Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
Gepost door dap op zondag 30-03-2003 om 23:06:48
"Genius, terrorist, and "ass hole eater" Ol' Dirty Bastard has finally been released from jail, PlayLouder is overjoyed to report.

In an exclusive interview, RZA told them that Bastard "got out a few months ago... but he's in a secure mental hospital type place... hopefully they'll let him out in three months, but right now they say it's not safe for him to be in contact with the public."

RZA added that "when he's out... the shit he's got will blow the whole world away." Damn...

In other news, both Lord Superb and Shyheim are in jail. "Both of those cats... they're too gangsta for their own good," acknowledged RZA.

They also got the real dirt on Cappadonna's sacking, the truth about Mathematics, wisdom, advice, and The "Path Of The Wise Man". Check PlayLouder on April 27th for the full interview..."
Mip
Gepost door Mip op maandag 31-03-2003 om 08:19:47
Ik vraag me af of dit wel allemaal echt is hoor...

Ik weet wel datie een tijd geleden was ontsnapt en toen wassie gewoon naar een Wu-Tang concert gegaan
dap
Gepost door dap op maandag 31-03-2003 om 08:39:03
dat is al jaren geleden gebeurd, toen stond ie heel verdekt bij een concert waar de cops ook waren en rapte die 1 nummer ff wat mee en weg was ie.
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op maandag 31-03-2003 om 10:38:23
COOl! ODB is the man! Oprotten met Cappadonna. Die gast was een slechte vervanger van ODB.

Hail to the RZA.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
Raynor
whassup?
Gepost door Raynor op dinsdag 22-04-2003 om 00:33:25
Damn man, cappadonna is ook VET man!! niet zeiken gaan...
You might see me on da 6, thatz not my style
You might see me with a bitch, thatz not my child
----------------------------------------
lucid-dreams.nl
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.