Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 01-04-2003 om 22:05:41
Zoals sommigen misschien al hebben gemerkt, ben ik de laatste tijd niet erg actief bezig voor NLhiphop. Deels lijkt dit zo, deels is dit zo. Omdat ik geen zin heb om halfbakken door te gaan met, dan wel en dan weer niet actief zijn, heb ik besloten een tijdje 'vakantie' te nemen van NLhiphop.nl. Dit zowel om persoonlijke redenen als practische. Ik kan me hoofd niet meer bij het schrijven van code, columns of reviews houden, en andere zaken zijn niet echt mijn sterkste punt. Hierbij komt dat ik momenteel erg druk ben met dingen buiten internet, en ik dus ook niet tussen door ff een kwartiertje wat kan bij werken.

Voor het forum betekend dit dat ik wel zal lezen, en opmerkingen mbt. forum en site (bugs etc.) gewoon zal noteren. Om er later dan wel direct (in geval van ernstige bugs) wat aan te doen. Met het modereren van het forum zal ik me niet bezig houden voor deze tijd.

Voor de site betekend het oa. dat ik minder actief zal zijn met nieuws, concert data en columns/reviews plaatsen, en zelf geen nieuws, concert data etc. zal gaan zoeken of schrijven. Uiteraard zullen items die in me mailbox vallen wel geplaatst worden. En men kan natuurlijk altijd de submit gebruiken.

Verder zullen geplande uitbreidingen van de site uitgesteld worden. De ideeën die er zijn, zijn koel maar kosten veel tijd. En dat heb ik momenteel dus niet.

Tijdens mijn 'afwezigheid' ben ik gewoon te bereiken op SpadeAce@nlhiphop.nlvoor dingen mbt. de site. Tevens zal ik mijzelf van mijn kleurtje ontdoen voor deze periode. Wanneer ik weer volledig actief ga zijn weet ik niet. Maar voorlopig wil ik me even met mezelf en andere dingen bezig houden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.