow, en joey een 1 voor zijn tekst en een 1 voor zijn flow. Of beter gezegd: dge nakt met zijn flow joey's flow veel harder dan dat joey's tekst dge's tekst aankan. no offence maar anders ga ik voortaan in mijn audio's alleen maar dope punches plaatsen en dan een beetje inspitten, maakt niet uit of het dope klinkt, want mijn tekst wint het wel voor me.



toch heb ik al veel battles gehoord die uit 100% punches bestaan en toch kenker dope flowen

moet zeggen dat ik de tekst van dge niet slecht vind. het leest raar maar in de track komt het krachtig over
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 22-12-2006 om 16:41:55
ja maar als je dat niet doet, tsja..
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
duvee
Gepost door duvee op vrijdag 22-12-2006 om 16:46:22
dge klinkt vet
 Index / [arch] Eredivisie Tekst /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.