Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 12-11-2006 @ 03:20 ja man met auto aim en wallhack, hoeren, CS:S style. Ik ging dat net spelen, gek, net zoveel autosnipers in dat spel. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hey paas server ip man, dan kom ik ook wel een keertje langs ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 12-11-2006 @ 03:31 hey paas server ip man, dan kom ik ook wel een keertje langs Mmz, ik weet geen ip's uit mijn kop ![]() Maar mijn steamfriends id kan ik wel even opzoeken... Edit: dat is "mecano" ( Mijn moeder had dat bedacht, zij heeft eigenlijk hl2 gekocht, kreeg ze bij haar videokaart... ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 03:34:09 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
zeg whut fivethou!!! ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
whut | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
2 uurtjes geslapen en ik heb een kater niet normaal ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
![]() | ![]() |
ik had vanacht een poesje, niet normaal ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lekker gedroomd dus? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
bahaha, waarschijnlijk. ![]() maarreh wat is de beste bittorent client? Ik heb nu die standaard client maar als ik die aanheb kan ik gelijk niet meer internetten. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Confusius 2.01 Bèta | ||
![]() | ![]() |
ok thnx, zal 't is proberen. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 12-11-2006 @ 13:10 lekker gedroomd dus? nee bij de chinees gegeten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
dromen over ...... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-11-2006 @ 13:13 Confusius 2.01 Bèta kan 't niet echt vinden met google, waar haal je dat vandaan? ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
dat ik bij de chinees eet, damn wat bent je traag man ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Halve_Zool schreef op 12-11-2006 @ 13:15 (...) kan 't niet echt vinden met google, waar haal je dat vandaan? O sorry haha, ik wist niet dat je het geloofde, ik heb echt de ballen verstand van torrents en al die dingen, ik download zelf echt nooit iets. | ||
![]() | ![]() |
hufter ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Spliffmeister probeer anders ABC (yet Another Bittorent Client) of BitComet ofzo. Ik rock zelf ABC, die is wel dope. http://pingpong-abc.sourceforge.net/download.php [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 13:19:56 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Utorrent4life, snel proggie en neemt weinig geheugen in. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
jup, hier ook utorrent werk goed, niet eens een accelerator nodig, ik down met min 70 kb/s iniedergeval dat is snel voor mij dan ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eej swa, ik heb een ideetje waarmee ik snel doekoe kan maken ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hulp nodig? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
nee man, je woont ook te ver ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
oow vet, heey check dit dan, en lees door naar de 2e pagina, damn voor schut, [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 13:27:46 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Doch in het bezit van een auto. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
thnx, maar misschien pm ik je als ik een makelaar nodig heb ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 12-11-2006 @ 13:27 oow vet, heey check dit dan, en lees door naar de 2e pagina, damn voor schut, ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
inval van nieuwe ghostaccounts? | ||
![]() | ![]() |
ik heb utorrent ook maar geinstalleerd, werkt een stuk beter. ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 12-11-2006 @ 13:27 haha meesterlijkoow vet, heey check dit dan, en lees door naar de 2e pagina, damn voor schut, ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-11-2006 @ 13:22 Ey sam, word tijd dat je weer eens wat gaat matigen met je posts. ik zal me best doen, het spijt me ![]() echt je weet dat ik om je geef livio [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 13:44:57 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Was confusius toch iets te ingewikkeld? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 12-11-2006 @ 13:27 oow vet, heey check dit dan, en lees door naar de 2e pagina, damn voor schut, whahahhahaahahahaha ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-11-2006 @ 13:43 Was confusius toch iets te ingewikkeld? dat werkt alleen voor mensen met trage gti's die in den haag wonen stond er. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
gahaha ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
xflipit, je inbox is vol. maar als ik zeg pass= www.rapgodfathers.com snapje wat ik bedoel toch? ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 12-11-2006 @ 15:05 xflipit, je inbox is vol. maar als ik zeg pass= www.rapgodfathers.com snapje wat ik bedoel toch? ![]() ik begrijp het al. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 15:29:28 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
AAAAAAAAAAAANTE UP!! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Honingzoet Die hip wordt niet zo gehopt ![]() |
![]() | ![]() |
Haiii daar ben ik weer. Net lekker sla gemaakt, dus lekker oppeuzelen. Gister naar The Departed geweest, jeetje, echt ze hebben Infernal Affairs gewoon 10 keer zo simpel gemaakt voor die amerikaanse mensen die te dom zijn om het te begrijpen in the first place, boehoe. En dat krijgt dan een 8,5 op imdb! ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
glashelder ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
hoe maak ik mijn pictogrammen kleiner ?? ik heb windows XP ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
nou nou tis wat honingzoet en ik maar leren voor morgen Edit: maak een gram van je picto luktie al? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 18:00:54 ] | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
weekend is snel voorbij gegaan zeg ![]() | ||
![]() | ![]() |
Heeft iemand weleens die salade van de Mc geprobeerd, echt te naar. Heeft iemand dat programma gezien over de Red Bull Beachrace= Ik vond het echt grappig! ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
![]() | ![]() |
als ik salades eet eet ik die of zelfgemaakt of in een leuk tentje niet in een fastfood restaurant ![]() mja ik geloof graag dat ie kut was dus.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 18:04:24 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 12-11-2006 @ 17:51 Edit: maak een gram van je picto luktie al? ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
heheheh thx je streelt mn ego![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2006 @ 18:16:18 ] | ||
![]() | ![]() |
gelukkig maar word er nog iets bij je gestreeld ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Wat gaat iedereen voor leuks doen vanavond? ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
![]() | ![]() |
beat maken en slapen, jij ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |